Wie zit in het traject van IUI ?

Zo vandaag is mijn ovaleap van 450 op nu morgen de 300 gaan gebruiken en morgen middag een echo maken follikelmeting. Heel spannend hoe het er al bij staat ? en dan wanneer is de insiminatie he ?? Spannend hoor is de 1ste keer.
Hoe gaat het met de rest van de meiden?
Liefs x

Hoi Beertje. Ik hoop dat wij in aanmerking komen voor iui want ivf lijkt me heel moeilijk en zwaar. Dus ik ben een beetje bang voor ivf.. maar we hebben inmiddels een brief binnen vangt ziekenhuis met een oproep voor intake gesprek. In de brief staat dat het gaat om een intake gedorek voor ivf behandeling, dus ik ben een beetje van slag daarover. Omdat ik bang ben dat nu ivf de enige optie is... 
Hoe gaat het met jou? 
Groetjes Nina 

Hey nina,
O nou het is niet te hopen dat het ivf gaat worden anders even bellen naar het ziekenhuis. Ja ik mag niet klagen tot nu toe eigenlijk maar deze week gaat het beginnen met echos enzo dus ben heel erg benieuwd. 
Heel veel sterkte meid ?

Hey nina en speedy,
Was 1 eitje nu 15mm en de andere maar 1p mm en het kan bij 18mm pas insiminatie doen dus woensdagochtend om 10.50 terug voor opnieuw op te meten en dan donderdag of vrijdag de insiminatie.maar zal waarschijnlijk vrijdag worden zei ze .
Dus word heel spannend ????

Terug
Bovenaan