Wiebelmama's 3

ja, echt superhandig! Ik wist het ook niet hoor, maar ik zat toch bij de HA en dacht: ff vragen. Nou, gelukkig maar: we zijn de condooms zat...geklooi.

Met Lars alles goed? En met jou? Alweer "helemaal" de oude van voor de zwangerschap?

Hoi Ukkie.

Ik zag dat jij er ook al vroeg bij was vandaag!
Jammer genoeg nog geen nieuws van Pink.
Met lars gaat alles goed. Met mij nog niet helemaal. Mijn bloed is nog niet goed waardoor ik me met vlagen moe en futloos voel. Maar goed dat komt ook wel weer goed. Voor de rest voel ik me prima, kan ik lekker genieten van alle mooie momenten en ben ik natuurlijk apetrots op ons mannetje!

Ik ga me snel even aankleden. Ik zit hier in mijn hemdje brrrrr.

x-vlinder

Goedemorgen meiden,

Helaas nog geen nieuws van Pink. Hoop dat ze het snel laat weten, wnat ben erg nieuwsgierig.

Hier vannacht een slechte nacht gehad. Lisa had oorpijn en heeft de hele nacht liggen huilen, zo zielig. Heb haar maar naast me gelegt dan kon ik haar steeds troosten als ze wakker werd. Vannacht half slapend ging ik in de badkamer oordruppels pakken voor haar en ben toen uitgegleden. Mijn mannetje hoorde een hoop herrie in de badkamer en kwam kijken en daar lag ik tussen de prullenbak en de wc in. Gelukkig ben k niet op mijn buik gevallen maar op mijn kont. Ik deed een soort van splagaat ofzo. Was wel erg geschrokken, maar gelukkig gaf Junior een schop en wist ik dus dat alles goed was. Heb wel tijdens mijn val mijn hoofd gestoten tegen de deurpost aan, au au au!!

Lisa vanmorgen toch naar school gebracht, de oorpijn was over en ze had geen koorts. Ze slaapt vanavond weer bij mijn  moeder, dus heb de dag weer aan mijzelf. Straks eerst naar het ziekenhuis naar mijn schoonmoeder en dan vanmiddag strijken en verder met wassen. Ga maar alvast wat inpakken voor Landal wat al droog en gestreken is. Hoef ik dat niet op het laaste moment te doen, want daar ben ik erg slecht in, hahaha.

Jullie horen mij vanmiddag weer!!

Liefs xxx

Zo ben ik ook weer. Ben net terug uit het ziekenhuis en alles is goe dmet mijn schoonmoeder. Ze hoeft vandaag ook niet meer aan de zonde, ze moet weer gewoon eten. Het gaat wel wat moeilijk, maar komt ook wel weer goed. Ze was wel helemaal suf en viel steeds weg door de morfine. Ben dus maar een half uurtje geweest. Ga nu een vrijdag of zaterdag ff met Lisa langs voordat we naar Landal gaan.

Met mij gaat het ok wel goed. Heb wel last van mijn been door de val van gisteravond. Hopelijk gaat dat ook snel over. Heb net trouwens ook nog ff een buikfoto gemaakt die stuur ik vandaag nog door dan kunnen jullie mijn GROTE buik ook weer ff zien, hahaha.

Liefs xxx

He mama's,

Wat een geweldig nieuws he van Pink, vind het echt zo geweldig!!!

Ukkie, ik moet over twee en halve week weer aan de slag. Ga 3,5 dag werken, maar neem de eerste twee maanden nog iedere maand 5 verlof dagen op (heb er echt nog enorm veel over), dus heb niet echt het gevoel dat ik veel moet werken. Heb eerlijk gezegd enorm veel zin om weer te gaan werken.   Niet om Bas achter te laten hoor, dat zijn echt twee verschillende dingen. Mis mijn collega's en het contact met ouders en gewoon mijn werk. De ienieminie baby's, het verzorgen, het technische, maar ook de adrenaline horende bij het IC werk. Al zal het denk ik nog wel vies tegen vallen om mijn mannetje achter te laten.

Gisteren nog even bij onze gastouder geweest en dat voelt echt enorm goed. Dat is wel erg fijn, ik ken er eigenlijk nog helemaal niet, maar toch laat ik Bas met een goed gevoel daar achter.
Ukkie, waar ga je op vakantie trouwens? Wij gaan dit weekend met de vriendengroep naar Drenthe. Heb er zin in!!
Weten jullie waar ik hele kleine zwemluiers kan halen. De meeste zijn vanaf 7 kilo. Bas is nu 6 kilo... Ben bang dat die te groot zijn.
Bas heeft trouwens een enorm stoere blauwe hawaii zwembroek!!

Anoek, heb je alweer wat meer rust in je lijf, of ben je nog aan het rennen en vliegen?
Trouwens lijkt me dat inderdaad heerlijk als je je kindje op komt halen en ze zijn weer enorm blij mama te zien. Smeltmomentje....

Patricia, ben benieuwd naar je buikfoto en hoe je gegroeid bent!!

Weet even niet meer wat de rest schreef...
Liefs Pippie

Hoi meiden,

Wat een geweldig nieuws hè van Pink.
Ik ben echt zo blij voor hun!

Ik ben net weer terug van een stukje lopen met Iva.
De kilo's zijn er de afgelopen weken bij mij wel afgevlogen, maar mijn buikje is nog wel wat blubberig. Helemaal op mijn oude gewicht ben ik ook nog niet hoor, maar goed... we zien wel of dat weer gaat lukken.
Ik voel me nu een beetje dizzy dus heb de roosvicé ferro in de buurt.
Dat is echt iets voor mij. Een heel stuk gaan lopen en dan halverwege bedenken dat het misschien toch nog wel iets te ver was.

Ik ga dus nog even plat.

Iva is trouwens goed gegroeid (208 gram in een week).
Ons meisje bloeit echt zo op. Het genieten is hier ook begonnen hoor.
Het afbouwen met de BV gaat ook wel aardig, al moet ik mijn borsten wel even goed in de gaten houden i.v.m. stuwing. Ik zit nl. niet op een borstontsteking te wachten.
Vandaag weer geen bericht van Nijmegen gehad.
Ik hoop wel dat dat deze week nog komt en anders kaart ik het maandag bij de kinderarts wel weer aan.

Veel liefs voor jullie allen!

Twinkel3

Terug
Bovenaan