Wie wil elkaar eens in het echt zien??

Hoi

Leuk om dan elkaar ook eens in het echt te zien en spreken.
Mij lijkt het ook het makkelijkst in het weekend dan hoeven mijn twee zoons in elk geval niet mee.Is dan gelijk zo druk.
Ik woon redelijk centraal in het midden van Nederland(zelfs aan de A 28).
Dus alle plaatsen die worden genoemd zijn voor mij tot nu toe goed.

Wat en waar gaan we dan afspreken?

Groetjes Jessica

He kaly
Jij ook uit de achterhoek, hier nog een boerin uit het verre oosten!!!!hahaha
Nou misschien kunnen we wel samen rijden of met de boedeltrein  vanuit de achterhoek naar Arnhem en dan met de trein naar de plek waar afgesproken wordt. Waar kom jij dab vandaan? Ik woon 5 km van Doetinchem. We spreken wel wat af als het zover is oke???
Groetjes Naomi

Leuk idee, waar ik zelf al eens aan dacht, benieuwd naar alle moeders en baby's!
Laatste tijd lees ik meer dan dat ik reageer (vooral sinds het verlof voorbij is!)
Toch haal ik altijd veel   tips, etc eruit!

Ik kom uit het midden van het land (om anoniem te blijven noem ik nooit de plaats, maar het is in de buurt van de A12/A15/A50,) en het weekend is het beste te plannen voor mij (dan heb ik een auto, doordeweeks niet)

Mocht het zover komen lijkt het me leuk als de kleintjes meegaan!

Groetjes,
Eveline

Hai Eveline,

Ik weet waar je zo ongeveer woont aangezien die 3 snelwegen precies in mijn werkgebied liggen maar ik hou mijn mond uiteraard. Ik woon zelf in een plaats naast Utrecht dus kan wel wat doen als het om locaties ed gaat. Laten we eerst bepalen wat voor een soort locatie handig is aangezien we allemaal met kleine kids zitten die je niet zomaar een   hele dag meeleurt en als veel van ons op komen dagen moeten we ook ergens heen waar we lekker kunnen zitten toch? Mss een klein kroegje (niet roken) of zaaltje huren van max. 5 euro pp waar we even goed kunnen zitten en uitgebreid praten? Er is vast wel iets te vinden toch? Mss anders reserveren in een pannekoekenhuis ofzo? Al wordt dat wel lastig met al die beebs. Als we eerst bepalen wat voor een soort locatie het moet zijn dan kiezen we daarna wel een plaats uit toch?
gr.Ing

Hoi Inge,

Je idee wat betreft de locatie komen wel overeen met die van mij. Als er voor de baby's voldoende voorzieningen zijn is het voor de mama's vanzelf prettig.

Midden van het land vind ik prima. Het exacte middenpunt van Nederland ligt in Lunteren (hahaha midden in het bos) Daar zijn trouwens wel veel goede locaties, pannekoekenhuizen etc. Dus niet eens zo gek. En vanaf de A30 goed bereikbaar.

En misschien is het handig om eerst een indicatie  te krijgen van het aantal personen alvast? En een datum (op welke termijn afspreken?) Volgende week ben ik overigens even buiten de deur dus zal ik niet reageren. Ik wil best meedenken/organiseren. Ik bedenk nu wel van alles, maar wil hiermee niet de bedenkers passeren hoor!!!

Groetjes,
Eveline

Neeeee we doen niks zonder overleg hoor! Als de initiatiefnemers het leuk vinden om te organiseren dan ga ik me daar niet in mengen. We dragen alleen maar ideetjes aan toch??

Lunteren? Das toch best nog een eind van de snelweg af? Ok er loopt een provinciele weg heen en het is het middelpunt maarree het is niet echt de snelst bereikbare plaats toch? Maargoed eerst maar eens kijken waar de rest mee komt.

x ing

Hoi dames,

hoewel ik me jullie nieuwschierigheid naar elkaar kan voorstellen geef ik er de voorkeur aan om het anoniem te houden. Ik vind het leuk zoals het nu gaat en wil het zo laten, maar ik wens jullie heel veel plezier.

Groetjes van marloes

Hoi Eveline en de rest!!

Ik vind het leuk dat er zoveel mensen hebben gereageerd.
Ik vind het een puik idee om het in het midden van het land te doen!
Ook lijkt het me makkelijk als iemand organiseerd die daar bekend is vanwege lokaties enzo.

Ik denk wel mee enzo, maar goed voor lokaties ken ik niets daar.

Ik zou wel eerst een aantal data opstellen om te kijken wanneer de meeste kunnen.
Dan ook wie er wil. Ik zal een topic beginnen over wie wil.

Als er dan even een aantal mensen buiten dit forum om (via mail of telefoon of iets) voor de organisatie bij elkaar komen is dat het handigst.

Dus Evelientje ga je gang, kijk maar wat je het makkelijkste vind om te regelen.

Anne/marie en Debby, wij kunnen wel carpoolen dan toch?

Xx Saskia
mv Rik 04/04/07

Terug
Bovenaan