Wie zit er ook aan een tweede kindje te denken?

hoihoi,

bij mij begint het langzaam aan ook steeds meer te kriebelen. we hebben altijd gezegd zeker te willen wachten tot elounda 2 is en daar sta ik nog steeds achter. maar ja eind jan. wordt ze alweer 2 de tijd vliegt.
maar paps is er nog niet helemaal over uit, ik heb het idee dat hij het nu af en toe al druk vind hihi en dan hebben wij een heel makelijk meisje. hij weet wel zeker dat hij een 2e wil, maar op dit moment nog even niet.
na elounda haar verjaardag ga ik het maar eens serieus aan kaarten. ik heb een spiraaltje dus we moeten echt officieel kiezen of we er voor willen gaan, aangezien die er eerst uit moet.
en dan natuurlijk maar zien hoe snel het lukt. we gaan er niet vanuit dat het deze keer weer zo snel gaat (uh elounda is precies 9mnd na ons huwelijk geboren hihihi)
maar tot die tijd blijven we natuurlijk wel gewoon oefenen whahaha

Hallo Allemaal

Wij gaan het ook weer proberen voor een tweede ukkie erbij.
Wij mogen ook pas in Jan starten ook ivm mex griepprik wie ik gehad heb.

Zijn er nog meer mensen onder ons wie net als ik 35 jaar zijn??

Groetjes Willy

Hoi hoi,

Wel spannend allemaal he?
Vind het stiekum weer net zo spannend als de eerste. Maar aangezien we klussen nadat ik een eisprong heb gehad, zal het ook deze maand nog niet zo zijn.
Moet wel zeggen dat ik het ook nog niet zo erg vind. Misschien wel omdat we hebben afgesproken pas in jan/feb er echt voor te gaan....
Ach ja, het maakt het klussen ook weer spannend....
Bij Myrthe hadden we nog niemand die een 'radar'heeft, wat afgaat als wij net bezig zijn... whahahaha....

Liefs

Hallo allemaal!

Wij moeten ook echt tot januari-februari wachten ivm de mexicaanse griepprik. Hoe meer ik er aan denk hoe meer dat ik er van baal... Donderdag moet ik de tweede prik halen dus daarna gaat het aftellen beginnen. Stiekem hoop ik dat het misschien tussendoor per ongeluk toch raak is... maar van de andere kant wil ik ook niet dat we risico nemen. aangezien de bijwerkingen in de eerste weken niet echt bekent zijn.

Ik vind het wel anders nu, zwanger worden van een tweede. Als ik het zwanger worden Forum lees dan heb ik het gevoel dat ik dat wel een beetje gehad hebt. Ik denk nu gelukkig niet meer bij ieder pijntje dat ik zwanger ben. Het is toch anders omdat we het nu al een keer hebben meegemaakt. Wat vinden jullie daar van?

Dat wil niet zeggen dat het bij een tweede minder leuk of spannend is. Ik vind het nog steeds spannend en ik heb er ook erg veel zin in!!! Hopelijk hoef ik bij deze zwangerschap niet 9 mnd te kotsen hihi!

groetjes

Hoi,

Ja ik snap je wel als je zegt dat de spanning anders is. Ook ik denk niet bij ieder wissewasje, ik ben zwanger.
Maar toch blijft er wel de leuke spanning hangen. Hopelijk duurt het voor ons allen niet super lang eer we zwanger zijn. Kunnen we hier weer lekker kletsen hahahaha.

Liefs Irene

hey,
leuk onderwerp;))
haha.. wij willen ook graag een tweede. zijn ook al bezig met klussen hihi.. enne nu 2 keer weer ongi geweest dus ben benieuwd f het deze maand wat word. denk er nu niet teveel bij na nu we net zijn verhuisd. druk gehad en ik wilde ook met de verhuizing/klussen niet zwanger zijn of met een dikke buik lopen. het is ook wel weer spannend en het lijkt me erg leuk.
kelwin zegt nu elke keer als hij een kindje ziet (op tv of in een krantje) baby,, hihi.. wel grappig. we zullen zien!

liefs, Christien

Hoi,
Hier kriebelt het zeker ook weer! Althans bij mij. Manlief ziet het niet zo zitten. Hij is net als ik bang dat het weer zo zal gaan. Weer de hele zwangerschap van begin tot eind doodziek. Heftige bekkeninstabiliteit, vooral door de bevalling. En ook nog eens een dochter die een jaar lang gehuild heeft en ook nu niet bepaald makkelijk is. Zeker niet wat slapen betreft, want dat doet ze bijna niet. Gisterenavond sliep mevrouw om 21:30 uur en vannacht werd ze wakker even voor 4 uur. En dat was het dan weer... Een nachtrust van 6,5 uur als je nog geen twee bent is toch meer dan genoeg....?!?!?
Tegen al die dingen zie ik als een berg op, maar toch blijft het kriebelen... Gek he?! Want ik hoop namelijk dat het nu allemaal anders zou gaan. Maar goed, het moet je natuurlijk ook gegeven worden. Je kan nog zo veel willen plannen, maar dat kan maar tot op zekere hoogte.
Oja, mijn dochter is heel leuk met andere kinderen en ook zeker met baby's. Ze wil constant voor ze zorgen. Speeltjes geven, sokjes aan doen... Zo lief!!!
Succes iedereen met kriebels!

Hoi,
Hier kriebelt het zeker ook weer! Althans bij mij. Manlief ziet het niet zo zitten. Hij is net als ik bang dat het weer zo zal gaan. Weer de hele zwangerschap van begin tot eind doodziek. Heftige bekkeninstabiliteit, vooral door de bevalling. En ook nog eens een dochter die een jaar lang gehuild heeft en ook nu niet bepaald makkelijk is. Zeker niet wat slapen betreft, want dat doet ze bijna niet. Gisterenavond sliep mevrouw om 21:30 uur en vannacht werd ze wakker even voor 4 uur. En dat was het dan weer... Een nachtrust van 6,5 uur als je nog geen twee bent is toch meer dan genoeg....?!?!?
Tegen al die dingen zie ik als een berg op, maar toch blijft het kriebelen... Gek he?! Want ik hoop namelijk dat het nu allemaal anders zou gaan. Maar goed, het moet je natuurlijk ook gegeven worden. Je kan nog zo veel willen plannen, maar dat kan maar tot op zekere hoogte.
Oja, mijn dochter is heel leuk met andere kinderen en ook zeker met baby's. Ze wil constant voor ze zorgen. Speeltjes geven, sokjes aan doen... Zo lief!!!
Succes iedereen met kriebels!

Terug
Bovenaan