Wiebelmama's 3

Ukkie26, 28 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise !!!

27 oktober: (bijna 7 maand): 69 cm en 8600 gram! Volgende afspraak: 5 januari (arts).

Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!!!  

10 oktober (bijna 6  mnd):  69 cm en  7670 gram!  Volgende afspraak CB:  1 dec (wv).  

Tara, 30 jaar, 25 juli bevallen van zoon Viggo, 3590 gram bij geboorte.

Begin okt 6210 gram.

Vlinder, 1e kindje, Lars is geboren op  16 augustus 2008.

Pippie, 26 jaar, 7 september bevallen van zoon Bas!!

Twinkel3, 28 jaar,  9 september bevallen van dochter Iva!!  

VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 27 januari.  
9 sept 10.50 uur VK en 13.50 uur 20 wk echo  

Bo, zwanger van 1e kindje!

hey Ukkie,

Balen dat de ha niet bereikbaar was. Anders misschien toch maar stomen?

Lise toch wel lekker op gewicht hoor! Wanneer stuur je weer eens nieuwe foto's? Ben benieuwd naar hoe Lise er nu uit ziet.

John was ook mijn favoriet... vond die Freek ook stom. John deed ook mee aan die live-show van tarzan en toen was ie ook mijn favoriet en toen werd ie geloof ik ook al 2e....

Beterschap meid.

Tara, ik denk aan je.

Liefs en weltrusten,
Anoek

Hoi meiden,

Nou, het wordt inderdaad spannend bij de wiebelmeiden. Ik hoop het zo....

Vlinder, leuk dat jullie Lars laten dopen. Wij laten Bas inderdaad niet dopen. Zijn allebei zelf wel gedoopt, maar komen nooit verder in de kerk. Andere neefjes en nichtjes zijn ook allemaal gedoopt. Leuk dat je zelf het boekje in elkaar hebt gezet.

Tara, hoe is het gegaan vandaag?

Anoek en Ukkie, hoe gaat het met de keukenprinsessen??

Ukkie, balen zeg dat je ziek bent. Beterschap...

VS, doe je het rustig aan als je zoveel harde buiken hebt? Hoe lang moet je nog werken voordat je met verlof gaat??

Hier gaat alles prima. Bas is tevreden en doet het goed. Kan alleen enorm kreunen en steunen. (ook in zijn slaap) Lijkt erop dat hij toch behoorlijk wat last heeft van zijn darmpjes, maar dat hij hier niet flink van gaat huilen, maar hij kan echt behoorlijk kreunen en steunen en laat dan flinke scheten, of vuurt echt een lading poep af. Best zielig, maar gelukkig kan hij ook heel ontspannen slapen hoor.

Trouwens bij iedereen het verzetten van de wekker een beetje goed verlopen qua voedingen enzo??

Liefs Pippie

Hallo,

Hoe is het hier  met iedereen?

Patricia, ik zag bij de meiden dat de operatie goed gegaan is. Fijn zeg!

Ukkie, al vakantie?

Hier verder weinig puf! Pfffffffffff ik  word er af en toe  gek van maar dat komt omdat mijn bloed nog steeds niet goed is helaas. Heb er nog steeds medicijnen voor.

Ben er nu ook alweer vandoor. Even bijtanken!

x-vlinder

Haai meiden,

rustig geweest hier vandaag...

Vlinder, ik ben al wel vrij (officieel vanaf vandaag), volgende week gaan we lekker op vakantie. Heb er zoooo veel zin in! Ff lekker eruit! Badpakje voor Lise hangt al klaar...

Ik moet trouwens nog een bikini hebben: van de bikinis die ik heb past het bovenstukje niet: maar ff shoppen (he, wat vervelend nou ).

Wij zijn actief geweest vandaag (voorzover dat ging met mn koppijn). Lise was naar het KDV, wij de keuken geverfd. Eerst voorstrijk, dan structuurverf erop. En alles natuurlijk pico-bello afplakken: geen verf op mn nieuwe keuken! Is goed gegaan, morgen tegelen en dan is de keuken (bijna) af! Jeej!

