Wiebelmama's 3

Hallo,

Patricia, wat goed dat alles voorspoedig verlopen is met je schoonmoeder. Heeft Lisa al iets moois voor haar gemaakt?

Pippie, fijn dat de opvang geregeld is. Hier is het ook bijna rond gelukkig. Een gastouder lijkt me ook wel fijn. Hoe wordt het eigenlijk geregeld als die persoon ziek is? Geniet nog lekker van je verlof want het vliegt voorbij.

Twinkel, Leuk dat je er weer bent. Wat super dat Iva helemaal op bloeit! Dat hebben jullie echt wel verdient. Misschien daardoor  ook iets  makkelijker om over te stappen naar flesvoeding of niet? Hopelijk kun je je er bij neerleggen. Je hebt echt je supersupersuper best gedaan met de bv!

Pink, ik had jou hier ondertussen ook al wel verwacht . We gaan bijna alweer naar wiebelmama's 4 en het wordt hier steeds drukker gelukkig! Hopelijk schrijven we hier straks allemaal dat zou mooi zijn!

VS, Hoe gaat het met jou? Misschien komen er bij jou ook weer allerlei herrinneringen boven de laatste tijd zo met Pink? Hebben jullie het er samen nog vaak over of niet meer? Ik hoop dat het een plekje heeft mogen krijgen waar jullie nu met een goed gevoel op terug kunnen kijken nu jullie uk er bijna aankomt!

Hoe is het met de rest?

x-vlinder

Ha meiden!

Jeej! De neusspray werkt! Ik voel me nu al beter. Belooft nog wat: over 1 week werkt het (pas) optimaal. Ben helemaal blij!

Twinkel, fijn dat het met Iva beter gaat en dat ze zo goed gegroeid is! En ik ben het met Vlinder eens: je hebt echt super je best gedaan op de BV. Iva heeft toch 6 weken lekker BV gehad...bekijk het van de positieve kant!

Over het blubberbuikje: heb ik ook nog een beetje. Je vel is natuurlijk best wel uitgerekt. Ik doe nu weer actief sit-ups (heb die een paar weekjes niet gedaan: foei Ukkie). Hoop dat het binnenkort weer "als vanouds" is. En zoniet, dan niet. Lise is zoooo bijzonder, dat is wel een beetje een blubberbuik waard. Mn gewicht is trouwens wel weer hetzelfde als voor de zwangerschap...

Patricia, fijn dat het goed is gegaan met de operatie van je schoonmoeder. Toch altijd lastig. Moet ze lang in het ziekenhuis blijven om te herstellen?

Tara, met jou alles goed?

Anoek, laatste werkdagje vandaag, dan lekker weekend!!! Jeej! Is deze week op het werk beter gegaan dan vorige week? Hoop het voor je: met tegenzin naar je werk gaan en niet met plezier werken is toch wel heel vervelend...

Mn mannetje en zijn vader zijn de keuken aan het tegelen: wordt erg mooi! Van de week hebben we de keuken al geverfd: het wordt steeds meer "van ons" en af! Joepie!

Ik ga me ook even nuttig maken!

Liefs, Ukkie

Goedemorgen Meiden,

Ben net terug van de VK en alles was goed. Het hartje deed het goed en was super om weer te horen. Ze heeft voor de zekerheid nog een inwendig onderzoek gedaan omdat ik was gevallen van de week in de badkamer, maar gelukkig was mijn baarmoedermond nog dicht. Wel moet ik voor wk 30 een groeiecho laten maken, omdat ze niet goed kan voelen hoe groot mijn baarmoeder is. Vind ik helemaal niet erg want dan kan ik weer ff lekker spieken naar de kleine Bambam, hahaha.

Liefs xxx

@Vlinder, Nee Lisa heeft nog niets geknutseld. Daar hebben we eigenlijk nog geen tjd voor gehad. Denk dat we dat morgen maar is ff gaan doen.

@Ukkie, Fijn dat de neusspray nu al werkt. Hopelijk ben je er snel vanaf en blijft het nu ook ff een tijdje weg.

Liefs xxx

Yeah, de keuken is getegeld en gevoegd. prachtig is het geworden!

Hier is het rustig...

Dit is berichtje 700, aan mij de eer een volgende wiebelmama's te openen...

Terug
Bovenaan