Wiebelmama's 3

A

Anoniem

Guest
Weer een nieuw deel!

Inmiddels met 3 wiebelbabies; Lise, Benthe & Viggo en 6 zwangeren! Hopelijk volgen Mier en Pink nu ook snel naar hier!

Liefs

De baby van Pippie wordt een.....????

Anoek: jongen  
Mier: jongen  
Tara: jongen  (kan ook bij mij nog veranderen)
Ukkie: meisje (buikje lijkt op de mijne, zo van de zijkant, niet dat dat wat zegt..)
Vlinder: Meisje
Twinkel: jongen
Patricia:  jongen
VS:  jongen
Bo: jongen

De baby van Vlinder wordt een .....????
Anoek: meisje (ja sorry... denk alweer een meisje...)
Mier: meisje
Pippie: meisje (ook dit verandert misschien nog na het zien van julie buikfoto's)
Tara: jongen
Ukkie: jongen (wilde gok, geen idee eigenlijk)
Vlinder: Tja, ik weet het lekker al! Is wel grappig dat jullie een gokje wagen.
Twinkel: meisje
Patricia: meisje
VS: meisje
Bo: meisje

De baby van Twinkel wordt een.....????

Tara: Meisje
Ukkie: jongen, puur gebaseerd op je buikje van 20w...
Vlinder: jongen
Patricia: jongen
VS: jongen

De baby van  Vs wordt een.....????

Mier: Meisje
Twinkel: Jongen
Anoek: Jongen

De baby van  Patricia wordt een.....????

MIER: Jongen
Twinkel: Meisje

De baby van  Bo wordt een.....????

Zo dat gaat snel we zijn alweer bij wiebelmama's 3 beland. Nou laten we deze dan ook maar weer snel vol kletsen, hahaha en hopelijk dit jaar nog met Mier en Pink erbij.

Zo dus Vlinder is al sinds donderdag niet meer hier geweest. Zal mij benieuwen, ben nu wel super nieuwsgierig waarom ze er al zolang niet is geweest dan. Ze was al 37wk dus het kan makkelijk dat de kleine er is. Nou we moeten nog maar ff geduld hebben tot ze zich meld!!

Ben me vandaag een beetje aan het vervelen. Heb nergens zin in en ben een beetje lui. Ben   maar bezig voor mij moeder de 50ste verjaardag. Moet nog pamfletten maken en Lisa moet nog knutselen. Ben dus op internet aan het kijken wat ze kan gaan maken voor haar oma. Heb leuke gedichtjes gevonden om n het kaartje te schrijven en ook leuke teksten voor op de pamfletten. Morgen ga ik ff een foto printen en tekst en dan kan ik dat gaan kopieren.

Nou ga nog ff verder met vervelen en op internet struinen.
Liefs xxx

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise !!!

10 juli: 6755 gram en 63,5 cm (855) gram en 3,5 cm gegroeid in 5 wk).
4 augustus weer werken...
14 augustus (4,5 maand) volgende afspraak CB: wijkverpleegkundige en prikken.

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!  

14 juli (3 mnd): 6370 gram en 62,5 cm.  Volgende afspraak CB:  15 aug (w.v. en inentingen).  Wennen KDV: 13 augustus.  Eerste hele dag KDV: 18 augustus.

Tara, 30 jaar, 25 juli bevallen van zoon Viggo

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend,  5  augustus  weer naar de verloskundige!!

- Vlinder, in ronde 14 zwanger van 1e kindje,  31 aug uitgerekend!  

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

- VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

- Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 27 januari. 24 juni 1ste echo, 1 juli VK hartje luisteren, 15 juli VK controle  

- Bo, zwanger van 1e kindje, 12 juli echo!

Zooooo,

daar ben ik weer, na een dagje werken! Bevalt me steeds beter hoor, en ook het kolven gaat steeds beter. Vandaag in 3 keer kolven (15 minuutjes per keer maximaal) anderhalve voeding. Geen slechte 'opbrengst'!

Waaaaaaaat, Vlinder al een halve week niet meer geweest?!?! Meld je eventjes?! Eventueel met nieuws?

VS, fijn hoor, dat het zo goed voelt om in NL te zijn. Kan het me wel voorstellen!

Anoek, die meiden van ons zijn echt superbijdehand volgens mij. Lise wil ook niet altijd meer in de kinderwagenbak. Ze ligt er nog wel in (wil dat eigenlijk totdat ze zelf kan zitten, ben nogal ouderwets daarin), maar gaat niet altijd van harte. Als we wandelen en de kap open is, vind ze het goed. Stilstaan niet meer, en ze slaapt er ook nauwelijks meer in...wordt toch echt een beetje klein. Ze ligt ook vaak met haar handjes/voetjes buitenboord.

De wandelwagen van de Mura is er gewoon 1 hoor. Kan wel helemaal plat en ondersteunt aardig, maar niet genoeg om Lise nu al in te zetten. En zowiezo: hij staat helemaal achterin de inbouwkast op Lises kamer, dus die komt er met de verhuizing wel uit...

Raar gedoe trouwens met de makelaar waar we ons andere huis bij hebben gekocht, zie wiebelmeiden (geen zin het nog een keer te typen).

