Wiebelmama's 2

A

Anoniem

Guest
Inmiddels aanbelandt bij deel 2 van de wiebelmama's...

Er zijn inmiddels 2 wiebelbabies ~Lise en Benthe~ en 7 zwangere wiebelmama's ( als ik goed geteld heb)! Hopelijk wordt deel 2 net zo gezellig als deel 1!

De baby van Tara wordt een......????

Anoek:  meisje
Mier: jongen
Patries: meisje
Ukkie: jongen (er MOET toch een wiebeljongen komen...dacht dat ie voor mij was, maar nu is ie voor Tara...en Mier zegt het ook en die heeft het tot nu toe goed gehad...)
Vs: meisje
Twinkel: jongen (we zullen zien...)
Vlinder: jongen?
Pippie: jongen? (misschien verandert het nog al ik straks ook  jullie buikfoto's kan zien)

De baby van Pippie wordt een.....????

Anoek: jongen  (voorspelling kan veranderen bij foto mét hoofd, hihi!!)
Mier: jongen  (kan nog veranderen)
Tara: jongen  (kan ook bij mij nog veranderen)
Ukkie: meisje (buikje lijkt op de mijne, zo van de zijkant, niet dat dat wat zegt..)
Vlinder: Meisje
Twinkel: jongen
Patricia:  jongen

De baby van Vlinder wordt een .....????
Anoek: meisje (ja sorry... denk alweer een meisje...)
Mier: meisje
Pippie: meisje (ook dit verandert misschien nog na het zien van julie buikfoto's)
Tara: jongen
Ukkie: jongen (wilde gok, geen idee eigenlijk)
Vlinder: Tja, ik weet het lekker al! Is wel grappig dat jullie een gokje wagen.
Twinkel: meisje
Patricia: meisje

De baby van Twinkel wordt een.....????

Mier: jongen (kan nog veranderen)
Tara: Meisje
Ukkie: jongen, puur gebaseerd op je buikje van 20w...
Vlinder: Jongen
Anoek: jongen
Patricia: jongen

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise

16 mei echo van nieren en blaas in ziekenhuis ivm 2 navelstreng-vaten, 22 mei uitslag, 5 juni CB, verpleegkundige.

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!  

29 april: 3730 gram en 52 cm, 13 mei: 4400 gram en 55 cm. Volgende afspraak CB:   16 juni (wijkverpleegkundige en inentingen)

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend.  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend, 28 mei weer naar de verloskundige!!

- Vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje,  31 aug uitgerekend! 19 juni weer naar de verloskundige.

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

- VS, zwanger van 1e kindje

- Bo, zwanger van 1e kindje

- Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar)

Jaaaaaa, alweer de 2e wiebelmama's.

Leuk hoor!
Hoop dat we snel met z'n allen hier mogen zijn als wiebelmama

x-vlinder

Hoihoi,

Deel 2 alweer! Leuk, hopen dat we hier idd snel met zn allen zitten.

Tja, ik heb dus wel een blaasontsteking. Raar hoor, voor mn gevoel was het helemaal geen blaasontsteking, was dan ook echt verbaast toen de telefoniste het tegen me zei. Gek hoor, het voelt echt héél anders als een gewone blaastonsteking. Dit doet helemaal geen pijn bij het plassen. Moet alleen vrij vaak, maar goed ik dacht dat dat door de baby kwam die toch wat meer op mn blaas begint te drukken. Nu maar hopen dat de harde buiken straks ook wat minder worden, al vond ik het zelf niet alarmerend veel. Tenminste nu niet meer, afgelopen weekend vond ik het zelf wel veel.

Morgenochtend komt de kraamzorg op visite, ben benieuwd.

Anoek, wij hebben 2 katten (gecastreerde katers) ben erg beniewd hoe dat straks samen met de uk gaat. De ene kat had al wel ontdekt dat het babybedje lekker lag, dus alle klinken van de slaapkamers staan al omhoog (poezebeest maakt anders zelf de deur gewoon open). Ze zijn niet echt gek op de kleine van mn vriedin, maar sprinten inmiddels al niet meer hard weg als hij in het vizier komt haha.

Moet deze week alleen zaterdag nog werken en dan nog 2 weekjes....en dan verlof!!! Nou ja waarschijnlijk ga ik dan nog wel regelmatig naar de winkel, maar dan hoeft het niet meer persé en vooral niet 's ochtends vroeg.

liefs Tara

Hoi Tara,

Toch een blaasontsteking? Het voelt idd niet als een blaasontsteking. Toch goed dat je het even hebt laten controleren. Heb je nu Amoxyline gekregen of een andere antibiotica? Bij mij werden de harde buiken na een paar dagen een stukminder en hoefde ook niet meer zo heel vaak te plassen (nog steeds wel vaak, ha ha). Ik kreeg alleen na de bevalling weer een blaasontsteking en toen deed het wel zeer.....
Lekker dat he verlof nu bijna begint. Lekker rommelen in huis en alles klaar maken voor de komst van de kleine uk!

MIjn kleine uk is zo'n schatje!! Ze pakte vandaag haar voetje vast... Haar fysieke ontwikkeling gaat echt heel hard. Ook Benthe babbelt er rustig op los en kraait van plezier in de box.Af en toe moet ik echt lachen om de gekke geluidjes die ze maakt! Ik kan dan echt de hele tijd naar haar kijken...

Zaterdag komen mn ouders. Wel gezellig. Ik kan dan ook even mooi grote boodschappen doen. Heb dan wel een auto, maar even goed boodschappen doen is erg lastig met Benthe alleen. Als ze straks kan zitten is het wel makkelijker, gewoon in de winkelwagen, ha ha! Ach en opa en oma vinden het helemaal niet erg om op te passen!

Ik ga nog even een film afkijken en dan is het alweer bijna tijd voor de laatste fles. Benthe heeft nu weer 2 nachten doorgeslapen. Hopelijk vannacht weer!

Weltrusten alvast!

Liefs mij

Hallo.

Tara, wat vervelend. Hopelijk wordt het snel wat minder met de blaasontsteking!

Anoek, ik vind het zo grappig on steeds je berichtjes te lezen...jij bent ook echt een hele trotse moeder die uren naar Benthe kan kijken!

Wij hebben vanavond een geboortekaartje uitgezocht...tenminste...ik ga z.s.m. een proefdruk aanvragen. Als deze naar onze zin in zijn we eruit!

Wij hebben trouwens een hond. Zo gauw als de vakantie begint komt de box in de huiskamer te staan zodat de hond kan wennen en kan leren dat dit niet voor hem is. Ik laat hem ook al af en toe speelgoed snuffelen en probeer hem te leren dat hij daar niet mee mag spelen. Daarna gaan we dan snel spelen met zijn speeltjes. Ben heel benieuwd hoe het straks zal gaan. Mijn manneke is na  de bevalling ook een week of twee thuis en kan dan de hond ook aandacht geven anders wordt hij jaloers en dat willen we natuurlijk niet!

Ben benieuwd hoe het met de andere wiebelmama's is?
Vs
Tara
Pippie
Bo

Waar zijn jullie?/?

x-vlinder

Terug
Bovenaan