Wie zijn er nog meer in januari uitgerekend?

goeiemiddag allemaal,
 van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! ik ben ongeveer 7 weken zwanger en uitgerekend op 15 januari, het is voor mij de eerste en moet erg wennen aan het idee dat het nu toch echt zo is, maar ben wel helemaal gelukkig! en nu maar hopen dat alles goed gaat, mijn eerste afspraak bij gk is op 13 juni, erg spannend!!!

succes allemaal!!!

Hallo!

Ik ben ook nog _net_ in Januari uitgerekend. De 31e namelijk. Dus het zal er om spannen :)
Het heeft 16 maanden geduurd voordat het zover was, en ik ben zo blij als een kind. Het was in dit geval toch nog totaal onverwachts! Nog wel heel pril allemaal....best spannend...

Iedereen toi toi toi en liefs :)

Duin

Hallo dames,

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ook ik ben zwanger en op 20 januari uitgeteld.
Ik ben 27 jaar en in juni 2006 is onze dochter geboren en nu komt er dus een broertje of zusje!
Ik ben nu wel meer moe en misselijk als tijdens de 1e mnd van de vorige zwangerschap.

Allemaal een hele fijne en voorspoedige zwangerschap gewenst!

Groetjes Elle

Goedemiddag dames,

Allereerst hartelijk gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is.

Zelf ben ik 2 januari uitgerekend zoals ik zelf uitgerekend heb n.a.v. mijn laatste menstruatie. Dit was geen normale menstruatie en ik heb soms het gevoel al verder te zijn. Ben benieuwd naar mijn eerste echo.

Ik moet eerst mijn afspraak bij de internist afwachten voor ik een afspraak mocht maken bij de gyn.. vind dat wel raar maar het is niet anders. Ben trouwens zwanger van mijn 2e ik heb nog een zoontje van bijna 2,5.

Iedereen een fijne zwangerschap gewenst.

Groetjes Ingrid

hallo allemaal

ik ben kim ben 23 jaar jong en ongeveer 5 a 6 weken zwanger van ons eerste kindje.
Met 10 a 11 weken krijg ik mijn termijnecho, we denken dat ik rond de 24e januari ben uitgerekend.

groetjes

Hallo Allemaal!!

Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en dat alles goed mag verlopen!

Ik ben Samantha (20 jaartjes jong) en verwacht nu mijn eerste kindje. Ik ben eigenlijk door een ongelukje zwanger geraakt, tijdens pilgebruik. Dit neemt niet weg dat mijn vriend en ik er erg blij mee zijn en dat de kleine van harte welkom is!!

Het is dus ook niet helemaal duidelijk wanneer ik ben uitgerekend. Als ik op mijn laatste menstruatie af moet gaan zal ik rond de 30e van januari zijn uitgerekend, maar als ik op mijn eigen gevoel af moet gaan, denk ik dat het zelfs al een periode eerder raak was, en dat betekend dat ik rond de 2e van januari ben uitgerekend. Ik heb ook al veel kwaaltjes die rond de 9e week horen te komen.

Morgen gaan mijn vriend en ik naar de gyn, dus dan zullen we het zeker weten. Ik vind het echt zo spannend! Wanneer zal de uitgerekende datum zijn!!! Spannend!!!

Groetjes Sammy

Hee hoi,

Ik ben ongeveer 5/6 week zwanger van ons eerste wondertje en heb verder niet echt hele opvallende kwaaltjes. Sneller emotioneel en 's morgens weinig eetlust, hopelijk blijft het hierbij, hihi! Ik ben 31 januari uitgerekend volgens internet, voor mijn gevoel eerder, maar dat zien we vanzelf wel.
Volgende week gaan we naar de huisarts en dan mag ik ook de vk bellen voor een afspraak, volgens de site mag het pas rond 8 weken, mmm, wachten duurt lang!

Allemaal een hele fijne zwangerschap gewenst, vandaag de 'babykamer' leeg gehaald zodat we af en toe daarmee aan de slag kunnen. We waren bijna een jaar bezig toen het raak was, dus in gedachten is de kamer al helemaal ingericht.

Liefs Lientje

Hoi Allemaal,

Nou wij zijn vandaag naar de gyn geweest. Onze uitgerekende datum is 5 januari!! Dus nu weten we het zeker!!

Groetjes Sammy

Terug
Bovenaan