Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Dat had ik ook, schrijf je een heel verhaal, staat er maar 1 regel.

Ja is erg naar om mee te maken ookal was het nog heel pril :(. En dan lees je op fora dat de meeste gelijk opnieuw zwanger raken (daar ging ik dus ook vanuit hihi) maar helaas voor mij alweer ronde 3.

wel leuk ook jullie ervaringen ook te lezen, ik wacht op de (hopelijk positieve) testuitslagen :)
 
Haha ik kijk de hele dag al uit om de nieuwe reacties weer te lezen!

Bij mij verdwijnt ook steeds de helft.. heel irritant!!

Ja klopt je kant natuurlijk niet alles met elkaar vergelijken... wat zou dat makkelijk zijn zeg....

ik merk ook wel dat ik hierdoor een stuk sneller chagrijnig word....

ik wil ook hopen dat het innestelingsbloed lekker lang doorgaat maar ik wil me zelf ook weer niet te veel hoop geven haha

Debby dat is balen! :( ben je al ongesteld geworden? Anders heb je inderdaad gewoon nog kans op een positieve test!



Dsn braam wat leuk dat je ook ongeveer gelijk loopt met ons.. ik merk wel dat sinds ik hier mee schrijf mn gevoel er over lekker kan laten gaan. Wil ook niet dat iedereen om ons heen het al weet.

MaaR idd wat eng.. vaak weet je in je achterhoofd dat het toch nog mis kan gaan maar bij mijn eerste zwangerschap ging ik er zomaar van uit oh dat komt wel goed... maar zo vanzelf sprekend is dat niet..

ik ging er idd ook vanuit dat ik wel weer snel zwanger zou zijn... en ik ben nu ook erg gefocust op de vruchtbare dagen enz en dan die Wachtweek!!

ik hoop ook voor ons allemaal deze maand een vette positieve test!!!!
 
Haha ja lekker dat gebabbel he. Nou ik wilde vandaag lekker 11 km hard gaan lopen maar jeetje wat ging het slecht, opgezette buik, misselijk, opkomende maagzuur. Nu net pas weer bijgekomen ervan en opgezette buik afgenomen. Wel prikjes ter hoogte van m'n baarmoeder deze avond... Je gaat meteen denken...
 
Terug
Bovenaan