wie weet dit????

ja maar dat is t   m juist,ik heb al vakantie gehad,we zijn zeer kort geleden nog een lang weekend weg geweest,maar t heeft niet mogen baten.

ik heb er nu ook geen vertrouwen meer in,ik kan niet echt positief meer zijn/blijven

fijn dat jij er in iedergeval wel een goed gevoel over hebt op dit moment,hopelijk komt er ook echt wat positiefs uit....hopelijk bij mij ook!

jacqy...hoe is het met jouw meis?

xx droppy

He meiden,

Suus wat super spannend voor jullie zeg! Fijn dat het een mooi eitje was, en dat de iui in principe goed is gegaan. Zal voor je duimen hoor!

Droppy, je kunt er idd te veel mee bezig zijn. Is erg moeilijk uit te schakelen hoor.

Hier alles goed. Moet zeggen dat sinds ik weet dat het ivf gaat worden, er nog erg mee worstel. Klinkt zo definifief! Vandaag met mijn vriend bij de gyn geweest, hij kreeg een lichamelijk onderzoek om te kijken of er een oorzaak is voor zijn verminderde vruchtbaarheid, maar alles zag er goed uit.
Volgende week intake ivf. Erg spannend weer.
Hou jullie op de hoogte!

x Jacqy

sorry weer voor mijn late reactie

jacqy,kom op he meis...ook voor jouw komt het goed,dat voel ik.

dikke kus voor jouw.

gr.droppy

hoe is t met jouw suus? wanneer weet je ook alweer meer?

ik denk dat er hier mijn ongi wel onderweg is,ik heb zoveel slijm verlies,niet normaal.t is ook erg rek-baar.

xxdroppy

oke spannend....en heb je er nog steeds een goed gevoel over?
en hoe voel je je?

xx

ja heb nog steeds ged gevoel maar het is nog 3 lange dagen voor ik kna testen das het ergste van allemaal af en toe denk ik wel eens wat maken die 2 of 3 dagen eerder nou uit maar ja mijn man zegt ook hou je nou gewoon aan de instructies.

maar is moeilijk hoor.

Terug
Bovenaan