Wie wacht er mee? NOD 20 november

Mijn NOD is ook 20-11. Maar nu ben ik sinds m’n ei erg misselijk. Het ene moment is het erger dan het andere moment. Hou het nog wel binnen maar zo vervelend, is nu al 4 dagen zo.
Ik heb ook totaal geen eetlust en elke dag hoofdpijn. Heeft iemand hier ook wel eens last van gehad?
 
Hallo meiden! 
Ik probeer zo min mogelijk ermee bezig te zijn en zit daarom ook niet zoveel op het forum, maar wat is het lastig. 
Vandaag had ik even een kleine tegenslag en zat ik meteen te huilen, mijn partner zat mij veel betekend aan te kijken want normaal huil ik bijna nooit. Afgelopen dagen juist iets minder aan gedacht en ja hoor nu zit het natuurlijk weer helemaal in mijn hoofd. Wat is het soms toch lastig om een vrouw te zijn Haha. Ik kan met een vroege test maandag testen. Doen jullie dat of wachten jullie echt tot nod? 
Meiden heel veel succes aankomende dagen met wachten!
 
 
 
@Lin lastig is het soms hè! Dat ligt er even aan. Als ik duidelijk last heb van symptomen dan zou ik eerder testen en als ik dat niet heb dan wacht ik gewoon tot nod. Tenminste dat ga ik proberen, misschien dat ik er dan anders over denk.
 
Hoe gaat het bij jullie shamira en nurse-k? Jullie hebben morgen en overmorgen je nod.. merken jullie iets?
 
Nog 4 dagen wachten, ik heb besloten echt pas te gaan testen bij nod dagen. Ik moet nog even geduld hebben? makkelijker gezegd dan gedaan Haha 
Ik heb ook echt geen idee of het raak is of niet. Maar als mijn nod dagen dichtbij komen zijn er meer van jullie heel dichtbij! Spannende tijden voor ons allemaal!
 
 
Hoi meiden,
Ik zit vandaag op dag 22 van mijn cyclus en heb sinds vanmorgen wat lichtbruin/ heel donkerrood bloedverlies. Ik heb dit nog nooit eerder zo vroeg in mijn cyclus gehad. Heb ook wat krampjes gevoeld. Kan dit een innesteling zijn of is het daar nog te vroeg voor. 
Het zit de hele dag in m’n hoofd en ik maak mezelf een beetje gek. Wanneer zouden jullie een test doen?
Groetjes ERZ
 
Hoi ERZ, 
Ik had eerst besloten tot mn NOD te wachten, maar ik ben vandaag toch alweer van gedachten veranderd. Maandag de 20e is nier handig om te testen, omdat we dit graag samen willen doen. En aangezien ik nu al een paar dagen steeds een weeïg gevoel op de maag en wat blehh misselijk ben ga ik denk ik a.s. zaterdag of zondag testen. Ben zo onzeker nu! Heb het gevoel dat het nu wel raak zou kunnen zijn, maar ik ben zo bang voor weer een keiharde teleurstelling.  Wanneer wil jij gaan testen?
 
Vanochtend moest ik bloed prikken op progesteron of ik een goede eisprong heb gehad. Dus bel denk morgenmiddag even voor de uitslag. 
 
Terug
Bovenaan