Wie wil er mee kletsen : NOD begin september!!

ha dames,

Ik had gisteren last vanmijn buik een soort ongi gevoel het is ook de dag dat ik mijn eisprong zou hebben.

Bloempje wat verveelnd een miskraam maar we gaan van het goede uit dat je deze maand zwanger word:)

ga ff achter mijn meid aan ze loopt de poort uit

20 aug. Siem, 1e ronde, 2e kindje
23 aug, Kaatje 2e ronde na mk, 1e kindje
23 aug, wondernmr2 2e ronde, 2e kindje
25 aug, FA1985, 2e ronde, 1e kindje
27 aug ,Mama van Sanne, 3e ronde, 2e kindje

4 sept, Daantje 1e ronde, 2e kindje
5 sept, Ukkie ..eronde, ...e kindje

Hoi,
Heb mezelf toegevoegd, lijkt me gezellig om mee te kletsen! Hier is het lange wachten begonnen...
x

Goedemorgen Dames,

5 sept, Ukkie 8e ronde,1e kindje

Liefs

Goede mogen Dames,

Alle nieuwe welkom!!!!!
Ik zal ff het lijstje aanpassen.

3 sept,Bloempje27, 3e ronde 2e kindje
5 sept, Ukkie 8e ronde,1e kindje
6 sept, Shopgirl, 5e ronde 1e kindje
... sept, reis08, 3e ronde ,1e kindje

reis08 wanneer is jou NOD??????
Siem nog 4 dagen spannend de 1e keer wachten het is net zo zenuwslopend als de 1e keer teminste dat vind ik:)
Heb je al klachten of nog hele maal niks??

Hoi,

Ik zal ook eens mee doen. ik ga voor 10 sept, dan wordt het poging 4 voor de eerste.
Wat ik me nu ook nog afvraag is het volgende. Hebben jullie gewoon geregeld sex, dan dan bedoel ik juist meer sex in de week van de eisprong en wachten jullie af of gaan jullie echt aan de slag met ovulatie testen of andere methodes bijv temperaturen of internet berekeningen en focussen jullie op de uitkomst van die test
Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe jullie het aanpakken..

@ debs80, wij hebben wel meer sex in de week dat ik mijn eisprong heb maar ik ben nog niet aan het temperaturen. Nu hou ik er ook wel rekening mee wanneer die eisprong ongeveer is maar ik wil nu nog niet aan het vrijen omdat het "moet".

je leest zoveel verschillende dingen dus ik was nieuwsgierig hoe andere er mee om gaan. Ik ben ook niet van de "verplichte"sex, daarvoor zijn we veel te kort bezig. In de week dat de eisprong is proberen we het natuurlijk wel net ff een keertje extra maar mijn man is chauffeur en dus ook niet altijd thuis, dus geduld is een schone zaak. Mijn cyclus is gelukkig goed te volgen. 1e keer op 27 dgn, 2e keer op 29 dgn en de 3e keer weer op 27 dgn, dus niks te klagen. Nu maar afwachten.
Ik hou wel bij in mijn agenda wanneer de tijd is dat ik ongesteld moet worden en wanneer ik het daadwerkelijk geworden ben. maargoed ik neem aan dat de meeste dat doen.

Terug
Bovenaan