Zooooo,
daar ben ik weer, na een dagje werken! Bevalt me steeds beter hoor, en ook het kolven gaat steeds beter. Vandaag in 3 keer kolven (15 minuutjes per keer maximaal) anderhalve voeding. Geen slechte 'opbrengst'!
Waaaaaaaat, Vlinder al een halve week niet meer geweest?!?! Meld je eventjes?! Eventueel met nieuws?
VS, fijn hoor, dat het zo goed voelt om in NL te zijn. Kan het me wel voorstellen!
Anoek, die meiden van ons zijn echt superbijdehand volgens mij. Lise wil ook niet altijd meer in de kinderwagenbak. Ze ligt er nog wel in (wil dat eigenlijk totdat ze zelf kan zitten, ben nogal ouderwets daarin), maar gaat niet altijd van harte. Als we wandelen en de kap open is, vind ze het goed. Stilstaan niet meer, en ze slaapt er ook nauwelijks meer in...wordt toch echt een beetje klein. Ze ligt ook vaak met haar handjes/voetjes buitenboord.
De wandelwagen van de Mura is er gewoon 1 hoor. Kan wel helemaal plat en ondersteunt aardig, maar niet genoeg om Lise nu al in te zetten. En zowiezo: hij staat helemaal achterin de inbouwkast op Lises kamer, dus die komt er met de verhuizing wel uit...
Raar gedoe trouwens met de makelaar waar we ons andere huis bij hebben gekocht, zie wiebelmeiden (geen zin het nog een keer te typen).
Twinkel, gelukkig dat de poetsdrift minder is! Bij mij was 'ie maximaal rond 38 weken, ik hing op mn knieen in de wc om de vloer te boenen. Zie je het voor je?! Nou, ik niet meer dus. Was geen doen met die toeter...maarja. Nesteldrang is een raar iets.
Patricia, haha, met je zwangere buik over de schutting, haha. Geen goed idee nee. Gelukkig is het opgelost allemaal. Ik hoop voor je dat Lisa ook snel weer een goed ritme krijgt, en dat ze lekker kan slapen. Toch best veel veranderingen natuurlijk voor haar...
Tara, het kan best zijn hoor, dat inbakeren helpt. Wij hebben Lise ook in een hydrofielluier gewikkeld als ze niet in slaap kwam. Hielp perfect. Dan bleven haar armpjes langs haar lijf en mepte ze zichzelf daar niet mee in het gezicht. En het neemt goed vocht op, zo'n luier. Had ze het toch niet te warm... Wel fijn dat Viggo zo goed groeit en dat hij meer mag drinken. Ik zou trouwens gewoon op verzoek voeden hoor, ik merk aan Lise dat dat veel beter werkt dan wanneer ik haar op een bepaald moment maar drinken geef "omdat het moet". Alleen inderdaad: in het begin moest ik haar ook om de 4 uur wakker maken voor een voeding. Dan leren ze het dag-nacht-ritme, anders pakken ze overdag hun slaap en spoken ze 'snachts.
Helaas is mevrouw nu haar ritme weer wat kwijt...
Oh Anoek, ik ben ook zo benieuwd hoe Lise gaat reageren op 'vast' voedsel! Nog 7 weekjes, dan gaan we ook aan de fruithapjes enzo! Eerst maar de rijstebloem door de BV mengen (nog meer kolven, balen)...
Nou, ik ga even huishoudster spelen (wasje ophangen, opvouwen en afwassen).
Tot (over)morgen?!
Liefs, Ukkie26