,,wiebelmeiden 4,,

Hoi meiden,

Twinkel en Pink ik hoop dat jullie ei snel komt, kunnen jullie aan de klus....
Gelukkig pink dat je vriend (of man?) niet meer weg hoeft het weekend!

Kyra voor jou is het een spannende week, hoop voor je dat de ongi weg blijft, zal voor je blijven duimen!!

Patricia bij jou al nieuws??

Mier mag jij alweer bijna aan de wiebel?!

Hoe is het met de rest van de meiden...?

Hier verder niets bijzonders, best druk, dus de tijd gaat lekker snel!

Liefs bo

Hoi,

Ook hier druk, maar vooral moe, moe en nog eens moe..... Dacht dat dat bij de 1e helft van de zw hoorde

Twinkel en Pink, ik hoop dat jullie eitjes snel komen... steeds zo'n lange cyclus is zo balen....

Mier,mag jij alweer bijna aan de wiebel?

Kyra, wat spannend zeg. Laat je ons nog iets weten voor je op vakantie gaat??? Klinkt wel positief, maar toch altijd die 'maar' inbouwen hé? Ik herken het wel. In de ronde dat ik zwanger ben geraakt had ik ook echt het gevoel dat ik zwanger was omdat het allemaal zo anders was dan vorige maanden.... Toch durf je daar niet 100% op te rekenen. Nu ben je dan wel formeel over tijd toch? Ik duim voor je dat het raak is en de RD's lekker wegblijven.

Ja Twinkel, het begint nu eindelijk door te dringen. Dat ik het hartje heb horen kloppen, is zo bijzonder. Onwerkelijk, maar toch ook weer heel werkelijk. Ik geniet er zo van en ben erg gelukkig! Ik gun het jullie ook om dit te ervaren. Die kleine verandert nu al mn kijk op bepaalde zaken. Gek is dat.
Vandaag een afspraak gemaakt voor de 20 weken- screenings- echo. Half nov moeten we. Vind dat wel heelspannend., want ze gaan dan uitgebreid het kindje bekijken of er geen afwijkingen te zien zijn. Ukkie, laat jij het ook doen?

Wil lekker op de bank voor de televisie hangen, maar er is helemaal niks leuks....

Liefs Anoek

Ik vind het ook heel erg leuk om de verhalen van Anoek en Ukkie te lezen, ben ook heel benieuwd hoe jullie alles ervaren!!

Patricia heb jij al getest?

Kyra, spannende dagen voor jou, hoop voor je dat het raak is!!

Twinkel, op welke dag zit je vandaag? Nog even doorwiebelen dus voor jullie...

Anoek, wat super dat je buikje begint te groeien, om trots op te zijn!!

Mier, alles goed met jou?

En alle andere meiden, hoe staan de zaken er bij jullie voor?

Nog twee daagjes werken en dan herfstvakantie. Jullie een week later zeker, Twinkel?

Liefs Pink

Hallo Anoek,

Dat is inderdaad spannend, een 20 weken echo. Aan de ene kant wil je graag weten of alles er goed uitziet m.b.t. je kindje aan de andere kant... stel dat er wat te zien is, wat dan? Toch denk ik dat ik het ook wel zou doen. November is al snel - en dan ben je alweer op de helft van je zwangerschap - dat gaat echt snel zeg.
Er is inderdaad weinig op TV vanavond. Ik zit ook maar wat achter de PC te neuzen. Om half 9 komt het Blok er nog wel op, dat vind ik dan nog wel een lekker programma om naar te kijken. Mijn mannetje is nu even de baas over de afstandsbediening, straks wil ik wel weer inspraak hoor!

Liefs,

Twinkel3

Hoi Pink,

Inderdaad na deze week nog één week werken en dan herfstvakantie. Ik heb hier echt wel zin in. Ik ben dan wel nog maar een paar weken op het werk, maar gezellig is anders op het moment. Gelukkig is het nog wel gezellig en leuk in de groep met de kinderen, maar het rommelt nogal in het team. Dit vreet wel aan me op dit moment.
In de herfstvakantie gaan we nog naar het Sanadome ter ere van ons 1-jarig huwelijksjubileum. Dat is wel lekker. Ga jij nog wat leuks doen?

Ik zit nu op dag 18 in mijn cyclus. Afgelopen dagen wel wat waterige afscheiding gehad, maar ik kon geen draadjes trekken. Vanmorgen was mijn temperatuur nog laag, maar hij hoeft ook pas te stijgen 12-24 uur na de eisprong. Ik hoop dat mijn eisprong dus gisteravond is geweest, maar dan zou mijn temperatuur morgen dus hoger moeten zijn. Dat zien we morgen dan wel weer.
Wij wiebelen deze maand om de dag en zijn begonnen op dag 7. Nog even doorgaan dus en hopen op een "heel leuke herfstvakantie" als je begrijpt wat ik bedoel.

Liefs,

Twinkel3

@twinkel; ja dat klopt,nou dan toch maar effe doorwiebelen,ik ben idd in februari gestopt(wel de 1e week van februari) ik had uitgerekend dat ik 13 kansen in een jaar heb dus dat is best wel veel toch?? hoop dat je snel je ei heb dan hoef je iig niet lang meer te wachten.

@pink; dag   24 hoop dat je snel je ei heb,wel fijn dat je mannetje van het weekend niet weg hoeft,dan kan je de goede kansen benutten

@anoek; ken je het niet??? hahaha is ... zo groot dan?? het was iig een industrieterrein en volgens mij was er ook een praxis.

@bo; volgens mij hebben we rond dezelfde periode onze wiebeldagen,denk dat mijn ei maandag is.

net lekker gesport en nu staat er een cake in de oven koffiekoekjescake klinkt lekker toch??

xxx

hey wat druk hier zeg,leuk!!!
mijn mannetje is weg  (werken)
ik vind het ook heel leuk om de verhalen van ukkie en anoek te lezen,spannend zeg de 20 weken echo.

alles gaat weer ok hoor,dank je

xxx

Mmmmmmmmm, ik wou dat je me een stukje toe kon sturen via de mail Mier

Ik heb weinig te snoepen in huis. Maar goed ook, want ik kan het nooit lang laten liggen en dan vliegen de kilootjes er zo weer aan bij mij. Ik kan ook nooit één stukje chocola eten ofzo, de hele reep moet dan op, erg hè, of is het wel herkenbaar?

Ben de afgelopen maand wel 5 kilo afgevallen, dat is dan wel weer fijn. Broeken zitten nu te los, dus in de herfstvakantie ga ik lekker shoppen!

Terug
Bovenaan