A
Anoniem
Guest
hallo Saar,
Volgens mij "kennen" wij elkaar al een beetje...
Ik heb een keer met je gemaild naar aanleiding van je berichtje over je bedrijfje op het zwanger worden forum.
Ik ben dus mama Peet, zwerf hier al bijna 2 jaar rond voor een 2e wonder.
De laatste tijd neem ik bewust meer afstand, omdat ik het niet meer trok.
Momenteel gaat het best wel lekker met me.
Zit volop in een behandeling en mag morgen weer voor een fm.
Het einde is voor ons in zicht... Klinkt heel moeilijk, dat is het ook, maar wij hebben voor onszelf een eindpunt in gedachten.
We dokteren nu bijna 2 jaar en dat begint echt zijn tol te eisen. Onze energie raakt op en we willen weer een beetje gaan genieten.
Vandaar ook dat ik wat minder actief op het forum ben... Langzaam maar zeker wat afstand nemen van het hele zwanger worden gebeuren...
Maar lees nog regelmatig mee en met een aantal meiden heb ik via de mail nog heel fijn contact. (meiden die ik al langer ken van hier....)
veel succes en ik duim voor jullie allemaal
Liefs,
mama Peet
Volgens mij "kennen" wij elkaar al een beetje...
Ik heb een keer met je gemaild naar aanleiding van je berichtje over je bedrijfje op het zwanger worden forum.
Ik ben dus mama Peet, zwerf hier al bijna 2 jaar rond voor een 2e wonder.
De laatste tijd neem ik bewust meer afstand, omdat ik het niet meer trok.
Momenteel gaat het best wel lekker met me.
Zit volop in een behandeling en mag morgen weer voor een fm.
Het einde is voor ons in zicht... Klinkt heel moeilijk, dat is het ook, maar wij hebben voor onszelf een eindpunt in gedachten.
We dokteren nu bijna 2 jaar en dat begint echt zijn tol te eisen. Onze energie raakt op en we willen weer een beetje gaan genieten.
Vandaar ook dat ik wat minder actief op het forum ben... Langzaam maar zeker wat afstand nemen van het hele zwanger worden gebeuren...
Maar lees nog regelmatig mee en met een aantal meiden heb ik via de mail nog heel fijn contact. (meiden die ik al langer ken van hier....)
veel succes en ik duim voor jullie allemaal
Liefs,
mama Peet