Wie zijn er nog meer in januari uitgerekend?

Hallo allemaal,

Ik ben als het goed is 7 januari uitgerekend van mijn tweede kindje.
Maar het wordt hoogstwaarschijnlijk december omdat ze met een geplande keizersnee het kindje altijd 2 weken eerder halen. Heéééél misschien mag ik het zelf doen. Afwachten dus.

Wanda
7 weken en 2 dagen

Hallo allemaal,

ik heb me al eens voorgesteld maar ben een tijdje niet geweest en zag dat er erg veel nieuwe bij zijn gekomen. Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd en welkom!! Hopelijk krijgen we snel een januari-forum!! Dat praat wel zo makkelijk.

Ik ben 21 jaar en 7,1 week zwanger van de eerste. Dinsdag eerste afspraak bij de VK. Ben benieuwd!!

Ik heb een vraag; misschien een beetje stom maar ik hoop dat jullie er antwoord op kunnen en willen geven:
Als je zwanger bent moet je dan veilig vrijen? Of maakt onveilig niet uit?

Ja sorry beetje persoonlijk maar ik weet niet aan wie ik het anders moet vragen.

Hopelijk kunnen jullie me helpen!!

Liefs Wiety.

Oh ja hebben jullie ook zo last van zwangerschapskwaaltjes?!?!
Ben echt de hele dag misselijk, moe, duizelig enz. Maar ja het is voor het goede doel!!!!

Hoi allemaal

gefeliciteerd allemaal en geneit er van die negen maanden zijn zo voor bij.
ben onverwacht zwanger van de 4de en had dit niet meer verwacht we hadden het hoofdstuk zwanger worden al afgesloten. ben bijna 41 en dan verwacht je het ook niet meer zo. Kan nog niet naar de dokter want die is op vacantie en die is dinsdag pas weer terug maar als het is ben ik14 jan uitgerekendt..

groetjes yvonne

Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ook ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben! Ik ben uitgerekend op 25 januari. We hebben al een dochtertje en we vinden het zo ontzettend geweldig dat we weer een kindje mogen krijgen!

Het is nog wel heel pril en we hopen dus maar dat alles goed gaat.

Als onze dochter strax 2 wordt, gaan we het vertellen!!

Enja, de misselijkheid begint alweer te komen.....

Hallo,

Ik ben Talke 34 jaar en ik ben morgen 7 weken zwanger van ons 2e kindje. Ik ben vorig jaar sept zwanger geraakt, maar helaas kon mijn kindje niet buiten mijn baarmoeder leven. We hebben de zwangerschap moeten afbreken bij 22,6 wkn.

Nu is het toch weer eigenlijk onverwacht. We hadden zoiets van we zien wel hoe het loopt. Als het goed is ben ik 11 januari uitgerekend. Maar goed maar eerst eens bij het begin beginnen. volgende week dinsdag krijg ik echo nummer 1. Het is weer zo spannend

liefs
talke

haha hij doet het!!

he lieve talke we schelen egt maar 1 dag! wat geweldig zeG!!!!!!!!! love you

He Talke,
Ook ik ben morgen 7 weken! Precies hetzelfde! Lachen...bij mij wordt het de 3e...Volgende week woensdag (de 6e) naar de gyn! Ben benieuwd...grtz An

Terug
Bovenaan