Wie zit ook in spanning??

A

Anoniem

Guest
Word er echt helemaal gek van!!!
Nog niet ongesteld, maar vanmorgen een negatieve zwangerschapstest.
Ben ook pas 1 dag overtijd.

Vreselijk dat afwachten.

Zijn er meer lotgenoten??

Ja, ik ben vandaag 2 dagen overtijd!
Heb net een test gedaan....Negatief!!!

Snap er ook niks van....

Liefs Roos

Hee Roos

Ben blij dat ik niet de enige ben.
Als jij net een test hebt gedaan kan het zijn dat je morgen met ochtendurine wel positief test. Ochtendurine is minder verdund, dus meer HCGhormoon. Ja, al veel opgezocht op internet..haha.
Ik ga vrijdagochtend, als ik niet ongesteld word natuurlijk, nog een keer testen.

Bij mij vorige zwangerschap had ik ook pas na 3 dagen een positieve test.

Liefs

Hoi

Hier nog eentje die in spanning zit. Gister mijn nod en nog niks te bekennen hier. Gister getest en ik dacht een heel heel licht streepje te zien. (Mar dat kan ik natuurlijk ook gewoon graag gewild hebben). Hier dus spanning, hihi. Als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik weer testen.

xx Natasja

Ja ik zit ook een beetje in spanning alleen weet ik niet precies wanneer ik mijn nod heb
Heb deze maand een keer geen ovulatietesten gebruikt maar gewoon even zelf een  berekening gemaakt dus zou ik morgen mijn nod moeten hebben maar durf nog niet te testen want ik voel ook nog niks aparts heb geen kwaaltjes.
Zal wel niet zo zijn want vorige maand was ik ook 8 dagen overtijd en kreeg ik nog van die rode duivels grrrr.
Maar we wachten het maar af en dan zondag maar testen als ik nog nie ongi ben haha

Liefs Caatje

Hoi

Natasja, een streepje is een streepje, dus positief. Ik zou morgen nog maar een keer testen.
Caatje, wel raar dat je zoveel dagen overtijd was. Dan ga je er echt al helemaal van uit!! maar misschien nu, wie weet. Je hoeft natuurlijk ook nog niets te voelen, dus dat zegt niets.

Ik heb zelf wel wat klachtjes, maar durf nergens op te hopen.

Kus

hoi allemaal,

ik zit ook al zooo in spanning ..ik had vandaag mijn NOD (tenminste dat is het gemiddelde van mijn cyclussen) dus nog maar een paar daagjes afwachten ..wel moeilijk hoor !! wij hebben al een 1e kindje Bart waar we 3 jaar over hebben gedaan en zijn inmiddels alweer 11 maanden bezig voor een 2de kindje ..ff in het kort hoe het ervoor staat bij ons ..we houden elkaar op de hoogte en wachten allemaal in spanning af
gr natascha

Ik had afgelopen maandag mijn NOD maar nog niks te bekennen.

Ben al 2 weken misselijk.....heb de krampen alsof ik wel ongesteld ben en ben er moe....daarbij eet ik veel meer dan normaal, moet vaak plassen.

Testen zijn negatief. Volgens de dokter moet ik weer testen een week na mijn NOD. Maadag dus....net ff 3 testen besteld, want tot maandag wachten word me teveel haha.

Gezien de kwaaltjes en het feit over tijd te zijn wat ik NOOIT ben, denk ik toch echt zwanger te zijn. Mensen zeggen wel eens....als een vrouw zwanger is, voelen ze dat soms gelijk ! Ik voel het gewoon en weet het eigenlijk voor mezelf al zeker, ben alleen bang voor weer een negatieve test, want dan is de teleurstelling wel heel erg groot.

Als ik idd  zwanger ben, mag ik van super veel geluk spreken, aangezien dit pas ronde 2 van het proberen was :)

Succes dames en hou moed !

Terug
Bovenaan