Wie zijn er allemaal bezig voor de tweede?

A

Anoniem

Guest
Hoi,
wie zijn er allemaal bezig voor een tweede en hoe oud is jullie eerste nu?

Wij hebben een dochtertje van 5,5 maand en zijn sinds deze maand weer zonder bezig.

hoi

Ik denk dat ik het al vaker heb gemeld maar wij zijn bezig voor de tweede en we zitten nu in ronde 1 mijn nod is 22 maart als mijn cyclus gewoon 28 dagen is,mijn dochtertje is nu bijna 16 maanden en het begon vorige maand in eens goed te kriebelen heb er eerst lang over na gedacht en ineens gezegt we gaan ervoor,ook jij succes he groetjes wendy

Hey,

Ook wij zijn bezig voor een 2e wondertje.
Onze dochter word het einde van deze maand 3 jaar.
We zijn nu 1 jaar bezig voor een broertje of zusje en we hopen dat dat kleintje toch snel een plaatsje vind in mijn buik.

Groeten van Miena.

hoi wij zijn ook bezig voor onze tweede .
onze dochter is nu 2.5j en we zijn nu al 10 ronde verder .

groetjes iris 32j 10de 2de

Hoi,

wij zijn ook voor een tweede bezig, na deze week (ben nu ongi) beginnen we met ronde 2.
Ons dochtertje Ninthe*  zou nu 3 maand en 15 dagen zijn geweest

Liefs Randy

Hoi,
Wij zijn ook deze maand begonnen aan de 2e. Onze dochter is 12,5 maand.
Mijn NOD is 19 maart, heb mijn ei gevoeld, flink geklust, dus wie weet raak. Bij de eerste duurde het 6 maanden, dus daar rekenen we nu ook min. op. Maar het zou leuk zijn, gelijk raak...

Succes Dames!!!

Hoi,

Wij gaan ook voor een tweede, we hebben een zoontje van 21 maanden. We zijn sinds november gestopt met de pil zijn nu in de 4e ronde hebben eerst even gewacht tot ik weer normaal ong. was .
Bij de eerste was ik in 4maand zwanger, ik hoop dat we gauw zwanger worden.
We zullen zien en klussen .

Groetjes Sandra mama van Niels

Hoi allemaal wij zijn al vanaf augustus bezig voor de tweede en hebben al een dochter van zes.
Eerst wilde mijn vriend er altijd maar een maar omdat het bij mij toch bleef kriebelen zijn we er over uit dat we toch een tweede nemen.
Als het nu maar gaat lukken.
Gr liselotte

Terug
Bovenaan