,,wiebelmeiden 4,,

Hoi Meiden,

Wat worde er weer lekker veel gekletst hier. Heb weer aardig wat moeten terug lezen. Nou hier nog niets, geen kramp te bekennen. Vandaag niet zoveel gedaan, een beetje boodschappen en naar de braderie geweest. Mijn dochter is gelukkig weer opgeknapt en wilt en kan gelukkig weer eten zonder te spugen.
Ik woon in Rotterdam, dus ik ga altijd naar Zuidplein (mijn favoriete winkelcentrum), of naar de koopgoot in de stad.

@VS, Wat rot dat de RD's zich hebben gemeld @#$@#$^%, je had zo'n goede hoop.
@Mier, Lekker geshopt heb je nog wel wat over gelaten voor andere,

Liefs Patricia

zo jullie hebben goed jullie best gedaan met schrijven zeg!!!!!!!

ik heb alleen schoenen en een boxershort van bjorn borg gekocht voor mijn mannetje,dus heb me gedragen he

pink nog niet posi getest dus???

xxx

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 11w3d, 10 april uitgerekend

- Pippie, 26 jaar, in ronde 2 zwanger van 1e kindje, nu 4w 5 dgn, 11 juni uitgerekend.

- vs77, 30 jaar, 12e ronde, nod rond 4 okt, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod 10 of 11 okt, PCOS onder behandeling bij de gyn en ik gebruik clomid

- Sindarin, 4e ronde, nod 17 oktober, cyclus 27/28 dagen, eerste kindje

- Twinkel3, 28 jaar, 9e ronde, nod 21/28 oktober, cyclus 26-35 dagen, eerste kindje

-mier1980,10e ronde,nod rond 30 oktober ,cyclus 25/28 dagen, 1e kindje ( dit is dag 26)

- Bo 24 jaar, 7e ronde, nod 2 november, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje

-   vlinder, 12e ronde 1e kindje, nod 3 november (28 dagen)

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen

ik heb over anderhalve week mijn wiebeldagen weer,dus we gaan maar weer flink wiebelen

@twinkel; wat leuk van je vriendin zeg,geweldig he zo n klein hummeltje

WIJ WILLEN OOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

had je trouwens je wiebeldagen al achter de rug??nee toch??ook volgende week of eerder??

ga effe de rest nog teruglezen

xxx

vs shit zeg,ik had toch ook wel een goede hoop voor jou
dikke knuffel van mij

alweer ronde 13 voor jou,pffff ga je naar de ha??

xxx

Hey Mier, je hebt je netjes gedragen in de stad!!
Nee, nog niet positief getest, maar wel een hele hoge temperatuur die ik normaal alleen maar ná mijn ei heb, 37.0!!! Vanavond weer getest, weer hartstikke negatief...
Snap er niks van. Hoop dat mijn temp morgen weer laag is, want anders klopt er helemaal niks van!

Pink

hummmm,nog effe afwachten dus,vandaag is dag 18 voor je???

Terug
Bovenaan