Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Dames kan het ook een innesteling zijn? Want 3x lijkt mij ook indd niet goed maar ik had de 15e mijn eisprong en nu 10 dagen verder dat is dan meestal 6 tot 13 dagen na je ovulatie de innesteling zou dat kunnen? Anders bel ik zobiezo even de huissarts op.
 
Roweenie, het kan nooit kwaad om even te bellen. Was het echt 3x ongesteld of gewoon een paar druppeltjes bloedverlies?
 
Hee svlok.

nee dat niet totaal juist niet het is elke keer maar 2 dagen bloedverlies maar niet zoveel dan dat ik het normaal ben. dus ik weet het ook niet maar steeds zo kort lijkt me ook raar en niet helemaal goed.

Misschien dan maar even de huissarts bellen.



 
Svlok  het klopt inderdaad dat het niet iedere x hetzelfde is. Mijn temperatuur was maandag aan het zakken.  naar geen vervolg kunnen zien. We hebben best wat geklust dus zou goed moeten zijn. Vandaag is mijn temperatuur 37.0

Ga het nu wel wat meer loslaten.

Prisssie en svlok wat leuk dat jullie mij volgen. Ik ga eens even kijken. Weet natuurlijk niet wie jebent hihi..

Ik zit op dag 15 en moet nog 12 dagen.Volgende week vrijdag is al best snel. Afwachten inderdaad!
 
R1988, vanochtend was mijn temperatuur ineens extreem laag in verhouding met de overige dagen. Zat ineens op 36 graden, maar was vannacht pas laat thuis, dus wellicht komt de lage temperatuur door weinig slaap. Even de komende dagen in de gaten houden, misschien dat het afgelopen week toch niet mijn eisprong was?

Spannend R988, in welke ronde zit jij nu ook alweer?
 
Svlok.. hmmm dat is inderdaad gek.. maar hoe hoog was hij gestegen? Even afwachten dus.
<p style="text-align: left;">Na mijn miskraam is dit de derde ronde.</p>
 
Hij was op dag 11 gedaald naar 36,4, daarna gestegen naar 36,7 en 37 en vanochtend was mijn temperatuur gedaald naar 36. Normaal zit mijn temperatuur tussen de 36,6 - 37 graden.

In ieder geval spannend! Ben je er in tussen al achter wie ik ben? :p Naam liever niet hier delen, maar een berichtje via fb gesturen mag altijd ;)
 
Terug
Bovenaan