Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Dank jullie wel! We gaan zeker genieten.

Ik heb gelukkig niet zo'n last van vreetbuien, merk wel meer aan mijn lichaam dat er echt hormonen doorheen gieren, inderdaad vollere borsten en af en toe wat moodswings, maar over het algemeen valt alles wel mee. Ik merk alleen wel echt pijn rond mijn eisprong, dat is het enige wat ik vervelend vind, maar aan de andere kant weet ik wel dat het allemaal werkt.
 
Ik denk dat mijn ongesteldheide zich ook ergens komende dagen gaat laten zien. Mijn nod is morgen. Laatste tijd wel vaker van een opgeblazen buik maar nu is het helemaal extreem! Het is zooooo irritant. Niks zit meer lekker! De vreetbuien beginnen ook al. Ben al bang voor de krampen die eraan komen hihi
 
Svlok

Super veel plezier in dubai! En maak er een super vakantie van! Heerlijkk gewoon!! ☺

Ansje123: vervelend he? Ik had ook hetzelfde ik voelde de hormonen ook door me lijf gieren en veel moodswings en eetbuien en alles zo opgezet. en dan komt het toch op gang. Of je hebt wel geluk dat is ook mooi als je een positest krijgt! Wie weet ik ga duimen voor je!
 
Oh dubai.. daar had ik even over heen gelezen. Dat klinkt goed!! Fijne vakantie! Ja Idd roweenieb het is echt niet leuk!! Broeken zitten gewoon niet lekker en ik heb normaal een platte buik. Lijk nu wel al maaaanden zwanger. Van de week zo een hele paashaas opgegeten en dat was echt geen kleintje. Moodswings ook Idd!! Bah! Een positieve test verwacht ik nog niet. Zit net in ronde 1 dus alles wijst erop dat het straks lekker doorzet. Ik hoop het ook wel. Werkt het tenminste en dan heb ik een mooie eerste cyclus. En jij??
 
Hee nee ik heb het op dit moment heel vervelend.

ik ben nu al 3x in een maand ongesteld of bloedverlies gehad wil het niet echt ongesteld noemen want ik ben het elke keer maar 1 of 2 dagen en meer niet en ik heb de cyclus op 31 dagen dus ik had de 15e mijn eisprong en ook wel goed kunnen voelen. Maar nu weer bloedverlies kan een innesteling zijn of wat anders ik ga woensdag even de huissarts bellen. En ik heb het ook niet echt met de huissarts ben er altijd een beetje bang  voor geweest.  Ohh ik had nog niet gelezen dat dit je 1e ronde was sorry hihi hopelijk snel voor jou ☺ ik ben al meer dan een jaar bezig

Zooo vervelend dit.
 
Das best veel 3x.. vreemd. Ik heb ook niets met huisartsen maar waarschijnlijk kan hij/zij je wel vertellen wat het is. Zelf blijf je toch maar een beetje gissen. Hopenlijk weet je woensdag meer! Ik ga voor je duimen! Ja Idd nog maar net bezig maar dat stoppen met de pil zo vervelend kon zijn dat wist ik niet.. hihi vannacht wakker geworden omdat ik op me buik lag. Deed gewoon pijn.
 
Dankjewel prissiee! Ik heb me aangesloten.

Ansje: Ja dat is zeker vervelend. ik kan ook niet op me buik liggen ik krijg dan een enorme drukgevoel op me buik of er iets in de buik of iets in de weg zit. Ik voel me ook compleet anders en ik heb misselijke ochtenden en hoofdpijn en beroerd enzo.  Het is dan maar beter dat ik dan even bel!☺
 
Terug
Bovenaan