,,wiebelmeiden 4,,

vind het wel gek dat het per vrouw zo kan verschillen

heb hem er ook opgezet pink  ja huis alleen he dus de afstandsbediening is ook voor mij

xxx

Jeeee wat is hier gebeurd???? Cake met afscheiding??? Ha hahahahaha

Hier ook een die geen maat kan houden met chocolade

Ook ik alleen thuis, hele week trouwens, dus heerlijk afstandbediening voor mezelf. Wel beetje jammer dat er niet veel bijzonders op is.

Pink, wist niet van jullie plannen! Maar GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! Trouwen is zó leuk!

Mier, ik ken de Praxis welhoor! Daar hebben we aandelen, zoveel als dat we hier verbouwd hebben en zo, ha ha! Maar woon hier nu 3 jaar en ken dus niet alle namen en zo, vandaar.

Ik zit hier bijna te slapen opde bank.... dus ga zo maar naar bed....
Nog wel leuk om et vertellen; morgen aanmeldformulieren voor KDV op de bus doen en vandaag aangemeld voor zwangerschapscursus (puf puf puf, ahahahaha)

Weltrusten meiden!

Liefs Anoek

ohhhhhhhh ik dacht al,ja je bent trouwens ook import hehahaha

cake net uit de oven gehaaldeffe af laten koelen nou,dus straks eerst effe proeven

xxx

ohhhhhhhh ik dacht al,ja je bent trouwens ook import hehahaha

cake net uit de oven gehaaldeffe af laten koelen nou,dus straks eerst effe proeven

xxx

Jeetje wat gaat dat dan allemaal alweer snel Anoek!! Met zulke dingen moet je natuurlijk ook niet te lang wachten....

Mier, hoe smaakt de cake? Het water loopt me in de mond als ik al die lekkere dingen lees!!

Pink

nog niet geproeft pink,ga zo eerst kijken ofdat die al afgekoeld is

xxx

Als jullie nog eens iets weten.... Hart in aktie kijken... Kreeg natuurlijk tranen in mn ogen van dat verhaal over dat overleden babietje....Het zal je maar overkomen...

Mier is je cake lekker???

ja Pink, je moet er idd zo snel mee zijn allemaal. Is gewoon ook niet leuk meer. De zw begint nu wat echter te worden. Kraamzorg weken geleden al geregeld en nu dit ook weer, anders sta je straks met lege handen.. Erg maar waar...

Nu ga ik echt afsluiten en naar bed.

X

je moet er echt allemaal op tijd bij zijn he,is zwangerschapscursus hetzelfde als zwangerschapsyoga?? dat heeft mijn schoonzusje gedaan en vond het erg leuk.

de cake is echt superlekker hoor!!!!!!!!!

xxx

Terug
Bovenaan