Wie wil er mee kletsen : NOD begin september!!

Wat ik zelf lastig vind zijn vragen, wij zijn ruim 4 jaar getrouwd, schoonzusje zowel jonger als ouder hebben kinderen, vriendinnen etc...en dan de vragen van fam. en vrienden jullie nog geen kinderen? Ik wil dan eigenlijk zeggen we zijn druk bezig maar denk zelf dat dat ook niet de beste oplossing is. Wat geven jullie als antwoord als je vragen krijgt?

ja dat het van zelf komt als de tijd rijp is.
Of ja soms gaat het niet vanzelf zijn ze direct stil word er zelf ook moe van nu met de 2de zeg ik altijd NEEEE Sanne is nog maar net 1 hihihi

gewoon ontkennen! Bij de eerste was dat makkelijk, toen wist iedereen dat mijn man nog niet wilde. Dat dat ondertussen veranderd was hebben we maar verzwegen..
En nu is mijn dochter bijna 4 maand dus vragen hebben we nog niet..
Ik zou dit nooit met iemand delen, vind het echt iets van ons samen. "Men" hoort het wel wanneer het ook echt zo ver is!
Daarom is dit ook zo fijn, als vrouw ben je er denk ik toch meer mee bezig.. En het is wel fijn als je je ei zo af en toe kwijt kan..

Hoi,
Bij ons wist alleen mijn schoonzus het de eerste x en ook nu. Zij probeert zelf al 4 jaar zwanger te worden, hun laatste poging ivf komt eraan. Om hen niet te veel te "kwetsen' (of te overvallen met t nieuws straks) hebben we hen verteld dat we voor een tweede gaan.
Verder gooide ik t bij de eerste op onze verbouwing, was echt niet practisch... en nu net als de mama van sanne: "Hij is pas net 1, hoor!"
Hoe gaat het verder met iedereen? Wordt het al spannend bij jullie?
X siem

Ik hoef eigelijk nooit antwoord te geven. Bij ons verwacht gewoon echt niemand het. Ik ben namelijk echt een dierenvriend en daar steek ik veel tijd in, vooral mijn paarden en honden zijn mijn alles. En mijn ouders en die van mijn man zeggen gewoon uit zichzelf al dat wij al kinderen hebben (de dieren) en wij hebben altijd relatief fel gereageerd als het om kinderen ging, dat we daar geen tijd en geld voor hebben. Mijn man wil al jaren kinderen maar ik was er nog niet aan toe, dus die speelt het spelletje nog altijd mee door te zeggen dat ze van ons geen kinderen hoeven te verwachten. Vorige week op een verjaardag werd ook een opmerking gemaakt tegen mij, wat ik vond van al die scheeuwende en rennende kinderen. toen antwoorden mijn vader al...ach die van ons heeft der paarden. Dus ik ben benieuwd naar de reacties als het ooit zover is.

Onze vriendengroep heeft altijd gezegd dat wij de eersten zullen zijn die kinderen krijgen... Ze letten goed op, zeker nu we een grotere auto hebben gekocht. Op de vraag wanneer 'er nou eens' kinderen komen, antwoorden wij altijd met 'over tien jaar hopen we kinderen te hebben'. Zelf weten we dat we hier al even mee bezig zijn, maar willen niet dat iedereen dit weet om lastige vragen te voorkomen.

Yes, zo juist een echo gehad en er is niks bijzonders te zien. Wel een follikel van 1,3mm, deze groeit volgens de gyna 0,2mm per dag en springt gem. tussen de 1,9 en 2,4mm. Dus in ieder geval een eisprong...

Goed nieuws ukkietje. Dat wordt klussen dit weekend...ha ha...hopen dat we dan over een paar weken nog een goed berichtje ontvangen.

Terug
Bovenaan