Wie zijn jullie allemaal?

Hoi Saar,

Je vroeg of ik ook heb mogen meekijken met de samenlevingstest.
Helaas niet, ik werd smiddags gebeld dat de uitslag goed was. Lijkt me wel super interressant om te zien zeg!

Hoe zag het eruit?

groetjes Hopey

Hallo Saar,

Ik kijk al een tijdje mee hier op het forum. Ik ben 30 jaar en nu 16 maanden bezig zwanger te worden van ons eerste kindje. In januari heb ik na 5,5 week een miskraam gehad en daarna gebeurde er niets meer. We komen nu bij de fertiliteitsarts. Bij mijn partner is gelukkig alles in orde. Dat is al een hele opluchting. Bij mij zijn ze nu bezig met follikelmetingen. Morgen mag ik weer terug naar het ziekenhuis. Soms doet het me goed hier herkenbare verhalen en emoties te lezen. Andere keren is het me allemaal te veel. Als ik lees als mensen al heel lang bezig zijn dan ben ik soms bang dat me dat ook te wachten staat. Goed idee van je om een voorstelrondje te doen! Veel succes! liefs Poek

Hai meiden.
Leuk dat iedereen zich even voor wil stellen. en wat zijn sommige van jullie al lang bezig zeg! Volhouden he! ons geduld wordt een keer beloond, daar ben ik van overtuigd!
misschien moeten we ook even een lijstje maken met "belangrijke data" maken, zodat we even extra kunnen duimen voor degene die dat op dat moment nodig hebben!

Nathaly: ik weet nog wie je bent! ik had gehoopt dat je hier niet meer zou zijn! maar goed dat ze jullie gaan helpen zeg! Heel veel succes! wij moeten vanmiddag terug komen na een wachttijd van 6 maanden. ben heel erg benieuwd wat de volgende stap is.

Hopey: wat jammer dat je niet hebt kunnen kijken.
ik zag de zwemmers voor bij komen. met staart en de goede kant op !
ze komen dus wel op de goede plek terrecht, maar waarom lukt het dan niet.... gek he!

Nou meiden! kop op allemaal he!

En als je zin hebt, voeg dan je belangrijke data even toe aan het lijstje!

groetjes Saarj

Hoi allemaal
Ik schaam me bijna om te zeggen hoe verdrietig ik ben dat wij nog steeds niet zwanger zijn na 1 jaar proberen.
Als ik lees hoe lang sommige van jullie al niet bezig zijn en al niet hebben moeten door staan,
Het maakt me ook alleen maar banger omdat ik nu weet wat er allemaal wel niet fout kan gaan, en wat me misschien nog te wachten kan staan.
Ik hou mijn hart vast, Wij moeten morgen voor het eerst naar de huisarts en sterf van de zenuwen.
Ben benieuwd waar me moeten beginnen, maar ja ik wacht rustig af.
Iedereen verder heel veel succes en geluk.
groetjes Beeke

Hallo meiden,

Gisteren na 6 maanden bij de gyn geweest.
ze heeft uitgelegd wat nu verder de plannen zijn.
Na de volgende menstruatie staat een kijkoperatie gepland.
dat zal dus eind okober begin november zijn. ik vind het weer erg spannend. Na de kijk operatie willen ze starten met IUI, de eerste 3 x zonder hormonen, omdat mijn cyclus heel regelmatig is. en daarna met hormonen.IUI was volgens de gyn voor ons de beste manier om zwanger te raken.
Ik blijf nog steeds hopen dat het allemaal niet nodig is!
Ik vind het weer een hele stap. iedere keer verleggen we  onze  grenzen.
En mijn mannetje wil ze blijven verleggen tot het gelukt is.
Ik weet het nog niet, ben er nog niet helemaal uit.
Ik vind het gewoon erg moeilijk, maar heb er alles voor over.....

sorry dames, voor mijn geklaag.
moest dit even kwijt

kus Saarj

Hoi Saar,
Dat is inderdaad weer een grote stap IUI. Ik heb hetzelfde als jij, ik hoop steeds nu ik in de MM zit dat het toch vanzelf mag gaan en dat ik niet meer terug hoef naar het ZH. Bij mij zijn ze nu bezig met follikelmetingen. Donderdag weer terug. Mijn partner gaat zaterdag voor een week weg en de kans is groot dat ik dan pas de eisprong heb. Ze konden namelijk gisteren nog niets zien op de echo en donderdag mag ik weer terug. De samenlevingstest zal dus waarschijnlijk niet gedaan kunnen worden en dan kan dat pas weer de volgende cyclus. Ik hoop net als jij dat het dan niet meer nodig is en dat we zwanger zijn. Maar ja, dat hopen we al zo lang he? Veel succes! Liefs Poek

hoi hoi

ik zal me ook even voorstellen, ik ben niet altijd hier, maar lees wel vaak verhalen!
ik ben danielle ben 23 en ben verloofd met een hele lief ventje, wij zijn nu 16 maanden bezig om zwanger te worden, afgelopen maand naar de huisarts geweest, die stuurde ons naar huis met niets en mogen in januari terug komen, we laten het even zo, even een pauze, we blijven natuurlijk ongemerkt wel klussen, maar even naast ons neer leggen dat het niet deze maanden hoeft te gebeuren, geen moeten! dat is ook wel heel belangrijk! soms staat onze relatie op springen door de druk, en het moeten van het krijgen van een kindje. heel slecht dus! we zijn nu bijna 2 jaar samen, en hadden vanaf het begin al gesproken over een kindje.

Hai hai Ladies!
Ben weer een beetje van de schrik bekomen.
Vind het nog wel erg spannend allemaal, en kan mijn gedachten er niet echt bij houden.
T nadeel is ook wel dat ik de hele week van huis uit werk, heb een bedrijfje aan huis. zit hier dus lekker in mijn uppie te malen..........

Poek: als ze de samenlevingstest bij je doen, moet je vragen of je mee mag kijken onder de microscoop, erg leuk om te zien, hoe de zwemmers voorbij komen.
wat doen ze nog meer bij jou? ze doen de FM, en dan?
begin jij dan ook aan IUI?
heb jij een lijkoperatie gehaD???

groetjes Saarj

Terug
Bovenaan