A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
Hier is ook de mijlpaal van 37 weken bereikt, dus kom ik me even braaf melden .
Vlinder is idd al een aantal dagen niet gesignaleerd en volgens mij had zij zich maar voor één dag afgemeld, dus wie weet. We wachten wel af.
Vannacht zat er weer zo'n ellendige mug op de slaapkamer en deze kon ik niet te pakken krijgen. Ik ben van ellende maar beneden op de bank gaan slapen.
Vanmorgen kreeg mijn man hem alsnog te pakken en ben ik weer naar bed gegaan.
Nu vind ik het zelf wel vervelend om geprikt te worden (altijd enorme bulten), maar ik vind het wel helemaal zielig als de kleine straks wordt geprikt.
Hebben jullie ook zo'n muggennetje om de reiswieg of het ledikant?
Ik wil eigenlijk nog wel zo'n ding voor de reiswieg halen, aangezien de kleine hier in eerste instantie in komt te liggen. Boven het ledikant hangt al wel een klamboe/ hemeltje. Nu hoop ik alleen maar dat ze die ook bij de Hema verkopen, want Prenatal zit hier nl. niet echt in de buurt. Of hebben jullie nog tips waar deze dingen te koop zijn?
Vanmiddag weer na de VK. Mijn moeder gaat deze keer mee.
Ze was nog niet meegeweest en wilde toch nog wel heel graag een keertje mee.
Tja, nu kan het nog... dus meteen maar mee naar deze afspraak.
Ik ga nog even wat in de huishouding doen (nee, niet op de knieën Ukkie ).
Liefs, Twinkel3
Hier is ook de mijlpaal van 37 weken bereikt, dus kom ik me even braaf melden .
Vlinder is idd al een aantal dagen niet gesignaleerd en volgens mij had zij zich maar voor één dag afgemeld, dus wie weet. We wachten wel af.
Vannacht zat er weer zo'n ellendige mug op de slaapkamer en deze kon ik niet te pakken krijgen. Ik ben van ellende maar beneden op de bank gaan slapen.
Vanmorgen kreeg mijn man hem alsnog te pakken en ben ik weer naar bed gegaan.
Nu vind ik het zelf wel vervelend om geprikt te worden (altijd enorme bulten), maar ik vind het wel helemaal zielig als de kleine straks wordt geprikt.
Hebben jullie ook zo'n muggennetje om de reiswieg of het ledikant?
Ik wil eigenlijk nog wel zo'n ding voor de reiswieg halen, aangezien de kleine hier in eerste instantie in komt te liggen. Boven het ledikant hangt al wel een klamboe/ hemeltje. Nu hoop ik alleen maar dat ze die ook bij de Hema verkopen, want Prenatal zit hier nl. niet echt in de buurt. Of hebben jullie nog tips waar deze dingen te koop zijn?
Vanmiddag weer na de VK. Mijn moeder gaat deze keer mee.
Ze was nog niet meegeweest en wilde toch nog wel heel graag een keertje mee.
Tja, nu kan het nog... dus meteen maar mee naar deze afspraak.
Ik ga nog even wat in de huishouding doen (nee, niet op de knieën Ukkie ).
Liefs, Twinkel3