wie wil er kletsen over kindjes van ongeveer 3,5 jaar???

hoihoi

INGRID ALSNOG VAN HARTE GEFELICITEERD!ik las het te laat om een bakkie te komen doen(hihi) maar woon denk ook een beetje ver weg voor een bakkie.ik woon nl in nieuw vennep(nh).ik zou het wel leuk vinden om inderdaad op een andere manier contact te hebben(mail byv)

en de kilootjes vielen mee na de eetweekjes.er was toch weer 1,4kilo af  dus nu in totaal 12,7! was helemaal blij en trots dus kan er weer met frisse moed tegenaan.de komende maanden worden wel pittig want alles met sinterklaas vind ik lekker(vooral marsepein ben ik verslaafd aan)dus dat word even  slikken en de andere kant opkijken en af en toe een  heeeeeel klein stukje.

davina heeft  het steeds over trouwen.er ging twee weken geleden een juf trouwen dus daar hebben ze het  in de klas over gehad.ze pakt je dan bij de hand en dan moet je rondjes draaien en dat is trouwen volgens haar.echt lachen dus.
en nee ik zou ook mijn lachen niet in kunnen houden als ze het zo brengen wat verliefd zijn is!

ik hoor nog wel of het gelukt is met emailadressen enz anders zet ik de mijne hier wel neer en speel ik de andere adressen wel door van jullie.dan staat er maar  1 adres te kijk!

groetjes en prettig weekend nog
monique  
 

hoi hoi,

Ik ben wel een beetje heel erg laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ingrid. Heb je een leuke dag gehad? Had Lars ook wat voor je gemaakt op school? dat vind ik altijd leuke dingen om te krijgen. Op de peuterspeelzaal was dat meestal een kleurplaat, maar die krijg je dan met zoveel trots......nou dan was ik ook trots hoor.
Ik weet niet precies meer waar je woont, maar geloof idd dat het voor mij ook een aardig eindje rijden is. Maar mailen is ook wel leuk.......mijn e-mail is renateechtwaar@hotmail.com dus als jullie mij willen mailen dan zie ik het wel en speel eventueel jullie adressen wel door. Mij e-mail heeft hier al ergens anders in een topic gestaan, dus vandaar dat ik m maar ff doorgeef. Zou ook niet weten hoe het anders zou kunnen.

Hier gaat verder alles goed. Met Sander op school gaat het ook prima. Hij heeft het erg naar zijn zin en zelfs overblijven is ook geen probleem.
Sander en ik hebben samen op school een lampionnetje gemaakt voor sintmaarten. Was wel leuk om te zien, want ik mocht een hele morgen bij in de klas blijven (met nog een paar moeders)
De juf vertelde mij dat Sander wel heel erg vaak naar de wc gaat. Nou ja....wat moet je daar nu weer op zeggen dan. Hij is nu bang dat het fout gaat denk ik, want sinds hij op school zit is hij overdag wel weer droog. Dus ik ben alleen maar blij (ook voor hem) dat het zo goed gaat. Hij moet toch weer een beetje vertrouwen krijgen en dan wordt het vanzelf wel minder denk ik. En hij vind naar de wc gaan op school ook wel interessant denk ik, want dan mag hij een ketting om en helemaal alleen. Nou ja....we zien wel hoe het gaat. We hebben volgende week dinsdag gesprekken op school, kan ik het er nog wel even met haar over hebben.
Dus....afgelopen vrijdag sintmaarten gelopen. De kids vonden het geweldig. We wonen een beetje achteraf en hier staan niet zoveel huizen, maar ze hebben heel wat snoep opgehaald. Kan wel weer een snoepwinkel beginnen hahhaa.   En zaterdag intocht van sinterklaas,   we hebben gekeken op tv, want hier komt hij pas aanstaande zaterdag. Hoe doen jullie   dat eigenlijk met schoen zetten?? Van mij mogen ze zaterdag en woensdag de schoen zetten en dan de ene keer krijgen ze een cadeautje en de anndere keer een paar pepernootjes ofzo. Ik doe iig geen grote dingen in de schoen.

Ik ga het hier even bij laten voor nu, wnat justin vraagt aandacht. Hij zal wel denken mamma achter de pc, dan kan ik eens even wat uitspoken.
Ik spreek jullie wel weer een andere keer en dan misschien tot mails!!

Groetjes Renate
 
Terug
Bovenaan