Wiebelmama's 4!

Hier een lekkere dag gehad!

Nog 1 bv per dag en dat is echt heerlijk. Wat een rust heb ik daardoor gekregen. Dat had ik helemaal niet verwacht. Gelukkig heb ik nu een goed gevoel bij het afbouwen. Ik merk nu ik het rustiger heb onze kleine vent ook een stukje rustiger is. Ik geloofde daar eigenlijk niet zo in maar het klopt dus wel!

Hoe is het met de meiden/ mama's die niet op vakantie zijn?

x-vlinder

Op vakantie???? Werken heet dat, hahahaha!

Patricia en Ukkie hoop dat jullie een fijne vakantie hebben, met mooi weer natuurlijk!

Vlinder, fijn dat het goed voelt om de bv af te bouwen. Voor jullie allebei meer rust, daarvaren jullie beide wel bij! Je kleintje reageert heel erg op jouw stemming, dus als jij drukdrukdruk bent, dan voelt ie dat. Ik was een keer goed chagerijnig en mn anders zo lieve meisje was behoorlijk vervelend, ha ha!
Ik denk trouwens dat wij het met zn 2tjes moeten doen deze week, althans die regelmatig komen. Tara en Twinkel, zullen er logisch niet veel zijn. Ukkie en Patricia -ook elke dag posters= zijn met vakantie en Pippie, Bo en Vs posten niet dagelijks.. Het is wat he?

Hier alles ok hoor. De boterham is nu definitief geïntroduceerd in Benthe's eetschema! Vandaag heeft ze dus op het KDV "meegelunched" met de groep. Ging echt heel goed! Gek hoor, toen ze pas geboren was dronk ze 30cc en moet je nu zien, fruit, groente en dan nu de boterham...
Vlinder, wanneer wil jij bijvoeding gaan introduceren?

Liefs

Hallo,

Anoek, met z'n 2 tjes hier  is ook gezellig!

Met bijvoeding beginnen? Uhmmmm met 6 maanden ofzo? Het mag volgens mij vanaf 4 maar ik heb er nog niet zo over nagedacht.

Hoe heb jij dat gedaan?

x-vlinder

Hallo meiden,

Ik ben er ook nog wel even hoor.

Lief van jullie dat jullie zoveel begrip tonen voor mijn afwezigheid op het forum de laatste tijd. Ik heb jullie nog een mailtje gestuurd om het één en ander toe te lichten.

Gelukkig zijn er ook nog leuke dingen te vertellen hoor, namelijk:
- onze eerste vakantie als gezinnetje is geboekt!
In februari gaan we een weekje naar Friesland naar een heel gave villa.
Google maar eens op visserswoning Makkum en je ziet hem al wel staan.
We hebben er echt wel zin in.

Hoe zit dat trouwens met bijvoeding geven.
Mogen kinderen met flesvoeding ook wachten met bijvoeding tot 6 maanden, of moet je dan al wel met 4 maanden beginnen?

Vanmiddag moet ik weer naar het CB, maar helaas heb ik niet zo'n leuke wijkverpleegkundige. Haar voelsprieten zijn niet erg zichtbaar, dus het klikt niet zo geweldig tussen ons.
Ach ja, ik vraag haar maar wat ik moet weten - maar het zou prettig zijn geweest wanneer ik het idee had gehad dat ze mij en mijn zorgen rondom Iva begreep.
Ik kaart het in ieder geval maar weer aan, dan zien we wel wat ik aan haar heb.

Ik ben gisteren trouwens ook nog bij de kinderarts geweest, maar daar kreeg ik ook weinig duidelijkheid. Eerst het Radboud maar afwachten.
Daar kunnen we trouwens 20 november terecht.

Veel liefs voor jullie allen en "Zie da'j de praot an de gang holt!"
(Achterhoeks voor - klets nog maar gezellig door met elkaar.

Liefs, Twinkel3

Hoi,

Even kort berichtje, heb bij de meiden al gereageerd. Heb een erg drukke en hectische dag gehad en heb nu knallende koppijn...Voor de rest gaat alles goed hoor!

Ik ben met bijvoeden wel erg vroeg begonnen, ha ha. Benthe huilde s avonds op een gegeven moment veel meer dan ik van haar gewend was, dus met 3 maanden begonnen met rijstebloem. Met 4 maanden fruit, met 5 maanden groente en met 6,5 maand eerste boterham.
Geen idee hoe het zit met FV. CB is er ook niet overal het zelfde in. Met 4 maanden heb ik nog niet verteld dat Benthe al rijstebloem kreeg en toen zeiden ze dat ik er langzaamaan mee mocht beginnen. Laatst met 6 maanden was het prima dat ik fruit en groente gaf. Ik denk dat het ook een beetje van het kindje afhangt. Benthe was er gewoon ook aan toe. Ik merk wel dat ze nu met 6,5 maand echt de smaak te pakken krijgt en steeds meer lekker gaat vinden. Dus denk dat je gewoon op je eigen gevoel af moet gaan. En zitten er allergieen in de familie dan zou ik denk ik ook nog even wachten...

Benthe gaf me vandaag toen ik thuis kwam echt een knuffel -op haar manier dan. Handjes op mn gezicht en haar natte kwijlmondje tegen me gezicht gedrukt, ha ha. Zooooo schattig en ik smolt alweer... hihihi dat doe ik geregeld. Ga haar nu maar eens wakker maken voor haar laatste flesje!

Liefs

Hallo,

Het is me allemaal wat. Weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen. Veel van ons hebben op dit moment zorgen over het een en ander en ik zou iedereen zo graag willen helpen maar kan jammer genoeg alleen hier wat schrijven en jullie mailen. Dat ga ik ook nog doen hoor vandaag!

Sterkte allemaal!

x-vlinder

Terug
Bovenaan