Wie zijn er allemaal bezig voor de tweede?

Hoi,
Ook wij gaan voor een tweede. Ons zoontje is nu bijna 18 maanden en ik heb een maand geleden mijn spiraaltje laten verwijderen. Ben nu 4 dagen over tijd maar de test van vanmorgen was negatief. Stom om te denken dat het zo snel zou gaan. Maar we gaan vrolijk verder.

he wij zijn ook bezig voor de 2de
heb al een zoontje van 15 maanden.
ik wou al veel eerder voor de 2de gaan maar heb een keizersnede gehad en moest dus een jaar wachten.
ben in november gestopt met de pil en heb begin januari een vroege miskraam gehad (baal baal) dus ik hoop dat het snel weer raak is ben er nu wel heel   veel mee bezig maar kan het gewoon niet laten bij alles wat ik voel heb ik nu zoiets van zal het raak zijn maar jamoet het misschien toch even van me afzetten
maar ik lijk op mijn moeder had ook eerst een miskraam toen mijn zus toen weer een miskraam en toen mij ook met keizersnede dus ik doe me moeder gewoon na en dan zou het volgende keer gewoon goed moeten gaan (hoop ik tenminste)
sorry voor het gezeur ik weet dat ik mezelf al gelukkig prijzen met mijn lieve knul maar ben gewoon onzeker geworden van die miskraam...
groetjes nicole

Hoi,

ik ben mama Peet en wil ook graag een tweede kindje.
Ons zoontje is in januari 3 jaar geworden.
Wij zijn nu al weer anderhalf jaar aan het proberen zwanger te worden. En het laatste jaar met behulp van hormoonbehandelingen. Op 1 januari had ik een positieve test en was ik dus zwanger. Op 16 januari wist ik dat ik zwanger was van een tweeling.
Helaas is deze zwangerschap op 2 februari afgebroken door een miskraam....
Afgelopen week zijn we weer de medische molen ingestapt voor toch een tweede kindje, want het kriebelt enorm. We willen zo ontzettend graag!!!

Groetjes,
mama Peet

Hoi Meiden,

Toch altijd wel leuk dat je bij elk onderwerp iets bekends tegen komt. Wij hebben een dochter van ruim 2 1/2. Ik had nu al graag weer een kleine willen hebben maar in eerste instantie wilde mijn man nog niet en inmiddels zijn we alweer een jaar bezig. Het leeftijdsverschil is dus helaas niet altijd te plannen. Ik had het dus leuker gevonden als ze wat dichter op elkaar zaten. Nu zal het verschil minimaal 3 1/2 zijn. Jammer maar het is niet anders.
Ik heb ook eind oktober een miskraam gehad.

Vorige maand was ik echt overtuigd dat ik zwanger was maar dat was dus niet zo. Nu voel ik helemaal niets en we hebben het deze maand druk gehad met een verhuizing.
Ik verwacht er dus niets van.

Ik wens iedereen veel sterkte en dat maar veel meiden deze maand zwanger mogen worden!

x
Dile

ik ben net een weekje gestopt met de pil na lang praten en nadenken want tegenwoordig is het financieel allemaal niet zo makkelijk meer
maar we gaan ervoor ik heb al een zoontje van bijna 6 (juli) dus het leeftijdsverschil is wel groot.
zelf ben ik 26 (in juni 27) en ben nu 4 jaar samen met mijn vriend hij is ook niet de biologische vader van mijn zoontje.
vandaar ook het leeftijdsverschil de biologische vader heeft mij op een nare manier bedrogen toen ik 6 weken zwanger was. niks verteld van een huurachterstand dus huis kwijt enz enz enz.
nu ik deze relatie stabiel genoeg vind kreeg ik echt de kriebels weer en aangezien ik over 3 jaar 30 word wil ik het nu hihih klinkt mischien stom maar anders is het leeftijdsvershcil helemaal groot.
ik ben van mijn zoontje door de pil heen zwanger geraakt dus geen idee hoelang het nu kan duren en ik heb een ander partner dus het is altijd maar afwachten.

tegenwoordig mag je gezegend zijn als je zwanger mag raken heb zelfs gelezen dat 7 op de 10 vrouwen niet op de natuurlijke wijze zwanger mag raken.

ik wens iedereen hier succes met zwanger raken en hoop zelf dat het mij ook nog een keer gegunt is :)

liefs vero_q

Wij zijn ook druk bezig voor een kleintje. Ik heb al een zoontje van 3,5 jaar (byron).

Eigenlijk hoopte we 3,5 jaar tussen de 1ste en 2de te hebben.  Zou ik dus nu moeten bevallen. Helaas niet zo, we hebben het klussen een tijdje uitgesteld door allerlei problemen. Nu zitten we dus in de 2de ronde. Nod was 9 maart, nog geen rd, wel negatieve test op 10 maart. We zullen wel zien.
Groetjes Mylene

Hoi,

ik ben ook bezig voor de tweede, mijn zoontje wordt in mei 3 en ik vind het best wel erg dat er zoveel leeftijdsverschil tussen zit. Had ik ook niet zo bedacht. Ik ben nu ook helemaal bang dat hij straks naar school gaat en ik nog steeds geen baby heb. Al mijn vriendinnen en mensen bij ons in de straat hebben jongere kindjes dan mijn zoontje en dan ook al een baby. Ik vind dat best lastig, zeker omdat ik het ook zo graag wil. We zijn nu pas 4 maanden actief bezig. Heb vorig voorjaar een miskraam gehad en toen een hele tijd een hele onregelmatige cyclus waardoor we steeds verkeerd klusten. Ik heb nu ovulatie testen en doen het nu dus zeker weten goed. Mijn cyclus is nu ook weer normaal. Hopelijk dat het nu snel tot resultaat leidt. Ik vind 1 kans per maand maar weinig hoor, jullie niet? Mijn nod is nu 14 maart. Durf er niet te veel op te hopen.
Succes iedereen!

Hoi iedereen, jullie hebben het allemaal over veel leeftijdsverschil maar vroeger scheelde de jongste met de oudste wel 20 jaar.
Dat is pas een verschil.
En die hebben ook wel een goede band met elkaar.
Ik snap jullie wel want als het verschil wat groter is kunnen ze als ze klein zijn niet zo goed met elkaar spelen.
Maar soms komt het gewoon anders uit.
Mijn kindje is al zes en we zijn inmiddels al ruim zeven maanden bezig om zwanger te raken maar het wil nog steeds niet baten.
Mijn vriend wilde eerst altijd maar een kindje maar omdat ik het niet uit mijn hoofd kon krijgen hebben we samen besloten om voor een tweede te gaan.
Je kan het ook anders bekijken.
Mijn kindje zou graag een broertje of zusje willen want dan kan ze me helpen.
Ze is ook een echt zorgertje.
Dus dat heeft ook wel een leuke kant.
Gr Liselotte

Terug
Bovenaan