A
Anoniem
Guest
Hallo meiden,
Wat een verhalen alweer zeg.
Gezellig om weer lekker bij te lezen.
En alweer op wiebelmama's 2, wat kletsen we toch gezellig veel af!
Ik ben blij dat mijn werkweek er weer opzit voor deze week.
Het was een erg drukke week op het werk en dat moet ik nu toch wel een beetje bekopen (moe, beetje huilerig om het minste of geringste...). Ik doe het dus maar even kalm aan en duik vanavond waarschijnlijk vroeg mijn bedje in.
Verder wel alles prima hoor. De kleine beweegt goed en dat is toch altijd weer een heerlijk gevoel.
@Tara, toch een blaasontsteking dus. Dan was het idd dus slim om je urine na te laten kijken. Hoe lang moet je dat medicijn gebruiken?
@Anoek, hoe is het met je konijntje? Is ze al weer een beetje de oude?
Mijn ouders hebben ook een huiskonijn, maar wij kunnen zelf helaas geen huisdieren hebben i.v.m. mijn allergie voor dieren, grassen en huisstofmijt.
@Vlinder en Pippie, hoever zijn jullie inmiddels met de kinderkamer?
Wij hebben de meubels nog niet binnen, hoeft ook nog niet, maar ik zou het wel fijn vinden als we heel snel een telefoontje krijgen (nestdrang waarschijnlijk).
@Ukkie, hoe lang loopt jouw verlof nog?
@Bo, Vs en Patrica, hoe is het met jullie?
Volop last van de welbekende zwangerschapskwalen, of zijn jullie net zo gezegend als mij en hebben jullie nergens last van?
Tot gauw!
Liefs, Twinkel3
Wat een verhalen alweer zeg.
Gezellig om weer lekker bij te lezen.
En alweer op wiebelmama's 2, wat kletsen we toch gezellig veel af!
Ik ben blij dat mijn werkweek er weer opzit voor deze week.
Het was een erg drukke week op het werk en dat moet ik nu toch wel een beetje bekopen (moe, beetje huilerig om het minste of geringste...). Ik doe het dus maar even kalm aan en duik vanavond waarschijnlijk vroeg mijn bedje in.
Verder wel alles prima hoor. De kleine beweegt goed en dat is toch altijd weer een heerlijk gevoel.
@Tara, toch een blaasontsteking dus. Dan was het idd dus slim om je urine na te laten kijken. Hoe lang moet je dat medicijn gebruiken?
@Anoek, hoe is het met je konijntje? Is ze al weer een beetje de oude?
Mijn ouders hebben ook een huiskonijn, maar wij kunnen zelf helaas geen huisdieren hebben i.v.m. mijn allergie voor dieren, grassen en huisstofmijt.
@Vlinder en Pippie, hoever zijn jullie inmiddels met de kinderkamer?
Wij hebben de meubels nog niet binnen, hoeft ook nog niet, maar ik zou het wel fijn vinden als we heel snel een telefoontje krijgen (nestdrang waarschijnlijk).
@Ukkie, hoe lang loopt jouw verlof nog?
@Bo, Vs en Patrica, hoe is het met jullie?
Volop last van de welbekende zwangerschapskwalen, of zijn jullie net zo gezegend als mij en hebben jullie nergens last van?
Tot gauw!
Liefs, Twinkel3