Wie zijn er nog meer in januari uitgerekend?

Hai allemaal,

gefeliciteerd. Ik ben voor 01 januari 2008 uitgerekend. 6 weken en 3 dagen zit ik nu.
Hoe is het met jullie?
ik kan slecht slapen, steeds plassen  en heb pijnen in de onderbuik, wat normaal lijkt voor deze tijd.
ik ben 34 jaar en ben voor het eerst zwanger.
heeft wel even geduurd voor ik zwanger ben. ben wel nog erg nerveus dat het mis kan gaan, dus echt ervan genieten kan ik niet.

voelen jullie dat ook?

Hoi an1977,

Hoe ben jij dan bij de gyneacoloog terecht gekomen? Via de huisarts, verloskundige of je behandeld arts? Ik wil nl. ook graag naar een gyn. omdat de verloskundige bij mijn vorige zwamgerschap nooit heeft opgemerkt dat ik zwangerschapssuiker had, met alle gevolgen van dien...!!
Ondanks dat ik regelmatig aangaf dat ik me niet goed voelde, en kilo's aankwam, moest ik me niet zo aanstellen. Uiteindelijk heb ik een kind gebaard van 10 pond, een dramatische bevalling omdat hij niet door m'n bekken kon er "uitgetrokken"is, waardoor   zijn schouder uit de kom schoot. Zijn suikerwaarden waren zo laag dat hij een aantal  weken in het ziekenhuis heeft gelegen omdat hij zo duf was dat hij niet wilde drinken (later kwam hier nog een reflux bij) enz. enz. Om dan nog maar niet te spreken over mezelf. Ik wil dus ook gewoon naar een gyn, dan maar wat minder persoonlijk.

Trouwens, ik heb het nog niemand vertelt, en vind het ook wel prettig om het te delen met anderen. Begint het toch een beetje echt te voelen.
Ik ben wel benieuwd wanneer andere het nieuws vertellen? Al vroeg of wachten jullie echt tot 12 weken? Ik krijg nu wel zin om het aan mensen te gaan vertellen (ben nu 7 weken)

Liefs,Doornroosje_1

Hoi Shari1973,

ik herken je gevoel goed. het is lastig om in te schatten wat normaal is en wat niet. Ik heb nu ook steken in mijn buik altijd aan de linkerkant....tja het hoort erbij zeggen ze. Ik vind het moeilijk om erop te vertrouwen dat het goed gaat.

Gelukkig is mijn vriend nuchter en kunnen we er goed over praten..

Groetjes Janneke

Ha meiden,

Ik denk dat ik ook bij jullie thuis hoor. Wwet niet precies wanneer ik uitgerekend ben, ben altijd erg onregelmatig, maar ga er vanuit dat ik nu op zo'n 6,5 week zit. Heb   nog geen verloskundige gebeld, maar als ik jullie zo lees, jullie wl allemaal geloof ik.
Ik dacht ook te wachten tot een week of 9, maar misschien dan toch eerder?
Oja. het wordt bij ons de 4e. (en het blijft leuk!!!!)

hallo,

allemaal gefeliciteerd,
ook ik benin januari uitgeteld. Om precies te zijn, 8 januari, ben vandaag dus 5 weken zwanger. Het blijft erg onwerkelijk maar langzaamaan begint het te wennen. Mijn dokter heeft me gezegd dat ik ongeveer in de 8e week   de verloskundige kon bellen, maar bij jullie zie ik dat al velen een afspraak hebben. Ik begin nu te twijfelen. wat zouden jullie doen? en hebben jullie het al aan veel mensen verteld? ben erg benieuwd!

groetjes mij!

Hoi iedereen! En gefeliciteerd

Ik weet sinds eergister dat ik ook zwanger ben en zou als het goed is 8 jan uitgerekend moeten zijn.
Ik heb gelijk een afspraak gemaakt met de verloskundige en ik ga daar 6 juni naar toe.

heey meiden

Ik ben ook als alles goed gaat 14 jan ong uitgerekent! Wij zijn nu 14 maanden bezig! In jan heb ik een mk gehad en in april nog een posi test maar bleek nog van mk te zijn! Ik loop bij de gyn! Ik wilde vandaag een afspraak maken voor over een week of 2 maar ze hebben het zo druk dat ik vanmiddag langs kan komen! De kans is heel groot dat ze nog niks zien! maar er zijn gelukkig meer testen die ze doen ( bloedprikken enz) heb k iets meer zekerheid!

jullie horen van me

kus kus

Hoi Doornroosje_1,
Ik ben gewoon naar mijn huisarts gegaan en mijn verhaal gedaan,als ik jou verhaal zo lees,moet het geen probleem zijn om naar dde gyn. te gaan! Ook ik heb geen vertrouwen meer in mijn vk! Mijn 2e kind was ook ruim 9 pond,en zijn sleutelbeentje gebroken.Ik was ook heel dik (1ex32,2x25kilo aangekomen) dus ik neem geen risico meer! Heb alle klachten (en nog) gehad van bekkeninstabbiliteit,maar is nooit naar gekeken,en wel aangegeven! Ik wens je veel succes&tot schrijfs...grtz An

Terug
Bovenaan