Wie wil er mee kletsen : NOD begin september!!

wij hebben bij onze eerste wel bewust sex gehad. in de eerste ronde om de dag en in de tweede ronde iedere dag. Toen was het dus raak!
We hebben niet getemperatuurd of een ovulatietest gedaan. Mijn cyclus was redelijk regelmatig, dus gewoon de vruchtbare week uitrekenen en dan aan de gang ;)
We zitten nu in ronde 1 en afgelopen week was De week. We zijn nog niet bewust aan het klussen gegaan, we zien het wel. We hebben wel een aantal keer wat uitgespookt dus het kan wel. Mocht het nu al raak zijn dan zou ik precies een week later uitgerekend zijn dan dit jaar. Dat is wel een raar idee, dat ik dan al voor de 1e verjaardag van mijn dochter nummer 2 kan krijgen. Maar ik ga er maar niet van uit dat het nu al raak is. Ik probeer te denken dat het nog wel ff gaat duren.. Maar stiekem is er natuurlijk wel die hoop...
meiden, ik hoop echt dat er veel met goed nieuws gaan komen deze maand!
Ik vind het iig fijn dat ik het met jullie kan delen!
liefs

Wij hebben het van de week ook gedaan omdat mijn eisprong er moest zijn!!!
met de eerste ook ovulatietesten gehaald en was toen direct raak toen ik de test deed.
Nu nog niet maar als ik deze maan het niet word ga ik ze denk ik wel weer aanschaffen hihihi.
maar iedereen persoonlijk natuurlijk.

Je bent er onbewust toch bewust mee bezig... Wij zijn ook gestopt in mei met de pil, ik wilde de eerste maand even afwachten hoe mijn lichaam erop zou reageren. We hadden allebei een instelling van 'wie zien wel', maar nu we weten dat we het proberen hebben we er zóveel zin in en ben je er toch bewust mee bezig. Vooral in de week voor de eisprong, houden we er rekening mee. Ik schrijf ook op in mijn agenda wanneer ik ongesteld moet worden, dit geeft een goed overzicht.
Ik moet mezelf er wel toe dwingen om er niet de hele dag mee bezig te zijn, zo spannend en leuk vind ik het! Nu maar hopen dat het snel raak is!

Jazeker ben je er onbewust mee bezig, eerst was ik zeer regelmatig ongi, toen 22 dagen en nu 38 dagen heb ik toch maar ff een cb gehaald en ben aan het testen maar nog geen resultaat. Wel regelmatig aan het klussen hihi...Ik ben wel benieuwd morgen een echo en mijn man mag dadelijk weer bellen of de uitslag binnen is...

@ukkietje, ik hoop dat je positieve berichten krijgt :D
iedereen is denk ik er bewust en onbewust mee bezig, tot op heden is het elke keer...volgende week is het weer de bewuste week, daarna ben ik er eigelijk weer even weinig mee bezig tot een paar dgn voor de datum dat ik ongesteld moet worden en dan begin ik af te tellen en kan het niet snel genoeg voorbij gaan tot het zover is om te kijken of het gelukt is.
Ik vind het eigelijk wel super om te lezen dat er eigelijk bij iedereen het zelfde door het hoofd heen gaat en dat je ook zo lekker kan klesten over al deze dingen die je momenteel eigelijk met niemand anders kan delen. Tenminste in mijn geval weet niemand dat we bezig zijn. .

@mama van Sanne: heb veel klachtjes, voel me eigenlijk gewoon zwanger, maar durf niet te veel te hopen. Zou natuurlijk geweldig zijn de eerste x gelijk! maar heb de tijd...

Wij hebben deze maand niet extra geklust, hoewel ik denk dat je er toch meer zin in heb rond je ei als je zwanger wilt worden.
Voor mijn zoon heb ik in ronde 3 ovutesten gedaan, gewoon om te kijken of ik wel een ei heb en wanneer dan. had een lange cyclus.
x siem

Hey Hey, ik klets ook mee (als het mag en nog een beetje anoniem...)

Ik ben 27 en we gaan voor een derde kindje, ik heb eind juli mijn spiraaltje eruit laten halen, en ben niet ongesteld geweest wel een dagje gevloeid maar niet ECHT een ongesteldheid, dus een duidelijke NOD dag heb ik niet.

Maar als ik in augustus niet ongesteld word dan ga ik toch maar testen!

Allemaal veel succes!

Liefs Su

Welkom Suveng! Hoe meer zielen hoe meer vreugd ;)

Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn... Juist omdat we zo graag een kindje willen ben ik juist bang dat het niet makkelijk gaat lukken.. Probeer nuchter te blijven en ik moet zeggen dat dat de eerste maanden wel lastig was hoor! Wilde het wel van de daken schreeuwen, terwijl ik daar nu 'gelukkig' wat beter mee om kan gaan!
Hoe ervaren jullie dit?

Terug
Bovenaan