Wie zit ook in spanning??

Hallo allemaal,

mvj balen joh.

Ik heb beter nieuws, wij hebben vanochtend een test gedaan en ja hoor
overduidelijk een kruisje dat betekent ZWANGER!
Vind het allemaal maar raar hoor en het is wel wennen nu je het weet en nog maar niet kan vertellen maar het wel wil rondschreeuwen.
en ben ook wel bang dat het verkeerd kan gaan.
Nu is het aftellen!

Verder iedereen succes, ik duim voor jullie.

Kus Feetje

mijn sensitesten waren binnen en heb een test gedaan...Negatief weer.
pffff word hier zo moe van.....ben nog steeds niet ongesteld en ben nog steeds erg misselijk, vreselijk moe en krampen in mijn buik

Gefeliciteerd feetje !!!!! wat leuk !!

hoi allemaal

allereerst feetje ..van harte gefeliciteerd hoor ..hartstikke fijn ! hoelang ga je wachten om het te zeggen dan ?? als ik nu zwanger ben dan weten verschillende mensen dat vandaag nog hoor ..dat is gewoon fijn om er dan over te praten en je geluk te delen toch ??
natasja wat balen dat je nu toch ongi bent geworden ..het was dus toch geen vaag streepje kennelijk waarover je al twijfelde
valesca ..ik kan helemaal voorstellen dat je erg baalt zoals velen hier dat je zo in die onzekerheid blijft zitten ..dat is gewoon het ergste ..je wordt steeds onregelmatiger en ongeduldiger omdat je het gewoon graag zwanger wilt worden
ik heb mijn cyclussen vanaf november bijgehouden tot nu toe en dan was het 26, 29, 31, 36, 33, 31 en nu zit ik op dag 33 dus ik probeer sowieso tot na het wekeend vol te houden zonder test omdat ik niet echt regelmatig ben
hope, kan even je naam niet meer teruhalen hoe is het vandaag met jou ..al een test gedaan en wat is het resultaat ??
nou ik hoor het wel weer van iedereen hier
wel fijn als je zo af en toe van je af kan schrijven
gr natascha

maandag moet ik naar de dokter.....dan gaan ze bloed afnemen in het ziekenhuis en kijken wat daaruit komt

@ Natasha,

Ik lees net je verhaal en doet me een beetje denken aan mijn situatie..

Ik ben Nina, 26 jaar en deze maand is het ronde 22 voor ons 1e kindje. Was voorheen wat vaker en actiever op het forum. Maar lees nu graag mee  ..zodat ik me er niet veel bezig mee ga houden.
Ik heb nu sinds 2 maanden een cyclus van 31 en daarvoor was het 30-32-31-31-etc etc. Gisteren was mijn nod..niks alleen 1 sliertje rozig en wittig  (sorry) tijdens een plasbezoekje. Ik voel wel geborrel sinds gisteren maar hij zet niet door en ook voelt het niet als ongie maar ook niet als zwanger want ik weet immers  niet hoe dat zou voelen. Maar ook ik zit in de  spanning want testen heeft geen zin omdat het misschien te vroeg is. Ik ga morgenavond testen  als ik niet ongie ben geworden. want ik heb nooit zo een lange cyclus gehad. Wat denk jij? Ik hoor graag van je

Groetjes Nina
succes

@feetje

Hoi feetje,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Nu kan je lekker genieten na al dat wachten

groetjes Nina

Hai meiden,

Ik lees al even met jullie mee...

Ik ben zelf al bijna een jaar bezig voor ons 1e wondertje maar helaas zonder succes..

Iedere maand andere kwaaltjes, idere maand RD's...

Heel herkenbaar waarschijnlijk..

Aanstaande diinsdag heb ik mijn NOD (dag 27) normaal gesproken steeds op dag 27, alleen afgelopen maand pas dag 29...

Deze maand zijn we gestart met ovulatietesten... Bleek dat mijn eitje heel vroeg was deze maand (al op dag 9!) Dus elke maand waarschijnlijk verkeerd geklust...

Nu heb ik vandaag bruin verlies in mijn broekje... Misschien nu al RD? Of zou ik nu wel zwanger zijn?

Het is meer een bruin slijm, anders dan wanneer ik normaal ongi word???

Dus ik zit nu alweer in spanning..

Voel eigenlijk verder niet zo heel veel... wel al pijnlijke borsten vanaf dag 13!! Maar laatste week wordt de pijn wat minder...

Ik hou jullie op de hoogte en als iemand het herkent (hopelijk zwangere mensen)...graag reageren..

X

Hai meiden,

Nou hier is het bruine slijn overgegaan in de RD's..

Dus mijn ei-sprong was toch op dag 9, nu 14 dagen later dag 23 de RD's..

Jammer, maar ik had me er toch al wel op ingetseld. Bovendien ben ik blij dat die ovu-test in elk geval mijn ei laat zien, dus dat schept hoop voor ronde nr 11..

Jullie nog heel veel geluk en hopelijk wel positief nieuws..

Fijn weekend!

Terug
Bovenaan