Twinkel, gelukkig dat de poetsdrift minder is! Bij mij was 'ie maximaal rond 38 weken, ik hing op mn knieen in de wc om de vloer te boenen. Zie je het voor je?! Nou, ik niet meer dus. Was geen doen met die toeter...maarja. Nesteldrang is een raar iets.

Patricia, haha, met je zwangere buik over de schutting, haha. Geen goed idee nee. Gelukkig is het opgelost allemaal. Ik hoop voor je dat Lisa ook snel weer een goed ritme krijgt, en dat ze lekker kan slapen. Toch best veel veranderingen natuurlijk voor haar...

Tara, het kan best zijn hoor, dat inbakeren helpt. Wij hebben Lise ook in een hydrofielluier gewikkeld als ze niet in slaap kwam. Hielp perfect. Dan bleven haar armpjes langs haar lijf en mepte ze zichzelf daar niet mee in het gezicht. En het neemt goed vocht op, zo'n luier. Had ze het toch niet te warm... Wel fijn dat Viggo zo goed groeit en dat hij meer mag drinken. Ik zou trouwens gewoon op verzoek voeden hoor, ik merk aan Lise dat dat veel beter werkt dan wanneer ik haar op een bepaald moment maar drinken geef "omdat het moet". Alleen inderdaad: in het begin moest ik haar ook om de 4 uur wakker maken voor een voeding. Dan leren ze het dag-nacht-ritme, anders pakken ze overdag hun slaap en spoken ze 'snachts.
Helaas is mevrouw nu haar ritme weer wat kwijt...

Oh Anoek, ik ben ook zo benieuwd hoe Lise gaat reageren op 'vast' voedsel! Nog 7 weekjes, dan gaan we ook aan de fruithapjes enzo! Eerst maar de rijstebloem door de BV mengen (nog meer kolven, balen)...

Nou, ik ga even huishoudster spelen (wasje ophangen, opvouwen en afwassen).

Tot (over)morgen?!

Liefs, Ukkie26

De baby van Pippie wordt een.....????

Tara: jongen  (kan ook bij mij nog veranderen)
Ukkie: meisje (buikje lijkt op de mijne, zo van de zijkant, niet dat dat wat zegt..)
Vlinder: Meisje
Twinkel: jongen
Patricia:  jongen
VS:  jongen
Bo: jongen

De baby van Vlinder wordt een .....????
Anoek: meisje (ja sorry... denk alweer een meisje...)
Mier: meisje
Pippie: meisje (ook dit verandert misschien nog na het zien van julie buikfoto's)
Tara: jongen
Ukkie: jongen (wilde gok, geen idee eigenlijk)
Vlinder: Tja, ik weet het lekker al! Is wel grappig dat jullie een gokje wagen.
Twinkel: meisje
Patricia: meisje
VS: meisje

De baby van Twinkel wordt een.....????

Tara: Meisje
Ukkie: jongen, puur gebaseerd op je buikje van 20w...
Vlinder: jongen
Patricia: jongen
VS: jongen
Pippie: jongen

De baby van  Vs wordt een.....????

Twinkel: Jongen
Anoek: Jongen

De baby van  Patricia wordt een.....????

MIER: Jongen

De baby van  Bo wordt een.....????

Kom er net achter nog niet gezegd te hebben wat ik bij twinkel dacht. Nou, jullie zien het een jochie dus. Nog net op tijd. Pffff. Over de rest moet ik nog even nadenken hoor.

Goh alweer een wiebelmama's 3. Gaat rap zeg. Moet wel nog even de rest van wiebelmama's 2 nog even lezen, heb ik nog niet gedaan. Maar lees ik het goed dat Vlinder al een paar dagen niet is geweest? Had die niet een heel druk weekend dit weekend? Ik dacht dat ze zich wel had afgemeld, hoor.

Hier alles nog rustig, proeven voor de geboortekaartjes zijn goedgekeurd, nu wachten op de enveloppen om te schrijven.

O, moet even mijn vriend helpen, kom zo of morgen nog wel even terug.

Liefs Pippie,

Hey dames,

Het komt me idd wel erens bekend voor dat Vlinder een druk weekend had, maar het is nu tch geen weekend meer ?!? Tijd om te melden Vlinder! Met of zonder baby in je buik.

Ik vanmiddag voor Viggo een Puckababy inbakerzak gekocht en hij ligt er nu voor eerst in. Het is natuurlijk pas de 1ste keer, maar hij was weer behoorlijk aan het huilen en toen ik hem erin deed werd ie gelijk rustig. Vervolgens lag ie nog even rustig om zich heen te koekeloeren in de kinderwagen, en viel binnen 10 min. zonder 1 kik in slaap! Ben benieuwd of het altijd zo goed gaat... Voordeeltje is ook dat ie nu de speen er niet zelf uit kan slaan, maar hij ging gewoon zonder speentje slapen.

@ Ukkie, lastig van die hypotheek zeg, maar het komt vast wel goed. Meestal duurt de goedkeuring met astma gewoon iets langer maar accepteren ze je wel hoor.

liefs Tara

Terug
Bovenaan