Hey Twinkel,
Wij wiebelen vanaf dit weekend om de dag, daarvoor om de twee dagen ongeveer. Vandaag dus dag 24 en nog geen positieve test. Hoe het met het slijm zit, weet ik vandaag eigenlijk niet, want na het wiebelen van gisteravond weet ik niet precies wat nou van mij is en wat van mijn mannetje .....
Morgenochtend gooi ik er weer een testje tegenaan, ga ervan uit dat het haast wel zal komen. Gelukkig dat mijn mannetje 't weekend toch thuis is, dan hebben we de tijd nog wel. Hoop ook op een mooie week na de herfstvakantie, verlaat verjaardagscadeautje is altijd goed..
Ga lekker winkelen in de vakantie en uit eten en naar de film, heerlijk! We gaan waarschijnlijk naar het gemeentehuis om onze trouwdatum vast te leggen. Wij leven in de omgekeerde wereld, krijg namelijk nog een aanzoek, maar locatie hebben we ook al in optie. Overal wel gevraagd of het gratis geannuleerd kan worden in geval van baby, en dat was prima. We trouwen overigens pas in 2009 hoor, en hopen voor die tijd toch wel een kindje in onze armen te mogen houden, maar you never know!!
Pink