Wie zit ook in spanning??

Hallo dames,

Spanning is eraf heb vrijdag een test gedaan en ja hoor zwanger!!!!!
Schrok er in eerste instantie wel wat van want ik had het niet verwacht hahaha
moest ook bijna huilen en mijn vriend gesmst dat ik zwanger was:)
Naderhand ook bij de dokter geweest alleen wil die pas maandag nog een keer testen met hun test omdat het anders alleen een bevestiging van mij test was, alleen nu ben ik wel een beetje bang dat het bij hun negatief uitslaat!!!! want dat hoor je ook nog weleens.

Maar ja ga ervan uit dat het echt gelukt is en een beter verjaardagscadeau (want ik ben eind juni jarig) kan ik me niet wensen. Voor alle dames die nog in spanning zitten heel veel succes en ik hoop dat jullie ook goed nieuws hebben!!!!

Liefs Caatje

Gefeliciteerd meid !!! Super leuk :)

Ik ben vanmiddag na een paar flinke steken in mijn buik opeens ongesteld geworden.....baal vreselijk, maar moet me eroverheen zetten.

op naar de volgende ronde

Hoi allemaal

Gefeliciteerd feetje en caatje...super!!!!

Bij mij nog niks. Mijn cyclus is ook nogal ontregeld omdat ik een miskraam heb gehad.
Had wel ovulatietesten gedaan, dacht dat ik mijn eisprong had gehad, maar misschien toch verkeerd gezien.
Had vrijdagochtend nog een test gedaan, maar helaas negatief.
Nu maar afwachten, wel super irritant, maar goed.

Kus

halloa

valesca allereerst van harte gefeliciteerd hoor ..hartstikke fijn ! enne ik zou er niet over twijfelen hoor ..de test is niet voor niets positief en voor 99 % betrouwbaar net als die test van de huisarts !

nina, tja ..moeilijk he ..ik zou adviseren ..probeer nog even te wachten met testen tot je wat verder overtijd bent zeg maar ..maar ik weet uit ervaring dat dat ERG moeilijk is !
ik heb de afgelopen 2 dagen erg hoofdpijn gekregen ..en voelde wel dat mijn menstruatie eraan zat te komen ..ik ben het in principe wel ..maar tis nog geen bloed zeg maar ..echt heel weinig en heeel licht roze (niets van betekenis) maar het lijkt wel dat het steeds langer duurt (de ene keer wel de andere keer niet) dat het echt doorzet
jij bent ook allang bezig lees ik wel ..22 maanden is ook al bijna 2 jaar
aan de ene kant maakt het mij wel zekerder dat ik al 1 zoontje heb ..dat je weet dat het lukt ..maar ik wil juist ook geen groot leeftijdsverschil ..maareh dat heb je zelf niet inde hand he ..ben je ook al bij een gynaecoloog geweest eigenlijk ???
hope ..wat balen dat je steeds onregelmatiger wordt he na die toch al heel erge miskraam ..dat is gewoon moeilijk als je toch al onregelmatig bent om dan precies die eisprong te voelen
ik moet ook zeggen dat ik geen eisprong voel bij mijzelf ..je hoort weleens dat vrouwen dat voelen en die zijn toch een sprong voor he ..als het wilt lukken natuurlijk !
nou verder allemaal weer succes ermee he ...
gr natascha

ohohohoh sorry sorry ..ik bedoel caatje van harte gefeliciteerd  sorry hoor !

gr natascha

@natasha,

Hoi natasha,

ik ben uiteindelijk wel ongie geworden denk ik... maar wel heel raar. Vrijdagmiddag (laat) zag ik een heel klein beetje  donkerbruin  bloed  bij afvegen  en begon s'avonds een beetje buikpijn te krijgen niet gelijk ongiepijn maar veel minder. Ik dacht okay morgen barst het los...is ook gebeurd twee dagen heel hevig..en vandaag dag 3 nadaaaa niks weg ..op een paar druppels na in de ochtend. Raar he...makes u wanna think???

ik ga binnenkort de medische molen in op dat gebied dus..gyn etc etc. Ik ben al medisch patient ivm met schildklier etc... Ik wou zo lang mogelijk wachten voordat ik naar de gyn ga omdat het een heel procedure schijnt te zijn. Ik hoop dat het voor die tijd gewoon lukt. gewoon op naar ronde 23

succes en bedankt voor je reactie.

groetjes Nina

Hoi!
Wannabemum, wat goed dat je de ovulatietesten gebruikt hebt, nu weet je tenminste wanneer je moet klussen. Jammer dat het nu niet gelukt is.
Ik wil komende maand ook de ovulatietesten gebruiken. Maar eerst deze maand nog even afwachten (komend weekend).
Succes hoor!

Succes allemaal meiden ! Mijn nod is a.s maandag...duimen dus :) en natuurlijk duim ik voor ons allemaal !

Terug
Bovenaan