,,wiebelmeiden 4,,

kom maar even langswippen hoor,hahaha

klinkt erg bekend hoor,bij mij MOET het ook altijg gelijk op

net weer gesport dus nu lekker cakeje in de maak,ofdat die lekker is is nog even afwachten,over 40 min.pas klaar

xxx

Hey Twinkel,
Wij wiebelen vanaf dit weekend om de dag, daarvoor om de twee dagen ongeveer. Vandaag dus dag 24 en nog geen positieve test. Hoe het met het slijm zit, weet ik vandaag eigenlijk niet, want na het wiebelen van gisteravond weet ik niet precies wat nou van mij is en wat van mijn mannetje .....
Morgenochtend gooi ik er weer een testje tegenaan, ga ervan uit dat het haast wel zal komen. Gelukkig dat mijn mannetje 't weekend toch thuis is, dan hebben we de tijd nog wel. Hoop ook op een mooie week na de herfstvakantie, verlaat verjaardagscadeautje is altijd goed..
Ga lekker winkelen in de vakantie en uit eten en naar de film, heerlijk! We gaan waarschijnlijk naar het gemeentehuis om onze trouwdatum vast te leggen. Wij leven in de omgekeerde wereld, krijg namelijk nog een aanzoek, maar locatie hebben we ook al in optie. Overal wel gevraagd of het gratis geannuleerd kan worden in geval van baby, en dat was prima. We trouwen overigens pas in 2009 hoor, en hopen voor die tijd toch wel een kindje in onze armen te mogen houden, maar you never know!!

Pink

Oh jee, dat duurt lang. Begint het al lekker te ruiken???

Ik ben bang dat wanneer ik bij je ben de cake al op is.
Het klinkt in ieder geval wel heel erg lekker!

Ik ga binnenkort weer flink bakken, want mijn mannetje is gauw jarig. Wordt dan (al) 30. Daar plaag ik hem al lekker mee.

Wat leuk Pink, trouwplannen!
Ik hoop voor je dat jullie dan al met z'n drietjes/ viertjes/ vijfjes/...  zijn!

Ik heb dat trouwens ook hoor, dat ik dan niet weet wat van hem is of van mij zeg maar. Maar als ik aan het eind van de dag iets voel lopen dan verwacht ik niet meer dat het van een vrijpartij is van de dag daarvoor. Maar goed, wie weet...

ik was vanmorgen naar de molen gegaan met mijn zus en daar maken ze dus alles zelf van die bakmeel en zo,ik heb effe goed ingeslagen!!!
echt heerlijk allemaal,het ruikt hier al lekker hoor in huis,mmmmmmm!!!!

pink,ik hoop dat je op je verjaardag positief test en dan goed wiebelen he

xxx

Nee, het loopt niet echt zeg maar. Maar jij hebt eens geschreven dat je je slijm controleerde en je baarmoedermond. Nou snap ik niks van die baarmoedermond, maar voel wel het slijm tussen 2 vingers (sorry voor de details). Een dag na het wiebelen is dat draderig, maar in dit geval weet ik dus niet of mijn ei nadert.

Pink

Zou een mooi cadeau zijn Mier!
mmmmm ik ruik je cake hier al in het hoge noorden....
Heb lekker gebak besteld voor mijn verjaardag, mmmmmmmm!!

nee joh bewaar wel een stukje hoor,hoe lang is het rijden?? 2uur of zo hahaha

trouwplannen pink??? zooooooooooo gaaf joehoeeeeeeeeeeee

xxx

Terug
Bovenaan