WIEBELMAMA'S

Hoi meiden,

Gezellig dat er weer wat meer geschreven is.
Altijd weer lekker om weer even bij te lezen.

Fijn om te horen dat het goed gaat met jullie meiden Anoek en Ukkie.
Het is idd heel onwerkelijk dat je vorig jaar nog aan het wiebelen was en nu al een kindje in de wieg hebt liggen. Een zwangerschap vliegt idd voorbij.
Bij ons heeft het zwanger worden langer geduurd dan de zwangerschap zal duren. Ik geniet dan ook volop van alle bijzondere momenten in de zwangerschap en denk dat ik het zwanger zijn straks ook best zal missen hoor. Gelukkig komt er dan iets heel moois voor in de plaats en kunnen we ons eerste kindje gaan aanschouwen.
Hopenlijk is er in de toekomst ook nog een 2e en wellicht 3e zwangerschap voor ons weggelegd. Daarna houden we het denk ik wel voor gezien hoor ;-)

Gisteren bij de VK was alles in orde. Mijn bloeddruk is zelfs nog nooit zo mooi geweest (120/80). Het hartje klopte flink en de baarmoeder was weer mooi gegroeid (kwam overeen met 27 weken zwangerschap). Nu over 3 weken weer terug komen.

@Bo en Vs, ik vind het heel fijn meiden dat jullie nu (eindelijk) ook zwanger zijn.
Ik kan me voorstellen dat het soms nog wat onwerkelijk voelt en dat je de eerste weken nog wat behoudend bent, maar ik vind het ook helemaal fantastisch voor jullie.
Ik hoop zo dat alle wiebelmeiden hier heel snel bij de wiebelmama's te vinden mogen zijn!

@Tara, jij wilt dus nog doorwerken tot 36 weken. De laatste loodjes nu dus.
Dat het werk je wat minder interesseert klinkt mij wel bekend in de oren hoor.
Wat betreft de kindjes in mijn klas ben ik nog heel betrokken, maar alle randzaken die nu eenmaal ook bij het onderwijs horen lijken wat verder van mijn bed te staan momenteel. En dan mag ik nog 6,5 week werken (haha).
Zo langzamerhand begin ik mijn duocollega wat meer in te werken en ik moet zeggen dat het heerlijk voelt om wat dingen te kunnen overdragen.

Tot gauw!

Liefs, Twinkel3

Ukkie wat fijn een goede uitslag. Tja die 20 weken echo ??? Voor jullie onzekerheid voor niets maar toch goed dat het er is. Zo waren vrienden van ons juist voorbereid toen het vermoeden dat er was tijdens de 20 weken echo wel zo bleek te zijn. Is ook allemaal goedgekomen hoor gelukkig!

Die Patricia....echt gaaf.
Het wordt hier steeds drukker en ik hoop zo voor Pink en Mier dat ze ook snel hier kunnen schrijven als wiebelmama. Ik gun het jullie zooooo erg meiden!

Bo....erg leuk dat je er weer af en toe bent nu je zwanger bent...dat is een goed teken!

Hier is alles goed. Morgen naar de vk. Ben weer benieuwd.

x-vlinder

Hey meiden,

Het wordt hier steeds drukker! Gezelllig hoor.
Nu Patricia ook zwanger, hoop dat we snel met zn allen op de weibelmama's zitten.

Twinkel, altijd fijn om even weer te horen dat alles goed is hè?
Vlinder veel succes morgen bij de vk.

Bo, bij mij hielp regelmatig (om de 1,5 of 2 uur) kleine beetjes eten erg goed tegen de misselijkheid. Ik heb in het begin echt kilo's bananen gegeten en heeel veeel brood.

Vanmorgen toch maar even urine naar de huisarts gebracht, morgen krijg ik de uitslag. Ben vanmorgen ook nog even bij de vk geweest (gewoon controle) En onze uk doet het prima. Hij/zij is nog niet ingedaald maar ligt wel met het koppie naar beneden. volgens de vk lag  hij/zij in kikkerstand... aan beide kanten van mn buik was een voetje te voelen. De vk maakte zich helemaal geen zorgen om de harde buiken, hoort er nou eenmaal bij aan het eind. Volgens haar heel normaal om gelijk een harde buik te krijgen als je je omdraaid in bed, als je bukt etc etc.

liefs Tara

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise

16 mei echo van nieren en blaas in ziekenhuis ivm 2 navelstreng-vaten, 22 mei uitslag, 5 juni CB, verpleegkundige.

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!  

29 april: 3730 gram en 52 cm, 13 mei: 4400 gram en 55 cm. Volgende afspraak CB:   16 juni (wijkverpleegkundige en inentingen)

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend.  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend, 28 mei weer naar de verloskundige!!

- Vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, 31 aug uitgerekend!  29 mei weer naar de verloskundige.

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

Goedemorgen!

Pfff moest er vroeg uit vanochtend... en dat na een laatste fles om 23.30 en de eerste om half 6... Mn nieuwe konijntje moest om 9 uur bij de dierenarts zijn. Ze wordt gesteriliseerd. Hopelijk wordt ze dan wat minder "wiebelig"  en gaat de koppeling met het mannetje beter.Tot nu toe zitten ze nog niet bij elkaar. Ben ook gestopt met koppelen toen ik besloten had haar te laten steriliseren.

Gisteravond bij vrienden geweest en daar gegeten. Benthe had alleen niet zo'n zin... spuugde halve fles eruit en heeft bijna de hele tijd gehuild en zeker niet geslapen. Terug in de auto viel ze natuurlijk meteen in slaap... Gelukkig zijn die vrienden gek met kinderen en verwachten ze in december ook hun eerste kindje!
Maar heb wel wat gemist hier gisteravond! Wat een nieuws zeg van Patricia. Vind het wel ontzettend k.u.t. voor Mier en Pink... (sorry voor mn woordgebruik)

Twinkel, fijn dat alles goed was bij de vk. Ja nu al over 3 weken terug en straks om de 2.... wat gaat het hard. Ben benieuwd of je het zwanger zijn gaat missen... Ik mis het eerlijk gezegd helemaal niet...

Sorry meiden, straks meer. Benthe begint te huilen en het is tijd voor de fles!
Tot straks.

X

Terug
Bovenaan