Hoi hoi,
Ik heb ook weer even tijd om een stukje te schrijven. Het is alweer een mooi poosje geleden. Vorige week ben ik ziek geweest pffff had zo'n hoofdpijn. Donderdag aan de telefoon af laten schepen door de asistente.....ga eerst maar stomen zei ze. Nou ja had ik nog niet gedaan, dus maar proberen. Maar maandag was het nog niets, dus maar weer naar de dokter. Dus nu heb ik een peniciline kuur en het gaat meteen een heel stuk beter. Gelukkig.
Sander is nu bij de peuterspeelzaal en Justin ligt in bed, dus ook lekker ff rust. Sander wordt 19 oktober 4 jaar. Dus na de herfstvakantie dan kan hij naar de basisschool. Maar het gaat wel snel hoor, nog een weekje of 6. Straks eerst nog proefdraaien. Is Lars ook al aan het proefdraaien Ingrid?
Jammer van je baan dat het niets geworden is, maar zoals je schrijft was het ook niet echt een pretje. Wel goed zeg dat je nu ook alweer een ander sollicitatie hebt. (die heb je nu dus al gehad....hoe is het gegaan)
Met plassen gaat het met Sander zo op en af. We kunnen een hele dag weggaan en is hij droog, maar zodra we thuis zijn dan vergeet hij het en is het weer mis. Ik help hem er nu maar vaak aan herinneren of hij nog ff moet plassen. En heel consequent voor we wegaan enzo, dus dat helpt m allemaal nog wel een beetje.
Fijn Monique dat Davina het zo naar d'r zin heeft op school. We zijn nu weer een weekje verder gaat het nog steeds goed?
Ja.....toen ik Sander naar de psz bracht voor het eerst had ik ook buikpijn hoor pfffff. Wat is dat moeilijk om ze los te laten zeg.
Hoe gaat dat bij jullie op school met overblijven? Laat je Davina ook wel eens over?
Nou ik ga even stoppen, want Justin is alweer wakker. Ik kijk hier snel nog wel even weer naar de reacties.......
Groetjes Renate