Wiebelmama's 3

Hoi meiden,

Even een update van mij.

Ik ben vanmiddag bij de VK geweest en mijn bloeddruk was nu wel gestegen (3x gemeten en 3X 90 als onderdruk). Ik moest over zo'n staafje plassen om te kijken of er geen eiwit in de urine zat en dit was goed.
Vervolgens moest ik naar het ziekenhuis om bloed te prikken m.b.t. mijn nier- en leverfuncties. Hier ben ik net over teruggebeld en ook dat was goed.
Nu moet ik donderdag weer naar de VK om de bloeddruk weer op te meten en mijn urine te laten controleren. Ik word dus goed in de gaten gehouden.
Verder vroeg ze nog naar kwalen als hoofdpijn, duizeligheid, misselijkheid, sterretjes zien e.d.. En tja, ik heb wel hoofdpijn gehad deze week en ook heb ik voor het eerst in de zwangerschap last van ochtendmisselijkheid (eet nu ontbijtkoek in bed).
Allemaal niet zo erg hoor (ik voel me verder wel goed), maar het was dus toch wel reden om wat extra onderzoek te doen.

Ik maak me ook wel wat zorgen om Vlinder hoor.
Ik ga er ook maar gewoon vanuit dat alles goed is, maar ben wel erg benieuwd waarom ze er al een paar dagen niet is. Mocht ze bevallen deze tijd, dan is dat qua termijn wel prima, dus in die zin maak ik me niet zo'n zorgen. Het is meer dat we al een paar dagen niets van haar vernomen hebben.
Meid, ik hoop dat alles goed met je gaat en hoop dat je snel wat van je laat horen!

Liefs, Twinkel3

Ik heb geen mail.....  Ben nu toch wel errug nieuwsgierig.....

Of hotmail is weer eens traag, kan ook nog...

Nou mijn geduld wordt dus nog even op de proef gesteld  Zal in de tussentijd nog even een mooi verhaaltje typen!

Ukkie, werkdag weer voorbij? Kom je wel een beetje aan werken toe met Lise thuis en helemaal als ze zo'n dag heeft als nu?

Tara, tja die borsten.... weet je wat het is... Gelijk aan het begin van de zw beginnen die dingen enorm te groeien om ze klaar te stomen om je kindje te voeden. Of je dat nu wel of niet wilt, ha ha  Zeker aan het einde van de zw en net na de bevalling groeien ze enorm ivm de melkproductie. Nu moet de productie afgebroken worden. IK had 1-2 weken na de bevalling echt enorme (en pijnlijke)borsten. Toen de stuwing eenmaal weg was, had ik het idee dat ik enorme slappe hangtieten had... maar je vergelijkt natuurlijk met die lola-ferrari borsten van net na de bevalling, ha ha! Ik heb zeker nog een week of 6 last gehad van "melk-verlies", al waren het op het laatst een enkel drupje. Toen dat voorbij was, voel en zagen mn borsten eruit als voor de zwangerschap. Helaas pas ik nog steeds mn oude bh's niet, maar dat zit hem in de omvang ipv de cupmaat. Maa ik herken wel dat ze slap voelen, maar dat moet gewoon weer even wennen. Ik heb zelf het idee dat mijn borsten niet geleden hebben onder de zwangerschap, maar dat geldt denk ik voor iedereen anders.

Vanmiddag toen Benthe wakker werd, heb ik weer fruithapje banaan gegeven. Mondje ging wagenwijd open, maar toen het erin zat, trok ze me toch een vies gezicht, ha ha! Toch deed ze elke keer weer haar mondje open en zat ze zelfs af en toe te smaken. Ze zat natuurlijk weer lekker onder, maar ach... het is zo'n prachtig gezicht! Ze lijkt het toch wel lekker te vinden. Ze heeft nu zo'n 25ml gehad denk ik (potje zit 125 ml in). Dus echt veel meer dan de eerste 2x.Ze snapt in elk geval het met de lepel eten een stuk beter, ha ha! Morgen krijgt ze s ochtends en s middags tussendoor een fruithapje! Ik schroef dan denk ik de 2e en 3e fles naar 200ml.

Ook heb ik Benthe voor de grap in de kinderstoel gezet (tripptrapp met stoelverkleiner en kussentje). Ze zat er eigenlijk best goed in. Beter dan voor de vakantie, dus dat gaat nu wel erg snel. Denk ook wel dat ze over eenmaandje of zo wel zelf zalkunnen zitten. Lise ook wel denk ik of niet Ukkie? Tot die tijd ga ik de stoel niet gebruiken hoor, dan gaat ze lekker in de wipstoel (mét draakje Patricia)

Ohhh ga zo eens kijken of mn mail eindelijk ook binnen is....

XXX

Hey, eindelijk nieuws van vlinder! Meid ik heb je terug gemaild hoor!

Anoek, heb je de mail al? Anders wil ik hem nog wel een keertje doorsturen hoor.

Twinkel, oei das niet zo mooi dat je bloeddruk omhoog is gegaan. Hopelijk is ie de volgende keer weer iets lager en mag je gewoon lekker thuis bevallen (dat wou je toch?)

liefs Tara  

Hoi Twinkel,

Fijn dat alles goed was bij de VK. De bloeddruk stijgt sowieso aan het einde van de zw toch? Maar snap dat ze geen enkel risico nemen en dat ze verder onderzocht hebben. Gelukkig dat alle onderzoeken goed waren. Als je ook maar iets het idee hebt dat je je niet lekker voelt, meteen de VK bellen hé? Maar dat zal ze ook wel gezegd hebben, hihi!
Hoop voor je dat het lekker zo blijft en dat je geen zwangerschapsvergiftiging ontwikkelt.

Liefs

Terug
Bovenaan