Wie zit er ook aan een tweede kindje te denken?

A

Anoniem

Guest
Wij op dit moment wel maar moeten ivm de mexicaanse griepprik nog tot eind januari mee wachten. Ik moet zeggen dat de hormonen alweer door mijn lichaam gieren, ik kan niet wachten.
Ben benieuwd of er nog meer dames in dezelfde positie zitten! Het is leuker om samen uit te kijken naar een tweede of derde of vierde.. hihi

groetjes Karen

Hee meis,

Jajajaja hier kriebelt het ook. We hebben afgesproken in jan/feb ervoor te gaan.
MAAR we gebruiken geen condooms meer en doen alleen tijdens ei-sprong voorzichtig haha. Dus wie weet?? Heb nu tijdens ei-sprong geen sex gehad, dus ik kan nog wijntje drinken met kerst hihi.
Wel leuk om zo te kletsen.

Liefs Irene

Hey meiden,

Wij willen dol graag een 2de ukje. Maar we zijn vanaf november 2008 bezig en helaas 2 x een mk gehad. Als er een 3de mk zou volgen dan is de kans groot dat ons ventje geen broertje of zusje krijgt...

Morgen is m'n Nod, dat is en blijft spannend! Maar ik verwacht er niet zoveel van, hopelijk heb ik het mis ;)

Ik hoop dat 2010 een goed jaar voor ons allen gaat worden!!!

Liefs grotebroer

Hoihoi,

Wij hebben het hele eerste jaar gedacht "Pfoe, 1 is ook prima...". Maar kort na Norahs eerste verjaardag begon het toch weer te kriebelen. We hebben het gekriebel een paar maanden aangekeken en zijn toen weer gaan proberen. Dat was heel bijzonder, omdat we nu beter dan de vorige keer wisten wat ervan kwam zeg maar, haha. En nu ben ik alweer 16 weken zwanger, hoera. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik af en toe denk "Waar zijn we aan begonnen?!", net als de vorige keer. Zoveel scheelt het qua beleving dus ook weer niet ;-). Geniet van de voorpret!

Groetjes,
Jamie

Hoi,

Bij ons ging het ook weer kriebelen na Nynke dr 1e verjaardag.
Ik ging in april stoppen met de pil en in juni was het al raak.
Met als gevolg dat ik nu ben uitgerekend op Nynke dr verjaardag 10 maart hoe kienen we het uit haha!!
Ben nu 26 weken zwanger en denk soms wel dat het pittig zal worden straks 2 ukkies maar ook heel leuk!Ben heel benieuwd hoe Nynke het gaat vinden.
De babykamer vind ze in ieder geval erg interessant ze wilt er elke dag even een kijkje nemen.

Liefs Stefanie

nadat ik vorig jaar weer een bbz had gehad, vond ik het wel best. nathalia was ons wondertje en daar bleef het bij.
ik had geen zin in nog meer teleur stellingen.
2x een bbz gehad en de kans was 75%dat ik er weer 1 zou krijgen. behoorlijk groot dus.
maar erwin wilde het zo graag nog een keer proberen, toen we hier kwamen wonen.
we hadden een kamertje over en ik hoorde minimaal 1 keer per dag van hem:
schatje, wat zou het toch geweldig zijn, nog zo'n kleintje erbij.
na behoorlijk wat overleg te hebben gehad met elkaar en met de gyn en huisarts probeerde we het toch nog een keer, en het was de eerste beste ronde weer raak. bij 6 weken mn 1e echo gehad, en alles was helemaal goed.
inmiddels al weer ruim 14 weken zwanger.

nog even wachten voor jou dus begrijp ik.
wilt je man het ook zo graag :D?

nou, alvast succes met klussen hihi

liefs,do

liefs, do

Bij mij wisselt het gevoel wel hevig.
Eerst wilde ik nooit geen 2e meer, na de pnd en alles vond ik het zo wel prima.
Nu begint het zo af en toe wel een klein beetje te kriebelen dat ik denk; alleen zijn voor Daniel vind ikzelf ook niet leuk, we komen allebei uit een gezin met meerdere kinderen en hebben allebei het hebben van broertjes en zusjes als heel positief ervaren dus daarom, vinden we toch ook leuk voor Daniel.
Wel heb ik zelf het gevoel; Daniel moet nog ietsje ouder zijn, als we er aan beginnen.
Als hij zo een jaartje of 3 is, is het wel heel leuk, dan snapt hijzelf wat meer, kan hij wat meer zelf en is het voor mij makkelijker als er dan een 2e komt
..... euh ... hoop ik.
Voor ons hebben we het een beetje in de planning om van de zomer maar weer eens te gaan klussen, hihi
Maar jah, met dat ik dit allemaal opschrijf denk ik; het moet me ook gegeven worden, er zijn ook zoveel vrouwen en moeders die het heel graag willen en het ook nog niet hebben dat we dat ook moeten afwachten,

Liefs Marina

Hoi,

Wij hebben al drie jongens, al zouden we heel graag voor een 4e gaan.
We zijn er alleen nog steeds niet uit of het financieel ook kan.
Met drie gaat het goed maar een vierde!!??
Zeker als het een meisje zou zijn(wel heel leuk) dan zou het nog wat meer kosten, voor een jongen heb ik gewoon alles al!
We hebben in ieder geval de "deadline" al verschoven,,hihi

Gr MJ

Terug
Bovenaan