Wie wil elkaar eens in het echt zien??

Ik vind het ook prima om in het midden van het land af te spreken hoor.. Maarre.. wat doen we met de kids? Nemen we die mee, of doen we dat een evt. andere keer (als het voor herhaling vatbaar is dan he haha..)..
Ja, wij kunnen met zijn drieen wel carpoolen hoor! Is wel zo gezellig en makkelijk.
Gr. Anne-Marie

lijkt mij erg gezellig om iedereen eens in het echt te ontmoeten. Kom zelf uit zoetermeer dus het midden van het land lijkt ook mij het meest praktisch.
Ik ben trouwens wel voorstander om de kids mee te nemen hoor, ik geef zelf nog bv en heb echt geen zin om te moeten kolven.

groetjes chimene

Hoi meiden,

ik en mijn vriend hebben het er hier samen over gehad.
En omdat ik mezelf bij voorbaat al druk loop te maken (heb daar int verleden medicatie voor gehad), lijkt het ons beter dat ik het maar niet doe.
Sorry dat ik pas zo laat reageer, maar moest een x de knoop doorhakken,  en das nie makkelijk ken ik jullie zeggen.
Want ook ik ben harstikke nieuwsgierig naar jullie en jullie kleintjes, en wil graag ook onze kanjer aan jullie laten zien.
Maar ik moet voor mezelf (en gezin) kiezen...
Ik hoop niet dat jullie mij hier op aanvallen.

Groetjes Debby.

Hey naomi,

Ik werk 5 km bij doetinchem vandaan....in zelhem. Ik woon nog een stukje verder de achterhoek in. En als het allemaal doorgaat kunnen we idd wel samen gaan.
Groetjes Lynn

Hey Debby,

No worries!!! Alles kan en mag hier, toch??

Groetjes Lynn

Hoi Debby,

Zag je berichtje staan en natuurlijk maakt het niet uit. Als je je er niet prettig bij voelt moet je het niet doen!

groetjes Maris

Ik hoorde van iemand dat Monky Town (oid) in Amersfoort een handige en leuke plek is om af te spreken. Het is in ieder geval centraal gelegen.

Wie kent het en is het een optie?

gr.Ing

Terug
Bovenaan