wie weet dit????

ok dan moet je waarschijnlijk bellen voor de uitslag of als het slecht is dat je wordt gebeld

ja dat weet ik dus niet,maar dat zal mijn vriend maandag wel horen mag ik aannemen....

mag ik vragen wat er bij jullie aan de hand was wat een eventuele zwangerschap tegen houdt?
is het bij je man niet goed,of bij jouw?of beide?

mijn man heeft te weinig visjes

daar ligt het aan bij ons, plus het feit dat ik wat overgewicht heb.

hoi hoi,

mijn vriend moet zoals ik al heb gezegd maandag ochtend zijn zaad laten na kijken maar we willen evengoed maandag avond klussen,betekent het dan ook echt dat er dan GEEN zaad meer is?

weet iemand dit misschien?

xx droppy

Dat zal wel meevallen droppie ,

zaadcelletjes worden continu aangemaakt en asl jou mannetje smorgens zn zaad moet inleveren zijn er savonds echt wel weer genoeg visjes hoor om te klussen.

en man kan met tussenpozen zo een 3 maal daags klaarkomen.

dont worry
je kan gewoon klussen.
het kan alleen wat langer duren voor hij klaarkomt.

oke tnks,

maar dat komt omdat ik hier vaak lees dat dan de kwaliteit achter uit gaat van t zaad?!

of is dan alleen de ''hoeveel heid'' zaadjes minder?

want ik vind t ook zo raar dat de ene zegt(in je vruchtbare week)iedere dag klussen,de ander zegt weer dat dat niet goed is en dat je om de dag moet klussen.
mijn H.A zegt weer dat je gewoon rond die periode iedere dag kan klussen,terwijl ik hier ook regelmatig lees dat hun dokter weer zegt dat t niet goed is....

xx droppy

minder van hoeveelheid maar niet minder van kwalitiet en je kan in je vruchtbare periode het beste elke dag klussen
beste kwalitiet zaad is smorgens
en beste houding is missionaris
:)
is mij altijd verteld en volgens diverse zwangerworden tips op internet.

hallo allemaal,

hum..ik dacht er vraagt vast wel iemand hoe het is gegaan..niet dus,maar maakt niet uit.

de uitslag was GOED .....ow wat ben ik blij!
nou maar hopen dat er niks met mij aan de hand is .

nou ik dacht dus dat ik in januari terecht kon maar dat is dus december,dus als ik dan ongi ben,dan moet ik contact opnemen met de h.a.

xxxx droppy

Terug
Bovenaan