Wie zijn er nog meer in januari uitgerekend?

Hoi,

Speciaal voor Talke en Coortje: GEWELDIG dat jullie zwanger zijn; ben zo blij voor jullie. Natuurlijk nog heel hartelijk gefeliciteerd.
Zelf ben ik vet overtijd en verwacht zaterdag een positieve test in handen te houden. Dan is mijn uitgerekende datum: 26 januari en ga ik gezellig met jullie meekletsen.
Zou toch super zijn allemaal he?

Even nog ter info: 1 maand geleden hoorden we van de gyn dat hij ons alleen via ICSI kon helpen. Dat hebben we afgewezen; wilden dat ons gezin niet aandoen; dan maar geen vierde dachten we. En nu: zeer waarschijnlijk zwanger! Sontaan; op de natuurlijke manier.

Hope to see you soon!

Groetjes,

M3

Beste Allemaal,

Allereerst iedereen van harte gefeliciteerd!

Ik ben nieuw op het forum, en vandaag 6 weken zwanger. Als de berekening klopt, zal ik omstreeks 18 januari 2008 bevallen. Ik heb nog geen afspraak bij de VK, wilde eerst maar naar de huisarts gaan over 2 weken. Ik ben 34 jaar en dit  is de eerste keer, dus heel spannend allemaal.

De zwangerschapskwaaltjes vallen tot nu toe mee. Misselijk ben ik totaal niet, maar wel heel gevoelige borsten. Verder heb ik het idee dat mijn broeken de ene keer beter dicht kunnen dan de andere, heel apart.

Ik hoop veel dingen op te steken van jullie, en leuk om mee te kletsen op dit forum.

Heel veel groetjes,
Sunny

Hallo allemaal,

Ten eerste iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik ben Angelique, 26 jaar en zwanger van de tweede. Als mijn berekening klopt ben ik uitgerekend op 15 januari 2008. Ben nu dus 6 weken en 3 dagen zwanger.. We hebben al een dochter van 3 jaar, zij wordt in april 2008 alweer 4 jaar. De eerste test die we deden was negatief en de test van vorige week woensdag was heel erg positief. En eergisteren is er een test gedaan door moeders voor moeders en ook die was positief...
Begin het nu wel te geloven haha.. Afspraak bij de vk staat gepland voor 21 juni, wel laat vergeleken met veel van jullie las ik. Wij zijn dan net weer terug van vakantie uit Spanje. Als de echo goed is dan ben ik echt blij.

Groetjes Angelique

Wat een drukte hier!
Ik kan me nog net op de valreep aanmelden bij jullie.
Ik ben Larissa en  22 jaar. Wij hebben al een zoontje van bijna 1.
En nu ben ik  31 jan uitgerekend. (Volgens eigen berekening.) van nr 2.

Een hele fijne zwangerschap allemaal.

Liefs, Larissa

Gefeliciteerd mama's Geniet van jullie zwangerschap!!
Jullie zijn uiteraard ook welkom om mee te komen kletsen op www.oudersforum.nl
Dat is toch wat overzichtelijker dan hier achter elkaar doorkletsen in één topic.

Groetjes Anja

Hoi hoi allemaal!

Ik ben ook uitgerekend in Januari. 27 januari om precies te zijn. Gelukkig nog niet veel kwaaltjes alleen 's ochtends een beetje misselijk. Het is de eerste, allemaal erg spannend dus!

Groetjes Linda

Goedemorgen allemaal!

Sinds gisteren weten wij dat we in januari hopelijk ons eerste kindje verwachten. Het is nog een beetje onwerkelijk en heel spannend. Volgens de rekentabel zou de verwachte datum 23 januari zijn. Zelf ben ik 13 januari geboren, dus wie weet wordt het wel een dubbele verjaardag!

Groetjes, Lenny

Hoi Allemaal!

Wat een goed nieuws allemaal. Al die zwangere vrouwen vol blije emoties! Nou ik sluit me graag aan bij de club hoor. Ik ben 30 jaar en nu 8 weken zwanger van mijn eerste kindje. Als alles goed gaat dan moet ik 6 januari bevallen (volgens een internet berekening, en volgens het schema van de huisarts 7 januari, maar what ever je bevalt toch nooit op de dag dat je bent uigerekend!).
Wij zijn bijna 2 jaar bezig geweest om zwanger te worden. Nu dus eindelijk raak. Ik ben nog wel heel voorzichtig en ben eigenlijk ook heel bang dat het nog mis gaat. Je hoort het zo vaak. Jammer want daardoor vergeet ik soms blij te zijn. Ik heb wel last van aardige zwangerschapstekenen dus dat zou een goed teken moeten zijn. Ik ben 's avonds iets sneller moe dan anders, ben een aantal keren op de dag misselijk en als ik dan iets eet gaat het weer over, heb gevoelige borsten, en heb af en toe wat lichte krampjes in mijn buik alsof ik ongesteld wordt. Volgens de boeken is het allemaal normaal dus geloof ik het ook maar. 4 juni mag ik dan eindelijk naar de VK voor de 1e echo. Ik kan niet wachten tot het zover is..............!!!

Nou geniet er allemaal van en tot "horens"

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan