Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Het zou het dan wel moeten zijn. Hij is gestegen naar 37.. hmmm

Uhm nee wanneer heb je geliked ik krijg zoveel likes nu. Heb advertentie aan staan.

<span style="line-height: 1.5;">JIj hebt nu wel een gezicht achter mijn naam hahaha. Is wel fijn</span>
 
R1988 hoeveelste ronde zit jij ook alweer? Mijn naam matcht wel met mijn profielnaam als je een beetje crea bent. Kan jou btw ook een pb sturen op je pagina.

Ik lag vannacht vanaf 3.30 wakker en heb steeds hoofdpijn (nu nog niet) maar werd weet vannacht mee wakker. Ook had ik super hete/brandende voeten. Aan de buitenkant voelen ze niet warm echt gek! Heb altijd ijskoude voeten en slaap standaard met dikke sokken aan (charming). Ook heb ik veel slijm... Zit nu 7 dgn na eisprong. Wie weet is het de innesteling....
 
Ik zal je wel een berichtje sturen :) Ik snap er ook niets van heb de afgelopen dagen ook veel pijn gehad, maar dat kan zowel voor als na de eisprong dus ik weet nu echt niet wanneer mijn eisprong is geweest, waarschijnlijk ergens tussen dag 10 en 14
 
Prisssie voor mij is het de derde ronde na de miskraam.  Oh dat is niet fijn prisssie.. geduldig afwachten.. is lastig i know! Weet je wat ik nu heel frustrerend vind.. op mijn fb zijn op dit moment zoveel zwangere pfff..:(

Ja dat kan zeker hoor!.
<p style="text-align: left;">Ik zag het inderdaad! :) leuk</p>
<p style="text-align: left;">Spannend weer! Ik hoop het zo maar..</p>
 
Spanned Prissie, vandaag lekker een rust dagje? Als je zolang hebt wakker gelegen.

R1988, dat lijkt me heel erg frustrerend ja, je wordt er dan continu mee geconfronteerd.

Ik zal de komende week niet echt actief zijn op het forum, we vliegen vannacht naar Dubai. Succes allemaal deze week met alle kwaaltjes en hopelijk hebben we binnenkort allemaal goed nieuws!
 
Een hele fijne vakantie! Svlok! Tot wanneer ga je?

Wehopen dat we allemaal goed nieuws hebben!!

Geniet ervan!
 
Svlok ja heerlijke lazy sunday! Veel plezier in Dubai! Hoe lekker is dat?! JALOERS!!!!

Idd hopen op positieve testen!!!!! :)
 
Veel plezier op vakantie svlok!

Ik heb echt heel veel last van mijn menstruatie, ik wist niet dat dit zo heftig kon zijn.. Ik vreet echt alles wat los en vast zit, heb echt moodswings, voel me niet lekker in mijn vel, mijn borsten zijn veel voller

Hebben jullie daar ook last van sinds jullie gestopt zijn met de pil? Vind het gek om te zeggen, maar ik mis die pil nu al!
 
Terug
Bovenaan