He mama's,
Wat een geweldig nieuws he van Pink, vind het echt zo geweldig!!!
Ukkie, ik moet over twee en halve week weer aan de slag. Ga 3,5 dag werken, maar neem de eerste twee maanden nog iedere maand 5 verlof dagen op (heb er echt nog enorm veel over), dus heb niet echt het gevoel dat ik veel moet werken. Heb eerlijk gezegd enorm veel zin om weer te gaan werken. Niet om Bas achter te laten hoor, dat zijn echt twee verschillende dingen. Mis mijn collega's en het contact met ouders en gewoon mijn werk. De ienieminie baby's, het verzorgen, het technische, maar ook de adrenaline horende bij het IC werk. Al zal het denk ik nog wel vies tegen vallen om mijn mannetje achter te laten.
Gisteren nog even bij onze gastouder geweest en dat voelt echt enorm goed. Dat is wel erg fijn, ik ken er eigenlijk nog helemaal niet, maar toch laat ik Bas met een goed gevoel daar achter.
Ukkie, waar ga je op vakantie trouwens? Wij gaan dit weekend met de vriendengroep naar Drenthe. Heb er zin in!!
Weten jullie waar ik hele kleine zwemluiers kan halen. De meeste zijn vanaf 7 kilo. Bas is nu 6 kilo... Ben bang dat die te groot zijn.
Bas heeft trouwens een enorm stoere blauwe hawaii zwembroek!!
Anoek, heb je alweer wat meer rust in je lijf, of ben je nog aan het rennen en vliegen?
Trouwens lijkt me dat inderdaad heerlijk als je je kindje op komt halen en ze zijn weer enorm blij mama te zien. Smeltmomentje....
Patricia, ben benieuwd naar je buikfoto en hoe je gegroeid bent!!
Weet even niet meer wat de rest schreef...
Liefs Pippie