WIEBELMAMA'S

Uhhhh.... waar was ik gebleven...

Oh ja, Twinkel ik mis het zwanger zijn niet echt. Soms denk ik weleens terug aan de momenten dat ik Benthe in mn buik voelde bewegen. Dat bleef gewoon bijzonder, maar ik vind het nu veel bijzonderder dat ze er is. Aan de ene kant vond ik zwanger zijn echt helemaal niks, maar aan de andere kant had het ook wel wat. Ik was het op het laatst echt zo beu, dat ik blij was dat het erop zat, ha ha!!
Ukkie mis jij het zwanger zijn (nog)?
Zag net een bevalling bij de kraamafdeling en ineens schoot ik vol... en dacht ik met warme gevoelens terug aan mijn eigen bevalling. Wat was het mooi en bijzonder en kijk nu eens... mn meisje is al zoveel groter... Toen wist ik ineens dat ik het toch nog wel graag een keertje mee wil maken; het zwanger zijn, bevallen en zo'n klein minimensje in mn armen... Hahahaha zei zij die beweerde maar 1 kindje te willen, hihihi

Tara, heb je de uitslag al van het urineonderzoek? Vond de vk het toch een goed idee om voor de zekerheid te laten testen? Nog maar 3 weekjes of niet? Fijn dat de vervanging/ uitbreiding nu geregeld is. Dan kan je met een gerust hart met verlof!
Ik moet over 6 weken alweer werken  weliswaar 6 dagen en dan heb ik alweer 3 weken vakantie, maar toch.... Lekker die laatste weekjes zonder uk gebruiken om uit te rusten hé? Of poetsen zoals ik als een idioot gedaan heb

Bo, geloof dat jij het vroeg of ik me red in mn eentje... Ja hoor, ben het gewend. Mn man is regelmatig weg voor zn werk. Nu is het wel voor het eerst dat hij lang weg is nu Benthe er is. Maandag had Benthe echt een jengeldag en dan is het af en toe wel vervelend dat je haar niet even aan iemand anders kan geven, maar ik geniet er ook van... ze ontwikkelt zich zo snel dat ik elke dag wel iets nieuws zie. De dag vliegt voorbij met zo'n kleintje, dus voor ik het weet is hij weer terug.

Bo, vs en patricia, jullie moeten (nou ja.. moeten, als jullie willen) ook een banner erbij zetten, zodat we weten hoever jullie zijn!

Ik ga nu Benthe naar bed brengen, want ze ligt nu te slapen in de box... weet niet wat ze heeft, maar de fles van half 6 en van net heeft ze maar weinig van gedronken en ze slaapt als een blok... misschien inhalen wat ze gisteren niet geslapen heeft, ha ha!

Ik kruip ook gelijk nog even een uurtje terug. Daarna mn fitness-oefeningen doen! Ja Ukkie, het gaat goed met Sonja-en. Ben nu 3 kilo kwijt in 2 weken en 12 kilo in totaal. Moet er wel wat voor doen, maar het lukt... kom steeds beter in mn vel te zitten. Ook mn buikje komt wat meer in model, al heb ik nog steeds een buikje..

Weltrsuten en misschien nog tot vanmiddag!

LiefsAnoek

Hallo.

Anoek...lekker geslapen?
Het is hier weer lekker druk inderdaad.
Ben voor de laatste keer vrij voordat de vakantie (en aansluitend verlof) begint  en wat denk je....het regent en onweert hier al de hele ochtend...Balen!

Ben zo terug...

x-vlinder

Ben ik weer...

Hoe is het verder met jullie?
Anoek en Ukkie in hoeveel rondes waren jullie eigenlijk zwanger?

Hier is alles goed. Ben vanmorgen eerst naar de vk geweest. Kindje groeit goed, bloeddruk was mooi en...maar 0,5 kilo aangekomen.
Ik was eerst bang dat dat te weinig zou zijn maar de vk zei dat dat helemaal niet erg is. Ik merk wel dat ik steeds minder kan eten 's avonds. Zit echt heel snel vol.
De vk zei: Wat er niet extra aan komt hoeft er ook niet af (haha)...In totaal ben ik nu  8 kilo aangekomen vanaf voor de zwangerschap maar goed we mogen nog heel wat weekjes dus ben benieuwd hoeveel er nog bij gaat komen.

Ik zal de lijst weer even aanpassen.

x-vlinder

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise

16 mei echo van nieren en blaas in ziekenhuis ivm 2 navelstreng-vaten, 22 mei uitslag, 5 juni CB, verpleegkundige.

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!  

29 april: 3730 gram en 52 cm, 13 mei: 4400 gram en 55 cm. Volgende afspraak CB:   16 juni (wijkverpleegkundige en inentingen)

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend.  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend, 28 mei weer naar de verloskundige!!

- Vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje,  31 aug uitgerekend! 19 juni weer naar de verloskundige.

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

Hoi,

Slapen..??? Daar dacht Benthe anders over, ha ha! Ze was in de box in slaap gevallen en had maar weinig gedronken. Toen ik haar in haar bedje legde, werd ze wakker en bleef ze huilen tot ik haar wat te drinken heb gegeven... Uiteindelijk toen nog maar een half uurtje geslapen... maar voel me wel stuk fitter

De dierenarts belde rond 12.30 dat mn nijn wakker was en dat de operatie goed gegaan is. NU heb ik haar laten steriliseren vanwege haar "hormonale gedrag" wat de koppeling in de weg stond, maar uiteindelijk was het maar goed ook. Ze bleek al knobbeltjes in de baarmoeder te hebben....Nu zit ze een beetje suf in haar kooi, maar das normaal hoor!Hopelijk wordt ze nu wat rustig en wil ze niet de hele tijd "rijden".We zullen zien...
Hebben jullie eigenlijk huisdieren?

Vlinder, ik durf het bijna niet te zeggen, want de meesten hier hebben er lang over gedaan om zwanger te worden, maar ik was in ronde 3 zwanger. Was er natuurlijk wel erg blij om, maar het is zo'n contrast met een aantal anderen hier. Ukkie was ook snel zwanger, ronde 4 toch?

Ik ga nog even bij mn nijn kijken!

Liefs Anoek

P.S. De eerste wiebelmama's is bijna "vol", bijna 700 berichtjes. Zalmet gemengd gevoel "afscheid" nemen van deel 1, want tijdens dat deel werd mijn lieve kleine meid geboren!!

Terug
Bovenaan