Wie zit er ook aan een tweede kindje te denken?

Hoi,
Hier kriebelt het zeker ook weer! Althans bij mij. Manlief ziet het niet zo zitten. Hij is net als ik bang dat het weer zo zal gaan. Weer de hele zwangerschap van begin tot eind doodziek. Heftige bekkeninstabiliteit, vooral door de bevalling. En ook nog eens een dochter die een jaar lang gehuild heeft en ook nu niet bepaald makkelijk is. Zeker niet wat slapen betreft, want dat doet ze bijna niet. Gisterenavond sliep mevrouw om 21:30 uur en vannacht werd ze wakker even voor 4 uur. En dat was het dan weer... Een nachtrust van 6,5 uur als je nog geen twee bent is toch meer dan genoeg....?!?!?
Tegen al die dingen zie ik als een berg op, maar toch blijft het kriebelen... Gek he?! Want ik hoop namelijk dat het nu allemaal anders zou gaan. Maar goed, het moet je natuurlijk ook gegeven worden. Je kan nog zo veel willen plannen, maar dat kan maar tot op zekere hoogte.
Oja, mijn dochter is heel leuk met andere kinderen en ook zeker met baby's. Ze wil constant voor ze zorgen. Speeltjes geven, sokjes aan doen... Zo lief!!!
Succes iedereen met kriebels!

Hai,
Ik ben nieuw op het forum.
Mijn naam is Ilse Wilbrink, 24 jaar en een zoon 13-04-08
WIj willen rond zijn 2de verjaardag voor een tweede gaan!
Dan stoppen met de pil en kijken hoe het gaat.
Groetjes

Hoi allemaal,

Leuk dat er zoveel reactie´s komen op mijn topic! Wel gezellig om zo met z´n alle te kletsen.
Het lijkt me wel leuk als iedereen even verteld hoe oud je bent en hoeveel kinderen enz... leren we elkaar meteen wat beter kennen! tenminste als je daar behoefte aan hebt!
Ik ben Karen 25 jaar, getrouwd en heb een dochtertje van 1,5 geboren op 03/04/08

hoop dat het snel januari is dan kunnen we gaan klussen!!

@nemodory jij hebt dus ook zo´n vreselijke eerste zwangerschap gehad? Hier nog 1, ik heb negen maanden gekotst!

groetjes

Hoi,

Ik vergeet vaak op pag 2 te kijken op forum hihi.

Ik ben Irene, 27 jaar samenwonend en dochtertje van ruim 1,5 (18-3-08)

Heeft iemand al aan gedacht foliumzuur in huis te halen? Met zwangerschap van Myrthe begon ik ook al vantevoren met slikken, ineens bedacht ik me dat vandaag. Maandag maar gauw halen haha. Komt het toch weer iets dichter bij.
Kunnen we in nieuwe jaar flink er tegen aan (of tekeer gaan hahahaha)

Ik had bij Myrthe alleen erg last van mn bekken, verder gelukkig geen noemenswaardige dingen. Ja zwangerschapsvergiftiging, maar dat was pas op t laatst.

Liefs Irene

Hoi Irene,

Ja jammer dat onze topic nu alweer op pagina 3 staat. Ik dacht dat het op reactie stond gesorteerd maar dat is dus niet meer.

Goed dat je het zegt van dat foliumzuur. Ik zei het laatst nog tegen een vriendin van mij dat ze dat moest gaan gebruiken voordat ze zwanger wil worden. En toen dacht ik bij mezelf dat ik het ook maar eens moet gaan halen.

Nou vandaag is mijn NOD maar er is nog niets te zien... het rommelt allemaal wel een beetje maar het zet niet door. Ik wacht het gewoon maar rustig af!

Nou ik ga snel naar boven naar mijn kleine meid want die is nu alweer voor de derde keer wakker deze avond... aaarghhh...

groetjes

Terug
Bovenaan