Wie wil elkaar eens in het echt zien??

hoi inge,

net gereageerd op een ander berichtje, ballorig vind ik ook wel een optie.

groetjes chimene

Hoi dames,

Ik heb al een tijdje niet meegelezen hier  en reageer bijna nooit maar wat leuk dat jullie gaan afspreken? Toevallig hebben wij (augustus mama's) al een keer met elkaar afgesproken in ballorig houten. Ondanks dat wij een klein groepje waren vond ik het leuk om de andere mama's en kinderen te zien. We hebben nu weer afgesproken voor 9 feb. en toevalling in monkeytown. Nu gaan er meerdere mee, wordt vast gezellig en ik ben heel benieuwd naar de andere mama's en kids. Ik zou zeggen gewoon doen hoor. Je kan altijd iemand meenemen. Mijn vriend ging vorige keer mee en gaat de 9de ook weer mee. Ik zou ook  wel willen gaan met jullie  maar  ben  hier zelden en ken de meeste van jullie bij naam maar daar blijft het ook bij.  Sommige van jullie "kennen" elkaar al een jaar denk ik dus zo erg zal het niet zijn. Veel plezier alvast.

Grt Jacy

Hai,

Ik heb inmiddels ook gehoord over monkey town. Is in Amersfoort dus een stuk beter bereikbaar weer dan houten. Lijkt me een betere optie toch?

lfs ing

mij lijkt het ook wel wat.
maar kom uit gorinchem dus is ook weer een stuk van bredea af.

Hallo allemaal,

We zijn een weekje weggeweest, dus ik kon even niet reageren.
Zo te lezen gaan we kiezen voor een indoor speeltuin (dan wil mijn dochter van 4 vast ook mee!)

Misschien ligt de Schatkids in Veenendaal nog centraler? Maar de andere locaties zijn ook goed. Het wordt dan wel overdag. In de avond zijn deze speeltuinen meestal gesloten.

Nu nog even een datum en locatie kiezen. Als we dan ook een indicatie hebben van het aantal personen dan is het zo geregeld.

Zullen we ergens in februari doen????

Groetjes,
Eveline

Als we een locatie gekozen hebben, dan kunnen we eventueel eens bellen om te kijken of er misschien een ruimte is waar we even bij elkaar kunnen zitten......

Even over februari..... Wat mij betreft is dat wat kort dag. Ik zou voor maart gaan, maar ik hoor/lees het wel.

Groetjes,
Karin

ik ken jullie nog wel niet maar ben er wel voor in!!wie komt er trouwens toevallig ook uit apeldoorn???

Hoi hoi,

Maart lijkt mij ook beter! En lijkt me leuk om in een binnespeeltuin af te spreken hoor!
Ik hoor het wel hoe en wat. Of moet ik nog helpen regelen. Wie gaat het uberhaupt regelen?

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan