,,wiebelmeiden 4,,

zoooooooo je man ook al,wat knap zeg
echt leuk zeg,had je mijn mailtje nog gehad die ik via hyves had verstuurd??
dat we waar jij woont waren geweest?

xxx

ja, maar vergeten te reageren!

Ik ken het helemaal niet waar jullie geweest waren, hahahaha!!

Ik ga mn bedje in. Trusten!

Liefs Anoek

Hoi meiden,

Ben een beetje druk de laatste tijd dus daarom niet heel veel op het forum.

April gegeliciteerd!!!!!!!!!! geniet er lekker van!!!!

Patricia hoe is het met jou? vandaag toch je uiterste nod?!?
Kyra voor jou wordt het ook spannend... zal voor jullie  duimen!

Voor de meiden die  naar  de huisarts moeten sterkte! hoop dat het niet meer nodig zal zijn...

Mijn ongi is al weer voorbij, over ruim een week zal me'n ovulatie zijn denk ik.

Liefs bo

Hallo meiden,

Ook ik heb weer een drukke week, dus ben ik weinig op het forum te vinden.
Mijn temperatuur is nog niet omhoog gegaan, dus de eisprong zal dan nog wel moeten komen. Dan wordt mijn cyclus in ieder geval al 30 dagen.
Nu maar hopen dat het eitje snel komt.
Gisteravond dacht ik echt dat ik de eisprong had (steekjes en krampjes),
Maar vanmorgen dus toch nog weer een lage temperatuur.

Hoe is het met jou Pink? Is jouw ei al in zicht?

Liefs,

Twinkel3

@twinkel; nog niet je ei geweest?? loop al bijna een ronde voor op je

@pink; en al positief getest??

xxx

nee hier inmiddels dag 24 en nog helemaal niks!!! Maar gelukkig is mijn mannetje toch het weekend thuis, dus die druk is er af in ieder geval. We gaan onze kans nu in ieder geval niet meer missen en dat geeft wel een beetje rust hoor!!

Pink

Te zien aan mijn temperatuur nog niet, Mier.
Ik heb de afgelopen dagen wel wat waterige afscheiding gehad.
Rekbaar slijm heb ik nog niet gezien.

Jij hebt vrij korte cyclussen en ik soms wat lange, vandaar dat jij al bijna een ronde voorloopt terwijl ik volgens mij een maandje eerder begonnen ben met zwanger worden dan jij (ik in januari, jij in februari volgens mij).
Nou ja, wij wiebelen gewoon nog maar even door.

Leuk vind ik het om ook jullie verhalen te lezen Anouk en Ukkie. Jullie gaan al steeds meer toeleven naar de geboorte van jullie kindje (kinderkamers kopen, dingetjes voor de kleine, verlof regelen, etc.). Ik merk dat ik echt benieuwd ben naar het verloop van jullie zwangerschap. Hebben jullie ook al nagedacht over de naam van jullie kindje? Ik vind het ook bij mijn vriendin erg bijzonder om haar babytje te zien. Vanaf het begin van de zwangerschap waren we op de hoogte en nu is de kleine meid dan daar. Echt een prachtig wondertje.

Veel liefs,

Twinkel3

Hallo

RD zijn er nog niet gelukkig, maar het is wel erg spannend!!!
Over 2 dagen testen, daarna lekker een weekje op vakantie.
Voel me met vlagen een beetje misselijk, en sinds vanmiddag wat een zeurend gevoel onderin mijn buik.
Ik heb deze keer wel een ander gevoel en zou het me niet verbazen dat het raak is, maar aan de andere kant weet ik niet zeker of dit gevoel klopt want ik wil het zo graag, dus het is echt nog even afwachten.

Ben vanmiddag met de 2 kids met de trein op verjaardags visite geweest en dat erg geslaagd, de oudste luisterde goed.
Ga vanavond lekker zwemmen met de buurvrouw aqua arobic, en morgen ochtend met de jongste. heerlijk, zo vliegt de tijd wel om.
Ga morgen middag wel vast beginnen met tas inpakken.
Ga nu eten tot vanavond

Groetjes van Kyra

Terug
Bovenaan