Vandaag naar de huisarts geweest: ik heb een virale infectie (joh) aan mn slijmvliezen ofzo. Heb een neusspray gekregen, hoop dat ie helpt. Kijk ik in de badkamerkast: had ik vorig jaar, ook eind oktober, dezelfde spray voorgeschreven gekregen. Grappig he?

En heb de pil gehaald: was de rubbers meer dan zat. Heb de cerazette: die kan samen met de BV.

Anoek, weer lekker gewerkt vandaag? nog 2 daagjes, dan alweer weekend! Is je mannetje weer thuis?

Pippie, hoe is het met jou?

Vlinder en Pippie, wanneer moeten jullie weer werken?

Patricia, Bo en VS, met jullie ook alles goed?

Tara en Twinkel, heb jullie gemaild.

Oh, mn meisje wordt wakker: ga er gauw heen, ze zal wel honger hebben (was kapot na het KDV, dus direct thuis weer in bed...)

Tot later vanavond!

Liefs, Ukkie

Hoi!

Even een niet al te lang berichtje... heb ook al koppijn...Heb nogal moeten haasten. Bespreking liep uit, dus later weg opkantoor. Natuurlijk file en half uur later dan normaal bij het KDV om Benthe op te halen. Mannetje is pas om 21 uur thuis. Snel broodje eten (had opkantoor al warm gegeten) en Benthe nog in bad en nu ff zitten. Zo douchen en nog spullen pakken voor morgen. Benthe gaat morgen de hele dag naar mijn moeder. Wij hebben nl een informatiedag op het werk van mijn man met aansluitend een BBQ. Ja ik verzin het ook niet, ha ha! Heb dus even weinig rust in mn kont.... maar mn hoofd wil niet echt mee....

Ukkie, hoop dat die spray helpt.Ja kan me wel voorstellen dat je weer aan de pil wilde. Wat dat betreft was ik blij dat mn eerste menstruatie kwam en ik aan de pil kon. Nu dan nuvaring. Die bevalt overigens erg goed!
Weten alle andere mama;s al welke anticonceptie het gaat worden?

Pippie,vervelend dat Bas darmkrampjes lijkt te hebben? Misschien reageert iets wat in jouw eten zit? Je geeft toch nog steeds BV?

Ukkie, herkenbaar hoor.Ik heb Benthe gisteren ook meteen naar bed gebracht vanuit het KDV. Vind dat welmoeilijk. Heb haar dan echt amper gezien. Vandaag ging het iets beter. Ze had ook meer geslapen dan gisteren. Toen ik binnenkwam zat ze op de arm van een leidster. Toen ze me zag krege ik een stralend lach en stak ze haar armpjes naar me uit! Ik smolt helemaal! Normaal kijkt ze zelfs de andere kant op want al die kinderen zijn veel te interessant, dus dit was echt een verassing. Gelukkig gaat het deze week prima op het KDV. Benthe eet en drinkt ook daar als vanouds.

Morgen dus dagje vrij (wel intensieve dag), dan nog dagje werken en dan weer weekend.

Meiden, ik kom straks misschien nog even langs. Wel spannend bij de meiden nu. Hoop echt zo dat Pink morgen goed nieuws heeft!!!!!!!!!!

Liefs

Hallo,

Ook hier ligt de nuvaring alweer klaar. Als mijn eerste menstruatie weer komt ga ik meteen beginnen.
Ukkie ben jij alweer ongie? Je kan toch pas beginnen op de eerste dag toch?

Ik heb nog tot het nieuwe jaar verlof. Heerlijk!

Wat is het trouwens spannend hé bij de meiden. Ik hoop zo dat we morgen goed nieuws krijgen van Pink!

x-vlinder

Haai Vlinder,

ik ben nog niet ongi geworden hoor, maar de Cerazette kun je ook al gebruiken als je nog niet ongi bent. Dus ik ga 'm morgen direct nemen...

Spannend inderdaad bij de meiden...hoop het zo onwijs voor Pink...

Oh lekker, nog ruim 2 maanden verlof. Ik was ook lang vrij na de bevalling van Lise, vond ik heerlijk! Het werken is ook wel weer lekker hoor (zeker als ik het weer wat meer naar mn zin ga krijgen...).

Ik ga nog ff zappen, mannetje is weg (volleybalwedstrijd).

Tot later!

Liefs, Ukkie

Terug
Bovenaan