Wie zijn jullie allemaal?

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames!

Ik heb een hele tijd op het zwanger worden forum gezeten, daarna heb ik even een paar maanden wat meer afstand genomen.
Maar aangezien wij maandag de eerste afspraak weer hebben bij de gyn, wil ik me graag bij jullie aansluiten.
Maar ik zie ontzettend veel namen en wil dus graag iets meer over jullie weten!

Ik zal eerst iets meer over mezelf vertellen.
Ik ben dus Saarj (28 jaar ), sinds vorig jaar getrouwd met een ontzettend leuke, lieve en knappe man! We wonen in een dorp in de buurt van Eindhoven. Wij zijn sinds 2 jaar bezig voor ons eerste kindje. we hebben alle onderzoeken achter de rug. De zaadjes van mijn man zijn ok, maar niet geweldig snel.
We hebben na de HSG een wachttijd van 6 maanden gerkegen, en die zijn nu voorbij, vandaar dat we nu pas verder mogen.
We hebben in april een vroege miskraam gehad.
En maandag as dus weer de eerste afspraak na een lange tijd!

dat was het wel zo'n beetje......

en wie zijn jullie, en in welke stadium zitten jullie?

Groetjes Saarj

Hoi Saar,

(helaas) welkom hier.... vervelend dat het bij jullie ook niet wil vlotten! Hier kun je lekker van je afpraten hoor!

Hier mijn verhaal:
Imme, 24 jaar, samenwonend in Arnhem, bijna 8 jaar  relatie (met  de meest geweldige man). We zijn sept 06 met de pil gestopt en afgelopen juni is er bij mij PCO geconstateerd. Zwemmers van mijn mannetje zijn gelukkig helemaal top!
Zit nu in de 3e ronde met Clomid 100mg en pregnyl. Vrijdag naar het ziekenhuis voor een follikel echo.....

Veel succes meid en we horen van elkaar!

Ook namens mij 'welkom'

Ik ben 25 jaar en gisteren hebben wij na bijna 2 jaar klussen te horen gekregen dat mijn mannetje alleen maar dode zaadcelletjes heeft. Met mij is verder wel alles prima.
We zijn nu aan het nagaan of er ergens nog mogelijkheden zijn. Zo niet hebben we een heel groot probleem.

Hallo Saar,

Welkom hier.

Ik ben Hopey, 33 jaar. Mijn vriend en ik zijn nu een jaar bezig voor ons eerste kindje. Ik heb in het verleden chlamydia gehad en heb daardoor een vergrote kans op verklevingen.
We zijn een  maand geleden de medische molen in gegaan. Ze hebben nu een cyslus bij mij gevolgd. De samenlevingstest was goed en volgens de inwendige echo's had ik ook een eisprong. De kans wordt nu groot dat ik een kijkopertaie moet ondergaan waarbij ze kunnen zien of ik verklevingen heb. Maar eerst  moeten we nog even wachten op alle uitslagen.

Groetjes Hopey  

Hallo allemaal!!!

Mijn naam is Jane. Ik ben 27 jaar en  we zijn bezig voor ons 1e kindje. Ben in januari gestopt met de pil en loop vanaf juni in het ziekenhuis. Mijn cyclus was/is erg onregelmatig en hierdoor heb ik geen eisprong. Er zitten nu 2 ronde's met Clomid erop en afgelopen ronde heb ik voor het eerst een eisprong gehad!!! Dus we zijn nu zover dat we een kans gaan maken op ons 1e wondertje. Morgen ga ik aan de 100 mg Clomid beginnen en volgende week donderdag is de fm.
Ik schrijf ook nog op het zwanger worden-forum mee, maar kom toch steeds vaker hier meekijken.

Liefs Jane

hoi hoi

ik ben annieka 26 jaar en ben nu 3 jaar bijna 4 jaar bezig voor een wondertje.

ik zit nu in de eerste ronde van ivf icsi en mag dinsdag de 16e beginnen met spuiten.

super spannend allemaal.

liefs annieka

Hoi Saar

Ik ben Denise wij zijn al ruim 3,5 jaar bezig heb 2 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen gehad.Daarbij allebei mijn eileiders verwijderd. Wij hebben nu 2 ivf pogingen gedaan die zijn jammer genoeg allebei niet gelukt. Ik ga dit weekend beginnen met spuiten voor onze 3 en laatste poging.
Ik wens jou ook heel veel succes en hoop dat je gauw zwanger mag zijn
Groetjes Denise

Hoi Saar,

Ik ben Nadia en ben 3 1/2 jaar getrouwd. We zijn al ruim 2 jaar bezig om zwanger te raken, helaas vergeefs. Ik ben al heel snel bij de gynaecoloog terecht gekomen omdat ik voor mijn spiraaltje wel een eisprong had en daarna niet. Nu heb ik heel veel clomid kuren gehad (ben ik nu mee gestopt en heb weer een eigen eisprong), een kijkoperatie (alles goed), onderzoek bij mijn man (alles goed) en nu zijn we beig met follikelmetingen en pregnylinjecties (deze maand voor het eerst).

Ik ben nog steeds hoopvol en aangezien er geen aantoonbare reden is waarom het niet lukt. Ik ben nog niet in huilen uitgebarsten en moet er nog regelmatig met mijn man om lachen (onze manier om ermee om te gaan). Ik hoop wel dat er snel iets gaat gebeuren want ik verlang wel erg naar zo'n kleine spruit....

groetjes,
Nadia

Terug
Bovenaan