Wie wacht er mee? NOD 20 november

Mijn Nod is 25 november, heb op 13 en 14 november een positieve LH test gehad en eind vorige week/weekend veel misselijk, zere darmen, rommelende darmen. Het is vandaag 7 dagen na eisprong en heb net een KV test gedaan, negatief. Ik had nog een ovulatietest liggen, die positief..... 
Van mijn vorige zwangerschappen weet ik dat ik pas positief testte na de nod maar ik voel me aan alle kanten zwanger;
Heb vrijdagavond ook een beetje roze slijm verloren en gister ietsiepietsie bruin. 
Ben nog steeds misselijk, moe lamlendig etc. Heb ik de innesteling nu gehad?
Precies 4 weken geleden is mijn implanon eruit gehaald, dus het zou wel heel snel zijn en waarschijnlijk ben ik gewoon zwaar aan het " ontpillen" . 
Ik neem dus plaats op de wachtbank!
 
Hai meiden,
Nou ik denk dat het vorige week gewoon mijn menstruatie was maar dan heel licht.. Want vandaag is het zo goed als over en ik had vrijdag een negatieve test.. Dus ik denk door naar de volgende ronde helaas. 
Hoe is het met de rest verlopen?
 
@ERZ.. als het heel licht is en niet zoals je gewend bent is het misschien een innesteling? Je gaat pas positief testen ná de innesteling....dus wie weet? Maar het wel vervelend om steeds hoop te blijven houden,..

Mijn test was 4 dagen voor NOD positief, en daarna eventjes minder positief. Maar nu knalt hij er echt uit, dus durf nu wel definief te zeggen dat ik zwanger ben :)
 
Saartje wat leuk! Gefeliciteerd!!!
Kan een innesteling een week duren dan? Heb het nog steeds een beetje maar een inlegkruisje is genoeg voor de hele dag. Zo gaat het eigenlijk al de hele week.. Af en toe had ik even iets meer maar lang niet zoveel als dat het altijd is met mijn menstruatie. Ook totaal geen buikpijn of wat dan ook gehad.
Ik ben wel heel erg lusteloos hoofdpijn misselijk in de ochtend(niet overgeven) vermoeide spieren. Wanneer zou jij weer testen in dit geval? Als het bloedverlies echt helemaal weg is of nu al? Als ik mijn schema volg zou ik nu 2 dagen overtijd zijn.
 
Saartje gefeliciteerd, het is toch nog goed gekomen met je testen, ben erg blij voor je ?.
ERZ ik heb je verhaal even terug gelezen maar je hebt vanaf de 13de een bloeding gehad toch? Als ik die datum aanhou zou je donderdad a.s kunnen testen maar misschien zelfs morgen al met kv 2v5 want die zijn erg gevoelig. Ik hoop voor je dat het een innesteling was
 
De 12e begon het met een beetje bruin bloed. En dat werd op en af meer en weer minder en dan weer meer en ga zo maar door. Ik hoop dat het een innesteling is maar ik lees bij verhalen daarover dat het maar 1 of 2 dagen duurt. Bij mij is het nu nog steeds een beetje. Ik heb nu geen test meer in huis dus moet die morgen even halen. Ik gebruikte de vorige keer de early van action. Maar dan zal ik nu de kv 2v5 halen want daar lees ik zoveel over.
Ik houd jullie op de hoogte!
 
Hi allemaal,

Mijn NOD was gisteren en ik dacht gisteravond dat ik ongesteld werd. Het was roze met afvegen. Maar daarna was het weer niks.
Testen zijn negatief.

Grote kans dat menstruatie eraan komt, maar ik voel nog niks. En het verklaart dan ook niet waarom ik vorige week op dag 23 een bloeding had.

Vreemd.
 
Hoi meiden,
Even een update..... Ik heb zojuist getest met kv 2v5 en hij was positief!!!! Geen knalstreep maar wel een duidelijke streep! Mijn geluk kan niet op heb echt even zitten huilen van blijdschap net!
Ik weet dat het nog pril is en dat er nog van alles kan gebeuren maar jeetje wat ben ik blij zeg! Na het weekend ga ik de 2e test gebruiken kijken of de streep dan al wat duidelijker is.
Groetjes van een heeeeel blij mens :)
 
Terug
Bovenaan