Wie zit in het traject van IUI ?

Hallo.Hier ook gestart met IUI. Aanstaande zaterdag mijn eerste echo op de 10e dag van mijn cyclus.  Hier geen rede gevonden waarom het niet lukt. Al ruim 2 jaar bezig om zwanger te worden.Ik vind het allemaal maar spannend. ??Hopelijk dat het zo wel wil lukken.Succes allemaal!!

Hallo.Hier ook gestart met IUI. Aanstaande zaterdag mijn eerste echo op de 10e dag van mijn cyclus.  Hier geen rede gevonden waarom het niet lukt. Al ruim 2 jaar bezig om zwanger te worden.Ik vind het allemaal maar spannend. ??Hopelijk dat het zo wel wil lukken.Succes allemaal!!

Ik lees en schrijf mee. Na 3,5 jaar starten met IUI in maart. 
Geen reden bekend bij ons, 4 x zwanger geweest, waarvan 2x BBZ en 2x miskraam. Verder is Factor 5 Leiden geconstateerd. 
Wij starten ook met IUI om het gevoel te hebben dat we 'iets' doen. We hopen dat dit een positief gaat hebben op het zwanger worden en blijven. 

Ik doe overigens speciale yoga oefeningen. Deze zouden moeten helpen om de doorbloeding in je baarmoeder en bekkenbodemgebied te verbeteren. Ik merk daar nu na bijna 2 weken al resultaat mee. Had eerst altijd een koude buik. Dat is nu weg. Misschien helpt dit jullie ook. 
Suc6 allemaal!

Ik ben deze maand ook gestart met IUI. Zit nu op 8 dagen na de IUI. Vond het zelf wel wat heftiger dan ik had verwacht. Je moet met spuiten rekening houden in je planning, waardoor je sociale leven even wat minder wordt. Daarnaast reageert mijn lichaam enorm op de Ovitrelle spuit die ik de dag van een positieve ovulatietest moetst zetten (dag voor de IUI). Nu 8 dagen later lijken de bijwerkingen er nog steeds, ik ben constant uitgeput en wordt met enorme hoofdpijn wakker. De 'wachtdagen' vind ik nu ook veel lastiger dan normaal. Omdat ik meer hoop heb door de betere omstandigheden van IUI.
Wij hebben het familie/vrienden nog niet verteld. Dit willen we uiteindelijk wel gaan doen (in ieder geval onze ouders), maar dat vind ik wel heel spannend.

Ik zit nu in tweede iui ronde. Al twee keer geweest voor echo en zijn Wrs 1,5 eitje rijp als we gaan insemineren. Baal daarvan, want dosis was verhoogd voor twee eitjes. Er waren er 3, waarvan dus 1 groot, 1 middel en 1 kleinere. Langer spuiten mag niet want dan worden het er Wrs 3. En dan gaat het niet door.

vorige ronde was 1 ei en zaad na opwekking niet zo goed als daarvoor. Als dat nu weer zo is gaan we Wrs over op ivf. Spannend dus. 

vanavond spuiten en dan zaterdag inseminatie. Ben er momenteel echt enorm mee bezig.

Ik heb het alleen mijn vriendinnen verteld. Ik was vorige ronde tijdens inseminatie met hen op vriendinnenweekend dus toen was het heel fijn dat ze het al wisten. Ouders en anderen bewust niet omdat ze dan of vragen gaan stellen, of bij alles na gaan denken wat ze wel of niet kunnen zeggen. 

ivf zou ik misschien wel vertellen. 

Wij gaan de eerste ronde iui in! Heel spannend vind ik het. Ben zo blij dat na dik 2 jaar eindelijk iets gebeurt.. 
Mag morgen beginnen met gonal f 75 eh ben heel benieuwd wat de bijwerkingen zijn. 
Zou leuk zijn als dit topic weer wat actiever wordt want ik zou het fijn vinden om het met vrouwen te delen die in hetzelfde schuitje zitten! 

Terug
Bovenaan