A
Anoniem
Guest
Hallo Dames!
Ik heb een hele tijd op het zwanger worden forum gezeten, daarna heb ik even een paar maanden wat meer afstand genomen.
Maar aangezien wij maandag de eerste afspraak weer hebben bij de gyn, wil ik me graag bij jullie aansluiten.
Maar ik zie ontzettend veel namen en wil dus graag iets meer over jullie weten!
Ik zal eerst iets meer over mezelf vertellen.
Ik ben dus Saarj (28 jaar ), sinds vorig jaar getrouwd met een ontzettend leuke, lieve en knappe man! We wonen in een dorp in de buurt van Eindhoven. Wij zijn sinds 2 jaar bezig voor ons eerste kindje. we hebben alle onderzoeken achter de rug. De zaadjes van mijn man zijn ok, maar niet geweldig snel.
We hebben na de HSG een wachttijd van 6 maanden gerkegen, en die zijn nu voorbij, vandaar dat we nu pas verder mogen.
We hebben in april een vroege miskraam gehad.
En maandag as dus weer de eerste afspraak na een lange tijd!
dat was het wel zo'n beetje......
en wie zijn jullie, en in welke stadium zitten jullie?
Groetjes Saarj
Ik heb een hele tijd op het zwanger worden forum gezeten, daarna heb ik even een paar maanden wat meer afstand genomen.
Maar aangezien wij maandag de eerste afspraak weer hebben bij de gyn, wil ik me graag bij jullie aansluiten.
Maar ik zie ontzettend veel namen en wil dus graag iets meer over jullie weten!
Ik zal eerst iets meer over mezelf vertellen.
Ik ben dus Saarj (28 jaar ), sinds vorig jaar getrouwd met een ontzettend leuke, lieve en knappe man! We wonen in een dorp in de buurt van Eindhoven. Wij zijn sinds 2 jaar bezig voor ons eerste kindje. we hebben alle onderzoeken achter de rug. De zaadjes van mijn man zijn ok, maar niet geweldig snel.
We hebben na de HSG een wachttijd van 6 maanden gerkegen, en die zijn nu voorbij, vandaar dat we nu pas verder mogen.
We hebben in april een vroege miskraam gehad.
En maandag as dus weer de eerste afspraak na een lange tijd!
dat was het wel zo'n beetje......
en wie zijn jullie, en in welke stadium zitten jullie?
Groetjes Saarj