wie weet dit????

heey meis wat goed, sorry dat ik niet eerder gevraagd heb ik ben zelf erg bezig momenteel heb morgen mn eerste meting van eitjes dus ben vrij nerveus want pas als er genoeg grote eitjes zijn kan er geinsemineerd worden.

liefs suus

he droppie,

wat fijn dat de uitslag goed was zeg! en nu inderdaad maar duimen dat bij jou ook alles goed zit!

suus, ow.. ik duim voor mooie eitjes voor jou! en dat het insemineren goed gaat! laat je het weten?

liefs Jacqy

bedankt jacqie wij hopen er ook op en ik houdt jullie zeker op de hoogte.
keep my fingers crossed

hoi dames,

hoe is het hier?
ook sorry voor mijn late respons....heb het nogal druk gehad.
ja ik was wel blij dat de uitslag goed was bij man lief.

ff vraagje aan jullie: is het nou ECHT zo dat als je er met je gedachte er teveel mee bezig bent dat het ook dan echt niet lukt,oftewel dat dat de reden is wat een mogelijke zwangerschap tegen houdt?
ik heb verder geen stress ofzo....integendeel zelfs!
maar geestelijk ben ik er wel errug veel mee bezig,ik kan me gedachte er ook niet toe verzetten...dat lukt echt niet.
soms dan denk ik;ik ga ff naar buiten met de hond...misschien dat ik er dan minder aan denk,of ik ga iets anders doen wat ook ontspannend werkt.maar tot op heden heeft dat nog geen positief resultaat gegeven..

xxxx droppy

meiden ik zou jullie op de hoogte houden, helaas is daar nog niets van terecht gekomen maar in ieder geval.

mn eitjesmeting was goed had 1 groot eitje van 25 mm en heb diezelfde dag eisprong gehad en dus vorige week vrijdag gelijk IUI gehad.
er is nu een week voorbij zonder voortekenen van ongi en mag volgende week vrijdag testen.
liefs suus

hey suusje....SPANNEND!
heb je er een goed gevoel over of is die niet anders dan anders?

weet jij tmisschien over wat ik in mijn eerdere berichtje vroeg?

xx droppy

ha meis ik heb er een goed gevoel over idd en antwoord op je vorige vraag het kan idd zo zijn dat te veel bezig bent met kinderen.

als ik je ee tip mag geven laat het allemaal ff bezinken en ga desnoods met je mannetje een lang weekend op vakantie rond je vruchtbare periode, dan is er een kans dat als je dan genoeg ontspant dat het ineens wel raak kan zijn.
ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan maar dat is ook een tip die ik heb gekregen :)
liefs suus

Terug
Bovenaan